arme morris, gelukkig is 't weer over maar ai wat moet dat pijnlijk en naar zijn om mee te maken. hopelijk blijft het hierbij!
piet is erg op de waarom-toer, ook erg grappig en soms vermoeiend. dan denk ik 'm eens een beetje terug te plagen door aan hem ook eens flink door te waarommen als hij iets vertelt, maar wonder boven wonder weet hij dan heel lang (best zinnige) antwoorden te blijven geven. tot het uiteindelijk eindigt in 'daarom'.
en ha, dat vuilniswagenverhaal komt me bekend voor ireth. als piet de kans zou krijgen zou hij ook wel anderhalf uur kunnen blijven kijken & meelopen. maar na 'n half uur vind ik 't meestal genoeg.
![]()
de vuilnismannen herkennen 'm ook al en zwaaien altijd naar 'm als ze weer wegrijden.
gisteren bij oma sint maarten gevierd, vond ie echt prachtig en hij heeft echt geweldig goed gezongen, bij elke deur. na 'n half uurtje was ie 't wel ongeveer zat 'nu heb ik wel genoeg snoepjes hoor papa'. en hij heeft heerlijk van z'n snoep zitten schranzen na afloop
![]()
hij heeft nog steeds een flinke voorraad over, maar vandaag heeft ie er geen moment naar getaald!?