abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43505238
Misschien een virusje onder de leden Ireth?
Het is ook vies weer. Verwen haar maar lekker
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 13 november 2006 @ 13:26:58 #152
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43505642
Ach gossie Suus

Morris maat wat een naar gedoe allemaal weder

Waarom doet Piet dat Bix

Hier ook Sint-Maarten gelopen op het nare weer na dan vond Zoë het geweldig maar wat moet ik in hemelsnaam met zoveel snoep Was erg trots op der want ze heeft ook echt Sint Maarten liedjes gezongen en nu zingt ze ze nog steeds
  maandag 13 november 2006 @ 13:34:37 #153
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43505861
Suus had het verschil tussen Sint Maarten en Sinterklaas nog niet echt door, die heeft dus Sinterklaas Kapoentje lopen zingen met haar 'sjampion'
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator maandag 13 november 2006 @ 13:56:35 #154
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43506484
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef Ireth het volgende:
Suus had het verschil tussen Sint Maarten en Sinterklaas nog niet echt door, die heeft dus Sinterklaas Kapoentje lopen zingen met haar 'sjampion'
Ha ha ha Samara ook!
Grappig he?
Samara is zo vol van het hele sinterklaas gebeuren en sint maarten komt er echt even tussen door, en dan nog allebei sint ook.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 13 november 2006 @ 13:57:04 #155
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43506495
Oh Bix, heel herkenbaar. Jolie vraagt bij alles 'hoezo is dat dan?' En dan vooral op van die dingen waar ik helemaal geen (kinder)antwoord heb. Hoezo is het rotzooi buiten? Hoezo is dat dan bij hefst zo? Hoezo vallen de blaadjes? Hoezo doet de wind dat? Euuuuuuuuuh ja......ze vraagt ook heel vaak op straat aan mensen 'wie bent u dan weer?' of (we hebben bijvoorbeeld vaak van die yoghurtrozijntjes en appelstukjes doosjes van de Hema, nu had mijn vriend een zak meegenomen waar ook andere doosjes in zaten) dan is iets anders dan anders en roept ze verontwaardigd: wie hebt dat dan weer gedaan?!?!?!?!

Ireth, zielig voor Suus. Jolie ligt nu, op onze eerste middag alleen sinds tijden, ook niet lekker in bed. Sneu!
  Jubileum moderator maandag 13 november 2006 @ 20:10:06 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43519240
Luchtbel ik moet wel ontzettend lachen om Jolies uitspraken, het is wel heerlijk bijdehand.

Hier een Irisje die stug volhoudt dat ze alleen een paard "een echte met een touw en een zadel die kan lopen als ik erop zit" van Sinterklaas wil hebben.
Hele verhalen heb ik haar verteld, over dat Sinterklaas alleen speelgoed geeft en geen dieren, en over het centjesprobleem van Sinterklaas want er zijn zooooveel kindjes die ook een cadeautje willen en een paard is heel duur. Enfin, jullie snappen vast wel wat ik allemaal uit de kast ruk om haar hier vanaf te helpen.
Vanmiddag nog maar eens gevraagd wat ze dan graag wil hebben:
"een paard, een echte die loopt als ik er op zit"
En als dat niet kan Iris, wat dan wel?
"een bootje"
Wij al helemaal verheugd, hehe eindelijk een ander geluid dus wij hoopvol vragen of het een bootje voor in bad moest zijn ofzoiets?
"nee een bootje waar ik in kan zitten, die echt kan varen in het water"

Kind heeft duidelijk de verkeerde ouders gekozen, ouders met een te kleine portemonnee
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_43522169
Iris! je bent wel veeleisend!
Piet heeft 't ook maar moeilijk met wat hij van sinterklaas wil vragen. het eerste foldertje dat een paar maanden geleden al binnenkwam (intertoys) verslond hij, en hij wilde ALLES hebben dat erin stond. het tweede (bart smit), ± 1 maand geleden (?) was een heel ander verhaal, hij dacht dat hij 1 ding mocht kiezen (kennelijk heeft hij dat inmiddels zo begrepen) en elke keer kwam hij weer iets anders tegen dat hij dan weer net iets liever had dan het vorige begeerde object, en dan wilde hij ook per se terug naar die andere blz om te zeggen wat ie dan toch NIET 'nam'. op 't laatst had ie er zo vreselijk genoeg van dat ie het boek wegsmeet met de woorden 'ik wil helemaal GEEN kado van sinterklaas, echt NIKS wil ik'. toen heb ik 'm maar verteld dat sinterklaas zelf ook heel goed een paar leuke kadootjes kan uitkiezen voor kinderen die 't moeilijk vinden om iets te kiezen en dat vond hij wel een prettig idee geloof ik.

jolie is er vroeg bij met haar 'hoezo?!' voelt ze zich alweer wat beter? ik hoop het!

ook beterschap voor suus, hopelijk was 't een kort dipje.
  maandag 13 november 2006 @ 21:33:45 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43523009
Ach Piet
Nu al in de knoei komen met een teveel aan keuzes en mogelijkheden. Zo begrijpelijk frustrerend en moeilijk.

Katja wil al een jaar lang maar 1 ding dat telkens weer terugkomt in al haar verlanglijstjes, namelijk een K3-computer

Ik heb geen flauw idee wat ze ermee bedoelt, of het bestaat of ze het ergens gezien heeft of dat het puur uit haar eigen fantasie komt.

Maar vandaag wilde ze een kleurplaat insturen naar Zappelin voor de prijsvraag Een paard van Sinterklaas en daar moest je je liefste Sinterklaaswens op zetten. En daar kwam de K3-computer weer naar boven. Het zit dus diep. Dus als iemand enig idee heeft wat ze ermee bedoelt, hou ik me aanbevolen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator maandag 13 november 2006 @ 21:39:39 #159
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43523246
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:33 schreef livelink het volgende:
Ach Piet
Nu al in de knoei komen met een teveel aan keuzes en mogelijkheden. Zo begrijpelijk frustrerend en moeilijk.

Katja wil al een jaar lang maar 1 ding dat telkens weer terugkomt in al haar verlanglijstjes, namelijk een K3-computer

Ik heb geen flauw idee wat ze ermee bedoelt, of het bestaat of ze het ergens gezien heeft of dat het puur uit haar eigen fantasie komt.

Maar vandaag wilde ze een kleurplaat insturen naar Zappelin voor de prijsvraag Een paard van Sinterklaas en daar moest je je liefste Sinterklaaswens op zetten. En daar kwam de K3-computer weer naar boven. Het zit dus diep. Dus als iemand enig idee heeft wat ze ermee bedoelt, hou ik me aanbevolen.
Zegt ze ook echt k3 computer of kan het ook spraakverwarring zijn?
Ik weet niet hoe goed ze praat?
Ik heb wel headsetjes gezien van k3, ik weet niet of jullie wel eens achter de computer zitten met een headset anders heeft ze misschien die link getrokken?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 13 november 2006 @ 21:43:55 #160
37150 livelink
pi_43523401
Nee, ze zegt echt K3-computer. Ik denk dat ze gewoon twee dingen die ze leuk vindt (K3 en computeren) heeft samengetrokken tot het ideale cadeau.

Maar die headset kan ik wel even proberen na te gaan of ze dat bedoelt.
pi_43523512
ik heb ook zitten googlen en marktplaatsen maar ik vind niks dat erop lijkt. dacht me vaag te herinneren dat ik weleens zoiets heb gezien in een speelgoedwinkel; er zijn speelgoedcomputers met allerlei thema's dus 't leek me ook logisch dat er vast een K3-versie zou zijn, maar als google / advertentiezoeker.nl nul relevante treffers opleveren dan vrees ik dat 't meer een wishful memory was.
  maandag 13 november 2006 @ 21:59:20 #162
37150 livelink
pi_43524083
Nou ja, gelukkig is ze ook blij met knutseldingen, Disney Princesses en andere dingen van K3, dus dat gaat wel goed komen.
pi_43524251
Een k3-cdrom misschien? Die zijn er wel.
bijv http://www.studio100fan.eu/studio100/?pagina=cdrom&id=4
quote:
K3 EN HET IJSPRINSESJE! DE SPELLETJES CD-ROM
Voor Studio 100 maakte Artattack de nieuwe K3 spelletjes
cdrom. Help de meiden van K3 tijdens hun avonturen in Sprookjesland. Ga kikkers vangen in het betoverde bos en probeer te onthouden hoe ze kwaken, maak snoep onder het toeziende oog van de boze heks en bevrijd daarna de K3-tjes zo snel mogelijk uit het peperkoekenhuisje, vang muzieknoten
in het huis van de Tovenaar Zonder Naam,...
Ben je klaar om te gaan dansen op het feest bij Koning Flurkentijn? Nog niet helemaal! Ga naar het K3-designcenter en ontwerp de mooiste jurken voor Karen, Kristel en Kathleen en print ze daarna of op verjaardagskaartjes, deurhangers,...
Veel plezier in Sprookjesland!
Jolie, Piet en Iris Grappig die peutertjes van jullie
  maandag 13 november 2006 @ 22:07:20 #164
37150 livelink
pi_43524413
Dat zou het best wel eens kunnen zijn, Poemojn. Dat is natuurlijk wel iets wat ze misschien bij een vriendinnetje heeft gezien. Echt niet aan gedacht dus
pi_43524493
Vandaag zijn we bij het CB geweest met Morris en alles was gewoon helemaal goed eigenlijk. Hij heeft blokjes gestapeld en wist alle plaatjes uit een Dick Bruna boekje te benoemen. Lengte en gewicht waren ook in orde. Dus geen bijzonderheden.

Wat doen jullie eigenlijk met een 2-jarige en sinterklaas? Ik vind hem nog zo klein om er al zo mee bezig te zijn. Aan de andere kant is het misschien wel leuk om een CD met sinterklaasliedjes te kopen en een keertje zijn schoen te laten zetten.
pi_43524495
Eerder op tv, volgens die link is de releasedatum as woensdag
pi_43524752
snoopy, piet vond de liedjes vorig jaar al wel superleuk en kende er een heleboel uit z'n hoofd. sinterklaas zelf en alles eromheen was voor hem toen nog wel wat lastig te bevatten, maar hij was wel onder de indruk van de echte 'stoomboot' die we hebben zien binnenkomen en af en toe de schoen zetten was ook een feest. nu draaien we alweer weken (zo niet maanden! ) sinterklaasliedjes, ze zijn er dol op.
  maandag 13 november 2006 @ 22:25:21 #168
37150 livelink
pi_43525105
Job moest toen ook de plaatjes uit een Dick Brunaboek benoemen, maar hij wist echt niet alles.
Wel zo'n beetje vaag in de buurt, zeg maar. Dus de banaan werd een appel en schoentjes werden sokjes en zo. Goed genoeg in ieder geval. Het laatste plaatje was een gieter. Job was volledig blanco. En ik wist ook echt zeker dat hij nog nooit een gieter had gezien.
Toen zei die kinderarts dat hij dan maar moest zeggen wat er in zat. En Job helemaal blij dat hij dat wel wist zei heel enthousiast "koffie".

Twee jaar is inderdaad nog net te jong voor Sinterklaas. Ik weet dat ik me er altijd op verheugde, terwijl Katja en Job er nog niet echt iets mee hadden. Maar een schoentje zetten en naar de intocht kijken kan altijd en misschien reageert Morris er al wel heel leuk op.
pi_43525247
Dat was hetzelfde boekje Livelink
En van die koffie vind ik wel slim bedacht

Sinterklaas komt hier zondag langs met de stoomboot dus daar gaan we zeker naar kijken.
En liedjes zingen vindt hij sowieso leuk!
  maandag 13 november 2006 @ 22:31:03 #170
37150 livelink
pi_43525396
Maar Morris wist dus wel wat een gieter was? Ik heb wel planten, maar ik geef ze nooit water. Dat komt er op een of andere manier nooit van. Mijn buurvrouw komt hier elke week schoonmaken en ik denk dat zij ze water geeft. En soms gooit ze ook planten weg als ze helemaal dood zijn en ze vervangt ook wel eens wat planten. Dan heeft ze gewoon nieuwe planten neergezet
pi_43525439
Plaatjes benoemen moet hier met 3 jaar. Die van blz 82 dacht ik uit het boekje.

Wij willen zaterdag wel naar de intocht gaan kijken. Op de psz komt een "echte" Sinterklaas op bezoek en thuis gaan we het ook wel vieren, alleen niet al te groots denk ik, ze is nog zo jong. Schoen zetten mag natuurlijk ook.
pi_43525608
Ja, hij weet wat een gieter is. Ik denk eigenlijk van het speelgoedgietertje voor in het badje van de zomer.

Poemojn, bij staat op blz. 82 alleen info over onrustige nachten
  maandag 13 november 2006 @ 22:36:03 #173
37150 livelink
pi_43525652
Met 3 jaar moesten ze die ogentest doen met plaatjes. Die achteraf gezien dus inderdaad in het boekje stonden. Ik kwam daar binnen met Katja, ik wist niet eens dat ze zo'n ogentest moest doen.
Vraagt die wijkverpleegster of ik met haar geoefend heb Ik had geen idee waar ze het over had.
Dus toen hebben ze eerst even de plaatjes met Katja geoefend om zeker te weten dat ze die kende en dat ze dus echt de ogen testen en niet de plaatjeskennis.

Katja kende toen de vlag nog niet, en die hebben ze ook keurig overgeslagen in de ogentest.
pi_43525724
Ooooooh die plaatjes. Die staan op blz. 79 Scheelde weinig Poemojn.
Maar eh, goed dat je het zegt Livelink. Dan kan ik volgend jaar ook met hem gaan oefenen!
  Licht Ontvlambaar maandag 13 november 2006 @ 22:45:52 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43526137
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Bix, heel herkenbaar. Jolie vraagt bij alles 'hoezo is dat dan?' En dan vooral op van die dingen waar ik helemaal geen (kinder)antwoord heb. Hoezo is het rotzooi buiten? Hoezo is dat dan bij hefst zo? Hoezo vallen de blaadjes? Hoezo doet de wind dat? Euuuuuuuuuh ja......ze vraagt ook heel vaak op straat aan mensen 'wie bent u dan weer?' of (we hebben bijvoorbeeld vaak van die yoghurtrozijntjes en appelstukjes doosjes van de Hema, nu had mijn vriend een zak meegenomen waar ook andere doosjes in zaten) dan is iets anders dan anders en roept ze verontwaardigd: wie hebt dat dan weer gedaan?!?!?!?!

Ireth, zielig voor Suus. Jolie ligt nu, op onze eerste middag alleen sinds tijden, ook niet lekker in bed. Sneu!
LB, Ik heb hier in de kast een zak yoghurtrozijntjes, appelstukjes en aardbeistukjes liggen waar overal een doosje uit is... Heel enthousiast voor Isa gekocht, maar die lust alleen maar gewone rozijntjes. Kan ik Jolie er blij mee maken?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')