abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 16 november 2006 @ 21:37:41 #226
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43621616
Kai Wat ga je hard ineens! Goed zeg!!!
pi_43621994
Super hoor van Kai, echt heel stoer hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 16 november 2006 @ 21:56:30 #229
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43622007
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:49 schreef poemojn het volgende:
Kai

http://www.youtube.com/ , M@x?
Okay, ga ik morgen even doen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 16 november 2006 @ 22:03:16 #230
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43622230
Kai you da men!!!!
Wat leuk, wat gaaf, wat ongelooflijk stoer.

Ik vertel bijna nooit meer wat over Léon, neemt niet weg dat hij mijn is (samen met zijn broertje of course). Ik vertelde net aan het mannetje dat ik vanmiddag Léon en Cas ophaalde van het kdv. De laatste tijd doet het mannetje dat. Léon rent op me af, straalt van oor tot oor en slaat zijn armen om mijn benen. "Mamaaaa!!"
Maar waar ik vooral om moest lachen was toen ik in het gangetje bezig was de spulletjes bij elkaar te pakken, kwamen net de wat oudere kindjes terug van het bezoek aan de 'opa's en oma's'. Vol trots wijst hij naar mij en zegt tegen iedereen die het horen wil: "Jouw mama. Jouw mama!"
Soms haalt hij mijn en jouw nog door elkaar.

En hij is de grote held van Cas. Cas volgt hem overal met zijn ogen. Wacht vol spanning af wat Léon nu weer gaat doen. Léon is zo lief met zijn broertje. Knuffelen, kusjes geven, handje vasthouden tijdens Sesamstraat en ook mag Cas zo af en toe een autootje van hem vasthouden.
Wat hij alleen niet begrijpt is dat Cas niet door heeft wat hij doet. Als ze bij elkaar (met mij erbij) op de bank zitten en Cas zit aan zijn haren of trapt hem tegen zijn been dan kan hij heel verontwaardigd roepen: "Niet doen Casje!"

En ik heb van mijn mannen 1 grote rode roos gekregen. Zomaar... Het kaartje had Léon uitgezocht. Er stond op Veel Succes. Geen voor mama, nee deze was het mooist.
Ik heb zo'n waardevol bezit.

Sorry, moest even opscheppen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 17 november 2006 @ 06:56:09 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_43628556
Kai wat goed m@x en genoeg reden om ongegeneerd trots te zijn heerlijk!
ik heb van hem liggen dromen vannacht alleen was ie al een stuk groter en ik weet nog dat ik in mijn droom dacht... maar Kai is toch pas 2?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:43:44 #232
3142 m@x
pi_43629288
Belaan, droom jij van mijn kind

Dutsj, met "mijn" heeft Kai geen probleem hoor. Het is af en toe net zo'n zeemeeuw uit Finding Nemo "Mine, mine, mine". Lief die roos
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:03:51 #233
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43629516
Kai wat goehoed nog ff en je kunt er achteraan rennen M@x

Dutch fijn he zo lief is Maxim hier ook voor zijn broertje, en ook hetzelfde wat je zegt van dat "schoppen" Maxim zegt dan "neehee". hier is het alleen wel als Romijntje wat vastheeft van Maxim's speelgoed, Maxim dat speelgoed ineens superinteressant vind en het natuurlijk wil hebben, NU! dat zal de leeftijd wel zijn.
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:12:05 #234
3142 m@x
pi_43629643
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:03 schreef Martineke het volgende:
Kai wat goehoed nog ff en je kunt er achteraan rennen M@x
Kan ik nu al hoor. Meneer is tot verbazing van heel veel mensen namelijk razendsnel op zijn kont. Ik krijg heel vaak de opmerking dat ik als hij eenmaal loopt met heimwee terugdenk aan deze tijd omdat ik het dan zo druk krijg. Als ze Kai dan tekeer zien gaan nemen ze accuut hun woorden terug
pi_43629743
Hey M@x wat goed van Kai zeg
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:19:14 #236
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43629760
bedoel ook, nog harder erachteraan rennen
geloof best dat je dat nu al kunt
pi_43643839
Kai Wat goed man, je hebt alle reden om trots te zijn m@x!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:51:03 #238
103793 kozakken
Living the life
pi_43644091
Leon klinkt zooo lief
Lief kijkt en hoopt op een pm-etje met jullie man(netjes) -haar ogen heeeel groot maakt en een paar keer lieftallig poogt te knipperen-
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:51:55 #239
103793 kozakken
Living the life
pi_43644118
Vergeet ik toch bijna Kai
Hij is idd verschrikkelijke snel op die billen van hem. En nu al lopen met een karretje. Echt, wat gaat het dan opeens snel zeg! Wat super M@x
pi_43645102
KAI
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:23:24 #241
3142 m@x
pi_43645109
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:51 schreef kozakken het volgende:
Leon klinkt zooo lief
Lief kijkt en hoopt op een pm-etje met jullie man(netjes) -haar ogen heeeel groot maakt en een paar keer lieftallig poogt te knipperen-
* m@x knippert mee

We zijn hier trouwens in de kinderangstenfase aanbeland. Kai is ervan overtuigd dat er slangen in de tuin zitten. Hoe vaak ik hem ook vertel dat er geen slangen in de tuin zitten, hij blijft bij zijn standpunt. Er zitten slangen in de tuin. PUNT UIT Ik heb hem nu maar uitgelegd dat de slangen weggaan als je heel hard "boe" roept en dat ze dan ook nooit meer terugkomen. Met als gevolgd dat we vanavond om een uur of acht samen in de tuin "boe" aan het gillen waren
pi_43645283
Leon leuk hoor

Dutchie nu heb ik jou jongste al mogen aanschouwen wanneer krijg ik de oudste te zien
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43646333
Piet heeft een groot deel van vandaag zonder luier doorgebracht, en 't keurig droog gehouden. (alleen rond poeptijd moest er toch een om, nou ja, prima hoor.)

gisterochtend heb ik voor 't eerst 'glashard' tegen 'm gelogen over sinterklaas. hij had iets over de kerstman opgevangen en had erover gedroomd, vond 't maar eng dat ie met dat hert-met-lichtje-in-de-neus door de lucht vloog. om hem gerust te stellen vertelde ik 'm dat de kerstman niet echt bestaat, alleen zogenaamd. direct volgde daarop zijn vraag "en sinterklaas dan?"
toen heb ik dus gewoon keihard beweerd: "jahoor, die wel." maar ai, wat voelde ik me daar rot over zeg, ik vind 't zo lastig! wil 'm niet voorliegen maar ik wil 'm ook niet het leuke & spannende van de sinterklaastijd ontnemen. heb daar zelf als kind zo van genoten. maar ik herinner me ook nog goed het bedrogen gevoel toen ik ontdekte dat 't allemaal verzinsels waren. volgens G alleen maar een leerzame levensles voor hem, omdat 't in de wereld wel vaker zo is dat dingen niet zijn zoals ze lijken. hmzz, ik weet nog zo net niet.
pi_43646519
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 23:02 schreef bixister het volgende:
Piet heeft een groot deel van vandaag zonder luier doorgebracht, en 't keurig droog gehouden. (alleen rond poeptijd moest er toch een om, nou ja, prima hoor.)
Het zouden echt broertjes kunnen zijn he .... Piet en Sven.

Sven is al maaaaaaaaaaanden zindelijk .... op het poepen na dan, als hij dat moet vraagt hij om een luier. Zeggen we dat we die niet hebben, dan poept hij rustig 3 dagen niet (en langer durf ik het niet aan om hem niet te laten poepen, veels te bang voor verstopping)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_43646643
Kai wat goed!!!

Ik vond dat ook moeilijk Bix met sinterklaas. Nu waren we met Djen snel klaar omdat mijn ex-man zwarte piet was in het dorp en toen de boot langs kwam riep Djen keihard: Kijk die zwarte piet heeft mama d'r schoenen aan! Probeer dan maar eens te doen of je niks gehoord heb
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:57:52 #246
3142 m@x
pi_43651558
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:34 schreef Lois het volgende:
Kai Nu willen we natuurlijk wel het filmpje zien
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:02:19 #247
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_43651606
Oeh oeh oeh..
Filmpje

* Noli. snel kijken gaat..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:05:25 #248
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_43651644
Jaaaaaaaaaaaaaa! Kai!

Joh, hij loopt er ook achter als of hij nooit anders heeft gedaan!

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:05:54 #249
24188 Belana
kloon van belana
pi_43651653
ow wat een pracht gezicht m@x
stormy waters...
sailin'
pi_43651745
Heheehe heel gaaf M@x!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: