quote:Op maandag 6 november 2006 22:23 schreef MaJo het volgende:
Familie Knots? Harry Mullisch?
Nu daag je me uit, heb het tien keer nageteldquote:Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef MaJo het volgende:
Waarom zit niemand dat de punten van Macondo bij elkaar opgeteld gewoon 22 zijn![]()
ja maar het verband met de familie knots zie ik nog niet helemaal.quote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef MaJo het volgende:
Ik haal dingen door elkaar volgens mij
Gerard Reve dan?
13+2 is toch 15? Of ik snap niet wat inclusief ploegentijdrit betekend maar ik kom toch echt op 22 uitquote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Nu daag je me uit, heb het tien keer nageteld
1999 (4x) dus 4
2000 (1x), dus 5
2001 (4x), dus 9
2002 (4x), dus 13
2003 (2x incl. ploegentijdrit), dus 14
2004 (6x), dus 20
2005 (1x), dus 21
Hierbij ga ik ervan uit dat in 2003 er staat 2 keer gewonnen, waarvan één keer ploegentijdrit. Maar wiki is hier erg mistig... en 22 is wel gewoon goed lijkt me. Dat inclusief kan je ook op twee manieren interpreteren.
nou dat is het gekke van wiki... in die regel die macondo quote staat maar 1 ploegentijdrit en in het touroverzicht op wiki staan er 3...quote:Op maandag 6 november 2006 22:27 schreef Homdeck het volgende:
de info op wiki dat hij maar 1 keer de ploegentijdrit gewonnen zou hebben klopt volgens mij ook niet.
nee, het staat zelfs op dezelfde paginaquote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat één van jullie op de Nederlandse wiki kijkt en de ander op de Engelse?
Ik weet het wel dat frustreert me, anders was ik ook niet op van 't Reve gekomen... Zit met Archibald in mijn hoofd maar dat is wederom Mulischquote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Homdeck het volgende:
Goed ik wil eigenlijk naar bed![]()
Het gaat om het literaire debuut van Reve.
en niet de Avonden. Dit boek werd eerder in tijdschriftvorm uitgegeven, maar na de avonden in boekvorm.quote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Homdeck het volgende:
Goed ik wil eigenlijk naar bed![]()
Het gaat om het literaire debuut van Reve.
Ja dat is hem!quote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef BrandX het volgende:
dat is werther nieland geloof ik, maar geen idee wat dat met Boslowitsjes te maken heeft?![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef BrandX het volgende:
dat is werther nieland geloof ik, maar geen idee wat dat met Boslowitsjes te maken heeft?![]()
Grappig dat Wikipedia dat niet met je eens isquote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Supersheep het volgende:
Wat een nutteloos gezever over die etappes
Lance heeft in totaal 24 etappes in de tour gewonnen. In de 7 achtereenvolgende jaren dat ie de tour ook won, won ie 22 etappes.
3 van die etappes waren trouwens ploegentijdritten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |