Ik ben zo ooit wel eens met een krijsende Sven onder mijn arm naar huis gelopen. Een bekijks dat ik hadquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef Sjeen het volgende:
Als ik geen buggy bij me hebt, dan til ik Isa gewoon op... Kan nog met die 12,5 kilo, maar dan hangt ze in de meest onmogelijke positie aan mijn arm. Dus als jullie ooit een gillend blond kind ondersteboven zien hangen en een stoïcijns kijkende moeder, grote kans dat wij het zijn. Ik ben heel goed in negeren![]()
Ik zag net een liedje daar van Nickelodeon: "bij de Sint". Daar zag ik net wel Sinterklaas op de bank hangen achter een playstation..quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef melonovy het volgende:
gorrrrrrrrrrrrrrrie ik zat hier fout met mijn Yorampie! Zie ik nu pas.
Iets over Chiara dan maar ... Die heeft zin in Sinterklaas. En Remco had mij geadviseerd niet naar nickelodeon te kijken wat betreft het sinterklaasgebeuren daar... eens even zoeken wat er precies aan de hand is, maar Remco vertelde dat Sint als een rare boerende mafketel werd afgeschilderd. * melonovy gaat even zoeken...
En daarna om 17:40 uur het eerste Sinterklaasjournaal .quote:Dit jaar varen Sinterklaas en zijn Pieten niet met de oude stoomboot naar Nederland maar met een spiksplinternieuw schip: Pakjesboot 13. De nieuwe pakjesboot wordt veel te zwaar geladen met cadeautjes, chocoladeletters en pepernoten. 's Nachts, midden op zee, gaat het goed mis en vergaat de pakjesboot. Sinterklaas en zijn Pieten stranden op een onbewoond eiland. Komen ze hier ooit weg zonder schip? Hoe moet dat met de intocht en met 5 december? Komen Sinterklaas en zijn Pieten nog wel naar Nederland?.
Okay, ga ik morgen even doenquote:
Kan ik nu al hoor. Meneer is tot verbazing van heel veel mensen namelijk razendsnel op zijn kont. Ik krijg heel vaak de opmerking dat ik als hij eenmaal loopt met heimwee terugdenk aan deze tijd omdat ik het dan zo druk krijg. Als ze Kai dan tekeer zien gaan nemen ze accuut hun woorden terugquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:03 schreef Martineke het volgende:
Kai wat goehoednog ff en je kunt er achteraan rennen M@x
* m@x knippert meequote:Op vrijdag 17 november 2006 21:51 schreef kozakken het volgende:
Leon klinkt zooo lief
Lief kijkt en hoopt op een pm-etje met jullie man(netjes) -haar ogen heeeel groot maakt en een paar keer lieftallig poogt te knipperen-
Het zouden echt broertjes kunnen zijn he .... Piet en Sven.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:02 schreef bixister het volgende:
Piet heeft een groot deel van vandaag zonder luier doorgebracht, en 't keurig droog gehouden.(alleen rond poeptijd moest er toch een om, nou ja, prima hoor.)
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 november 2006 20:34 schreef Lois het volgende:Kai
Nu willen we natuurlijk wel het filmpje zien
![]()
![]()
Dat vond ik ook, vol zelfvertrouwen rondjes door de kamer, supergoed Kaiquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:05 schreef Noli. het volgende:
Joh, hij loopt er ook achter als of hij nooit anders heeft gedaan!![]()
Ze wil niet overal zo'n Sinterklaas tegen komen. Hij vindt het sowieso een beetje engig en ze heeft besloten dat het gehele concept Sinterklaas niet aan hun besteedt is en toch wordt je op het moment bij veel openbare gelegenheden geconfronteerd met die man.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:35 schreef bixister het volgende:
wat is er precies zo moeilijk te vermijden dan voor je schoonzusje? ik snappemniet.
Zoals hierboven beschreven ziet zij dat toch wat anders. Ik zeg ook niet dat ik het goed of slecht vind ofzo. Ik vertel alleen maar hoe zij er mee omgaat en ik geef ruiterlijk toe dat ze heel wat ideeen heeft die voor mij ook wat langer nodig hebben om ze te begrijpen/accepteren (omdat het zo anders is dan ik ken). Ze doet niet bepaald wat conform de maatschappij normaal is. Misschien dat, dat wat duidelijker maakt waarom ze het ook echt perse wil vermijden i.p.v. alleen maar er niet aan mee doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Het kind weet dan toch gewoon dat die man een toneelstukje opvoert? Dat is toch geen probleem?
Uhm ja, ik wist dat die vraag ging komen. Hij gaat niet naar de peuterspeelzaal en ze denkt er over om een ontheffing aan te vragen om 'm thuisscholing te geven dus zo'n schreeuwlelijk zal ie niet worden. Daar heb ik ook zo'n hekel aan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
en hoe lang wil ze dat volhouden?
het kind gaat op psz en later naar school. daar komt sinterklaas ook of ze moet het op een moslimschool doen.
we hebben hier ook zo'n niet gelovend kind in de klas en ik kan m zijn strot wel omdraaien als hij weer loopt te schreeuwen dat sinterklaas niet bestaat.
dattie niet gelooft, vind ik prima, maar waarom moet hij het verpesten voor de rest, waar het wel een feest voor is?
zeg dan tegen het kind dattie zn klep houdt.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:39 schreef Githa het volgende:
Ireth, hoe is het met Suus en haar wang? een beetje van de schrik bekomen![]()
Da's toch ook geen ramp, ze kan hem elke avond zetten, maar er komt niet elke avond wat in, dat heeft ze snel genoeg doorquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:43 schreef Ireth het volgende:
Aan de ene kant denk ik "lekker makkelijk" maar aan de andere kant twijfel ik, moet ik haar daarin stimuleren, met als resultaat dat ze het elke avond wil doen.
Dat vind ik ook van de bijbelquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:44 schreef Bright het volgende:
dat het een verzinsel is, overgebleven van vroeger bla bla
Beefquote:
Ik weet niet wat ik nu mooier vind: Dat Jolie zo heerlijk geniet van jou of dat jij weer wat meer kunt genieten van Joliequote:Op woensdag 22 november 2006 21:37 schreef Luchtbel het volgende:
Vanavond ging het eindelijk weer eens best wel lekker tussen ons en dat was fijn. Ik merkte het ook aan haar. We gingen nog een rondje in het donker wandelen en ze zong een zelfbedacht lied 'Mij mama bent lief, mij mama heb fiets, wij doen ondje wandelen, niet geen hondje wandelen, mij mama bent lief. Jolie ook' Heel hard en heel lang hetzelfde lied. Het is echt een schat. En Jolies mama ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |