We hebben vorig jaar wel aan kadootjes gedaan en dit jaar weer voor de leut. Wat dan weer niet helemaal rijmt maar elk excuus voor een cadeau hè? Ze noemt het ook standaard dat leugenachtige feest.
Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat ze het behoorlijk alternatief aanpakt. In het begin heb ik ook behoorlijk
![]()
zo gezeten. Dus zeg vooral wat je op je hart hebt er over.
Dit is misschien niet bepaald het goede topic om er over uit te wijden maar goed, het betreffende kind is een peuter
Ze zat eerst aan Iederwijs te denken maar ze denkt nu na over thuisscholing omdat ze (hoewel er in mijn ogen genoeg vormen van onderwijs zijn) geen vorm kan vinden die het aanpakt zoals zij zou willen. Ik heb er met mijn vriend van de week ook over gediscussieerd omdat ik er niet geheel met mijn pet bij kan maar hij ziet de bezwaren die ik aanbreng niet zo.
Ze is in ieder geval heel erg tegen opgelegde routine en regelmaat en dat zou op een school en psz te veel gebeuren om maar één van de redenen te noemen.
Geloof me ook ik vind het een waanzinnig interessante discussie maar durf die niet zo goed met haarzelf aan te gaan omdat ze zich altijd al tegenover iedereen moet verdedigen en dat van thuisscholing hoorde ik van de week pas via mijn vriend dus haar beweegredenen heb ik nog niet volledig uitgeplozen
P.S. Dat voorbeeld dat jij geeft doet me denken aan jehova getuigen. Van hen ken ik soortgelijke verhalen.