Ik heb me voorgenomen daar eens op te letten.quote:Be unfailingly polite to every single person you meet.
Het kwam uit mijn ténen, maar ik ben soms ook zo vreselijk sarcastisch, en maar aardig blijvenquote:Een onmogelijke chagrijnige man bij de kassa die het ergens niet mee eens was en heerlijk te bromberen was.
"Dan wil ik NU graag de bedrijfsleider spreken!"
"Okay, zal ik hem voor u omroepen?" (ik had de telefoon al in de handen)
"Nou, euh, tja, kan ik het bij de balie niet proberen?"
"Natuurlijk wel, dus u wilt mijn baas niet spreken?!"
"Ik ga eerst eventjes naar de service balie"
"Okay, is goed, en een fijne dag verder! En u vergeet uw bonuskaart haha, alstublieft!" en ik zette een smile op
"Ja, doei."
En maar u blijven zeggen en lachen, dan houden ze zich wel koestquote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef MrManiak het volgende:
Altijd blij en positief blijven, no matter what... toch?
Ik was chagerijnig vandaag, heb wel geprobeerd te lachen, maar toen tergde iemand zo mijn frustratiesnaarquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat gaat goed dus.
En hoe gaat het voor de rest? Volgens de RAOK moet je tegen elk persoon die je tegenkomt vriendelijk zijn, lukt dat?
Hmmm. We moeten iets vinden om die begrijpelijke frustraties om te buigen naar vriendelijkheid. Tot tien tellen? Zou dat werken? Of overdreven vriendelijk antwoorden?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef Renesite het volgende:
Ik was chagerijnig vandaag, heb wel geprobeerd te lachen, maar toen tergde iemand zo mijn frustratiesnaar![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 14:39 schreef MrManiak het volgende:
Gisteren en eergisteren zeker gelukt, ik heb zo'n gevoel dat ik niet blij kan doen vandaag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |