abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:46:02 #101
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_43439835
prachtig
  zaterdag 11 november 2006 @ 07:37:50 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43447317
Suus
Zo geweldig hoe kinderen nog helemaal in iets op kunnen gaan. En de terminologie is ook een beetje herkenbaar, want Job noemt de vuilniswagen altijd de prullenvrachtwagen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 11 november 2006 @ 09:57:32 #103
103793 kozakken
Living the life
pi_43447896
Oh Suus
En kusje voor mama Ireth voor het anderhalf uur toekijken
(Mag ik je echt een oprecht compliment geven dat je dat deed. Ik bedoel, ik wil soms zelf ook zo graag gewoon maar 'mee gaan' op het enthousiasme en tijdrovend gebiologeerd doen. Maar vaak zijn er gewoon teveel dingen die ik nog in mijn hoofd heb en dan dat voor laat gaan. echt: )
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:00:09 #104
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43447920

Ik vind dat soort dingen echt heelrijk om te doen, sta dan helemaal te genieten van haar enthousiasme. Zo hebben we vorige week ruim een half uur op de stoep staan kijken naar 2 verkeersregelaars die tijdens de spits het verkeer moesten regelen ivm uitvallende stoplichten wegens werkzaamheden. Vond z eook zo schitterend en ze stond helemaal mee te gebaren als auto's moesten stoppen of weer mochten doorrijden. Ze wil nu ook een fluitje!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_43448010
Whah, cool die Kai! Echt super goed!

Suus, wat lief
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43448544
O Suus wat schattig. En wat heerlijk dat je zo meegehobbeld heb Ireth.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43455651
Kai wat goed man!
En Suus Leuk hoe ze daar helemaal in op kunnen gaan
Saartje
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:23:46 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_43459612
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:43 schreef m@x het volgende:
Ik ga even ongegeneerd trots zitten wezen zonder op anderen te reageren

[afbeelding]

Mijn kind staat los
het is niet zo heel duidelijk maar hij leunt dus echt niet tegen die achter hem ligt
woei!!!!! ow wat goed zeg!!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:24:50 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_43459646
Ireth, wat een heerlijk wijffie is Suus toch
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:52:26 #110
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43460340
Ireth, wat een superverhaal weer. Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat kinderen van zulke gewone, kleine dingetjes zo kunnen genieten.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 11 november 2006 @ 21:28:28 #111
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_43463096
max,
Wat voel je je trots he bij iedere stap naar groter worden. Al los staan super!

ireth, Ik moet altijd lachen om suus. Ze schilt zo weinig met mijn meisje en ze hebben ongeveer de zelfde tandjes en haren erg leuk om te zien!
Ook je verhalen zijn zo gezellig. En Mara is met dezelfde dingen bezig kan uren kijken naar sloten die gebaggerd worden, het grof vuil wat opgehaald word, de galzenwasser en allemaal kleine beestejes en dingetjes die ik als volwassen of gewoon voorbij loop en normaal vind of gewoon niet zie.

Vandaag zijn wij naar de sjampionne optocht geweest voor Sint Maarten. Begeleid door 2 muziek korpsen met veel herrie en gezelligheid. Mara was zo trots op haar sjampion ! Ze zat in de wagen want was wel al erg moe en ja wat waaide het. De wind pakte haar sjampion en scheurde hem aan flarden. Ik heb haar zelden zo verdrietig gezien en mijn moeder hart brak. Gelukkig hebben we het na heel wat tranen kunnen oplossen om haar flappie aan het lampje te hangen. Dat vond ze ook wel wat. Gelukkig of jammer genoeg waren er veel sjampionnen weggewaaid en verscheurd dus leefde ze met iedereen mee.
Ondanks dit had ze het gelukkig wel naar haar zin en ligt nu heerlijk te slapen. Het vuurwerk en vuur gingen door de wind niet door.

Groetjes joyce
  zaterdag 11 november 2006 @ 22:03:47 #112
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43463904
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:28 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Ook je verhalen zijn zo gezellig. En Mara is met dezelfde dingen bezig kan uren kijken naar sloten die gebaggerd worden, het grof vuil wat opgehaald word, de galzenwasser en allemaal kleine beestejes en dingetjes die ik als volwassen of gewoon voorbij loop en normaal vind of gewoon niet zie.
Over met dezelfde dingen bezig zijn, hier hadden we dus ook sjampionneoptocht!

En ze heeft het he-le-maal uitgelopen, met haar sjampion vastgeklemd in haar knuistje. De snoepjes moesten bij mama in de zakken, die waren groter dan de hare. Elke keer vroeg ik of het nog goed ging, of ze moe was en of ze naar huis wou. En steevast was het antwoord ja, ja en een bijna schreeuwend NEE! Ze had zo'n plezier

Hier is het trouwens echt een optocht. Normaal met muziekkorps, maar die hadden op het laatste moment afgezegd andere was zo snel niet meer te boeken/regelen dus hadden we nu een muziekauto (busje met megafoonfunctie) en ze heeft lopen swingen alsof haar leven er vanaf hing Ik heb meneer de chauffeur wel de tip gegeven om er volgend jaar iets van K3 in te knallen, want DJ Tiesto vind ik toch niet echt passen bij een peutertjes/kleutertjes sjamionnenoptocht

Bij thuiskomst is de hele buit geinspecteerd, gehalveerd en terwijl ze ter aarde storte op de bank kwam er een mompelend "suussie is moe, suussie wil naar bedje toe mama...." uit. Tijdens het pyama aantrekken viel ze al in slaap... en voor deze ene keer hebben we het tandjes poetsen maar ff gelaten voor wat het was.. ze sliep al voor ze uberhaupt doorhad dat ik haar schoenen uit had gedaan.

