quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:28 schreef S-A-I-N-T het volgende:Ook je verhalen zijn zo gezellig. En Mara is met dezelfde dingen bezig kan uren kijken naar sloten die gebaggerd worden, het grof vuil wat opgehaald word, de galzenwasser en allemaal kleine beestejes en dingetjes die ik als volwassen of gewoon voorbij loop en normaal vind of gewoon niet zie.
Over met dezelfde dingen bezig zijn, hier hadden we dus ook sjampionneoptocht!
![]()
En ze heeft het he-le-maal uitgelopen, met haar sjampion vastgeklemd in haar knuistje. De snoepjes moesten bij mama in de zakken, die waren groter dan de hare. Elke keer vroeg ik of het nog goed ging, of ze moe was en of ze naar huis wou. En steevast was het antwoord ja, ja en een bijna schreeuwend NEE! Ze had zo'n plezier
![]()
Hier is het trouwens echt een optocht. Normaal met muziekkorps, maar die hadden op het laatste moment afgezegd
![]()
andere was zo snel niet meer te boeken/regelen dus hadden we nu een muziekauto (busje met megafoonfunctie) en ze heeft lopen swingen alsof haar leven er vanaf hing
![]()
Ik heb meneer de chauffeur wel de tip gegeven om er volgend jaar iets van K3 in te knallen, want DJ Tiesto vind ik toch niet echt passen bij een peutertjes/kleutertjes sjamionnenoptocht
![]()
Bij thuiskomst is de hele buit geinspecteerd, gehalveerd en terwijl ze ter aarde storte op de bank kwam er een mompelend "suussie is moe, suussie wil naar bedje toe mama...." uit. Tijdens het pyama aantrekken viel ze al in slaap... en voor deze ene keer hebben we het tandjes poetsen maar ff gelaten voor wat het was.. ze sliep al voor ze uberhaupt doorhad dat ik haar schoenen uit had gedaan.
![]()
De sjampion hangt in de gang, papa gaat morgen een schroef in haar plafond draaien waar hij dan aan komt te hangen...
![]()
Mijn kind wordt groot.. op naar de sinterklaasintocht!