Kai you da men!!!!
![]()
Wat leuk, wat gaaf, wat ongelooflijk stoer.
![]()
Ik vertel bijna nooit meer wat over Léon, neemt niet weg dat hij mijn
![]()
is (samen met zijn broertje of course). Ik vertelde net aan het mannetje dat ik vanmiddag Léon en Cas ophaalde van het kdv. De laatste tijd doet het mannetje dat. Léon rent op me af, straalt van oor tot oor en slaat zijn armen om mijn benen. "Mamaaaa!!"
Maar waar ik vooral om moest lachen was toen ik in het gangetje bezig was de spulletjes bij elkaar te pakken, kwamen net de wat oudere kindjes terug van het bezoek aan de 'opa's en oma's'. Vol trots wijst hij naar mij en zegt tegen iedereen die het horen wil: "Jouw mama. Jouw mama!"
![]()
Soms haalt hij mijn en jouw nog door elkaar.
En hij is de grote held van Cas. Cas volgt hem overal met zijn ogen. Wacht vol spanning af wat Léon nu weer gaat doen. Léon is zo lief met zijn broertje. Knuffelen, kusjes geven, handje vasthouden tijdens Sesamstraat
![]()
en ook mag Cas zo af en toe een autootje van hem vasthouden.
Wat hij alleen niet begrijpt is dat Cas niet door heeft wat hij doet. Als ze bij elkaar (met mij erbij) op de bank zitten en Cas zit aan zijn haren of trapt hem tegen zijn been dan kan hij heel verontwaardigd roepen: "Niet doen Casje!"
En ik heb van mijn mannen 1 grote rode roos gekregen. Zomaar... Het kaartje had Léon uitgezocht. Er stond op Veel Succes. Geen voor mama, nee deze was het mooist.
![]()
Ik heb zo'n waardevol bezit.
![]()
Sorry, moest even opscheppen.