De sjampion hangt in de gang, papa gaat morgen een schroef in haar plafond draaien waar hij dan aan komt te hangen... Mijn kind wordt groot.. op naar de sinterklaasintocht!
pi_43463915
Sjampion? Maar het klinkt wel erg leuk, zo'n optocht!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 november 2006 @ 22:07:02 #114
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_43463978
Met Saskia naar de winkel duurt ook zomaar een half uur langer dan wanneer ik alleen ga. Want onderweg moet ze even roepen naar de eenden, springen naar de ballenboom (Als ik klaar met groeiuh kan ik wel bij he papa?), etc etc.

En terug het hele ritueel nog een keer, plus stampen door plassen en blukken van besjes en....
  zaterdag 11 november 2006 @ 22:09:02 #115
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43464009
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Met Saskia naar de winkel duurt ook zomaar een half uur langer dan wanneer ik alleen ga. Want onderweg moet ze even roepen naar de eenden, springen naar de ballenboom (Als ik klaar met groeiuh kan ik wel bij he papa?), etc etc.

En terug het hele ritueel nog een keer, plus stampen door plassen en blukken van besjes en....
vliegtuigen zoeken en slakken laten oversteken en alle spijlen van het hekje aanraken, zwaaien naar de mensen achter de ramen, alle poesjes roepen, alle hondjes roepen, elke lantaarnpaal uitvoerig bekijken én om de 5 minuten stoppen, om haar broek omhoog te hijsen, haar das uit haar gezicht te halen, haar rits uit haar nek te peuteren of omdat ze gewoon weer een kriebel heeft... ergens...
pi_43464026
Wij gaan hier soms met Morris naar de Noord-Zuidlijn kijken.Naar de graafmesjemmes en de kranen en de takels. Uuuuuuuuuuuren kan hij daar naar kijken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 11 november 2006 @ 22:11:02 #117
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43464051
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 22:09 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan hier soms met Morris naar de Noord-Zuidlijn kijken.Naar de graafmesjemmes en de kranen en de takels. Uuuuuuuuuuuren kan hij daar naar kijken
Met een beetje mazzel hebben we die hier aankomende week voor de deur, de riolering wordt vernieuwd in de wijk en ze zijn al bij ons op de hoek aanbeland!
pi_43464271
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:

Alle lantaarnpalen aanraken en/of omhelzen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 23:13:16 #119
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43465301
Pff Samara is de laatste tijd weer erg aanhankelijk, ze wil ook steeds weer opgetilt worden, ze word alleen erg zwaar en ik heb nog steeds last van een whiplash en was juist zo blij dat het wat minder werd.
Herkennen jullie het ook of is dit gewoon iets van alleen Samara?

Samara is wel sinds vorige week droog 's nachts, ze was al een heeele tijd droog overdag maar 's nachts leek maar niet te willen lukken maar sinds vorige week gaat het hartstikke goed.
Ik blijf maar zeggen hoe trots ik op haar ben.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 11 november 2006 @ 23:19:33 #120
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_43465441
Blaadjes oprapen, kastanjes en eikels zoeken en mama de prikkels jasjes van de kastanje laten oppakken.

Ik vind het ook zo bijzonder dat ik soms op dingen gewezen word die mij gewoon niet opvallen. Vooral geuren en geluiden. Nu als een vuurtje van bv een openhaard, gras wat net gemaaid is, geluid van brommers, treinen en trams, geur van mest, autos enz. Niets ontgaat haar.

En bij alles is het hoor je dat mama hmm wat hoor je dan? gevolgt door hoor je een .... (wat ze dan ook hoort)
Of ruik je dat mam? eh wat ruikje gevolgt door een ruik je .... of ze vraagt wat ze ruikt. Waardoor ik dan extra ruik en denk o dat ruikt ze en het haar vraag. En waarop ik dan een jaaaa of neeeehjjeee krijg.

En soms zorgt het voor erg sjenante (ja hoe schrijf je dat toch ben niet zo goed in taal)
Wat ruik ik?
ehh geen idee mama slaapt nog half (was sochtends vroeg in bed) wat ruik je dan.
Mara valt stil en denkt die na. Vervolgt door een jou kijkend naar mij.
Waarop ik naief vraag ruikt het lekker .
haar reactie (snik) hmmm nee hoor (Heel liefelijk) het ruikt naar poep!

Ja en bedankt he.

doei
pi_43472454
Morris is net terug van de Eerste Hulp Net als een paar maanden geleden was zijn elleboog weer uit de kom. Zo zielig. Hij had echt veel pijn. In het ziekenhuis zetten ze het heel makkelijk weer terug en hij heeft nu gelukkig nergens meer last van.
  † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 12:30:14 #122
81992 Githa
pi_43472637
Ohw gos Morris toch...dat moet pijn hebben gedaan. Dat blijft dan ook een zwakke plek hé snoopy.
voor jou Morris!
pi_43472679
Ik denk ook dat het idd vaker gaat gebeuren Githa. Msischien moeten we maar eens kijken of we zelf niet kunnen leren dat armpje terug te zetten. het is een fluitje van een cent. Maar als het uit de kom is doet het enorm veel pijn.
  † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 12:37:49 #124
81992 Githa
pi_43472821
Ik denk dat ze je dat niet gaan leren Snoopy, je kunt namelijk best veel beschadigen als je verkeerd draait, maar goed misschien ook wel...tijden veranderen he
Ik heb het vroeger met mijn schouder gehad, die was ook binnen no-time uit de kom.
pi_43472907
Heb je daar nu nog steeds last van? ben nl wel benieuwd of dit iets is dat typisch is voor kleine kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')