Ha ha ha Samara ook!quote:Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef Ireth het volgende:
Suus had het verschil tussen Sint Maarten en Sinterklaas nog niet echt door, die heeft dus Sinterklaas Kapoentje lopen zingen met haar 'sjampion'
Zegt ze ook echt k3 computer of kan het ook spraakverwarring zijn?quote:Op maandag 13 november 2006 21:33 schreef livelink het volgende:
Ach Piet![]()
![]()
Nu al in de knoei komen met een teveel aan keuzes en mogelijkheden. Zo begrijpelijk frustrerend en moeilijk.
Katja wil al een jaar lang maar 1 ding dat telkens weer terugkomt in al haar verlanglijstjes, namelijk een K3-computer![]()
Ik heb geen flauw idee wat ze ermee bedoelt, of het bestaat of ze het ergens gezien heeft of dat het puur uit haar eigen fantasie komt.
Maar vandaag wilde ze een kleurplaat insturen naar Zappelin voor de prijsvraag Een paard van Sinterklaas en daar moest je je liefste Sinterklaaswens op zetten. En daar kwam de K3-computer weer naar boven. Het zit dus diep. Dus als iemand enig idee heeft wat ze ermee bedoelt, hou ik me aanbevolen.
Jolie, Piet en Irisquote:K3 EN HET IJSPRINSESJE! DE SPELLETJES CD-ROM
Voor Studio 100 maakte Artattack de nieuwe K3 spelletjes
cdrom. Help de meiden van K3 tijdens hun avonturen in Sprookjesland. Ga kikkers vangen in het betoverde bos en probeer te onthouden hoe ze kwaken, maak snoep onder het toeziende oog van de boze heks en bevrijd daarna de K3-tjes zo snel mogelijk uit het peperkoekenhuisje, vang muzieknoten
in het huis van de Tovenaar Zonder Naam,...
Ben je klaar om te gaan dansen op het feest bij Koning Flurkentijn? Nog niet helemaal! Ga naar het K3-designcenter en ontwerp de mooiste jurken voor Karen, Kristel en Kathleen en print ze daarna of op verjaardagskaartjes, deurhangers,...
Veel plezier in Sprookjesland!
LB, Ik heb hier in de kast een zak yoghurtrozijntjes, appelstukjes en aardbeistukjes liggen waar overal een doosje uit is... Heel enthousiast voor Isa gekocht, maar die lust alleen maar gewone rozijntjes. Kan ik Jolie er blij mee maken?quote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Bix, heel herkenbaar. Jolie vraagt bij alles 'hoezo is dat dan?' En dan vooral op van die dingen waar ik helemaal geen (kinder)antwoord heb. Hoezo is het rotzooi buiten? Hoezo is dat dan bij hefst zo? Hoezo vallen de blaadjes? Hoezo doet de wind dat? Euuuuuuuuuh ja......ze vraagt ook heel vaak op straat aan mensen 'wie bent u dan weer?' of (we hebben bijvoorbeeld vaak van die yoghurtrozijntjes en appelstukjes doosjes van de Hema, nu had mijn vriend een zak meegenomen waar ook andere doosjes in zaten) dan is iets anders dan anders en roept ze verontwaardigd: wie hebt dat dan weer gedaan?!?!?!?!
Ireth, zielig voor Suus. Jolie ligt nu, op onze eerste middag alleen sinds tijden, ook niet lekker in bed. Sneu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |