Hier bevinden wij ons in het plasgeitebrijers stadium. Hij plast en ik ben de geitebrijer en dat de he-le dag!. (vooral in zijn broek
![]()
) Of een lekkere dunne poepbroek die dan zo heerlijk door de hele benedenverdieping zich verspreid omdat hij zich met gespreide benen poogt voort te bewegen naar mmmmama. (Mama poepT.. Tja, was me nog niet opgevallen
![]()
)
Met onze Jonne gaat het heel goed. Mannetje eigenwijs roept nu vooral IK IK IK en vaak vind ik dat heel grappig. Maar er zijn momenten....
![]()
Let op de elegante details van een enorme fles bodylotion, gemengd met vitamine D tabletjes gelardeerd met tandpasta, een beetje gel uit twee potjes voor de afwerking en als finishing touch een gevulde speelgoedemmer en een vrachtwagen die ook bodylotion vervoert. En dan vergeet ik nog voor het gemak het een en ander op te noemen zoals de al verwijderde draaiende elekrische tandenborstel van mama......
En dan zegt ons menneke ook nog: "Jonne tout??"
Op dreigende kalme toon omdat het stoom me uit de oren kwam: Wat dacht je sssselffffff...Maar daartegenover staat dan een enorm dansfestijn op K3, onetwotrio of gewoon koboi Jim
![]()
Of de kus die hij nog even komt geven voordat hij met papa naar beneden gaat. Van die kleine getuite lipjes die dan vervolgens echt zo nasmakken
En zie hier: het recept voor de wirwar van peuter in ons huis.