Ireth, wat een lekker koppie heeft Suus!!
![]()
(en inderdaad bijna niks van te zien hoor)
Elise zingt ook liedjes op de peuterspeelzaal, ze heeft de sint ook gezien en heeft al kleine pietjes. Zelf hebben we dat leuke pietjespak van de etos voor haar (vindt ze zelf ook erg leuk), maar we gaan echt niet promoten dat de sint bestaat - nooit zal ik dat zeggen! Als ze erom vraagt, dan zal ik zeker zeggen dat het een verzinsel is, overgebleven van vroeger bla bla, maar daar is ze nu toch nog niet aan toe.
Schoen zetten? Ach, wie weet krijgt ze er wel wat in
![]()
(Dan mag ze de schoen zetten op de vloerverwarming, want iets anders hebben we niet
![]()
)
Vorige nacht kwam mevrouw om een uur of 1 meet veel kabaal naar ons toe: gooit onze slaapkamerdeur open: 'mama!!! MAMA!!! MOET PLASSUH!!"
Tja, kan gebeuren he. Dus na te zeggen dat ze dat ook zachtjes mag doen, haar laten plassen.
Komt ze rond een uur of 4 's nachts heel zachtjes naar onze kamer, fluistert dat ze moet plassen. Dus weer naar de wc, zegt ze heel trots dat ze het nu wel zachtjes deed. Tja, dan kun je toch niet sjachie zijn omdat ze voor de 2e keer komt
![]()
(Nou ja, ik ben dan nooit sjacherijnig, want dat werkt ook alleen maar averechts, voor har maar ook voor jezelf)