quote:
Nee helaas niet, dus die vlieger gaat niet op..
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef 5112 het volgende:Grappig. Jullie lopen nu allemaal ruzie te maken of er nu wel of niet geld ingezameld moet worden voor een nieuwe 360, terwijl 'het slachtoffer' net al zijn 360 spellen heeft ingeruild voor een PS2 + spellen (
[PlayStation 2, 65] Join the Okami hype-train )
Gaan jullie nu ook extra doneren om hem weer van wat spellen te voorzien? (want een losse 360 heb je niet zoveel aan natuurlijk
![]()
)
Zoals iemand hier al zei, wist ik totaal niet dat deze topic gestart zou worden, en had het ook totaal niet verwacht. Toen ik het zag tja had ik toch wel zeker het idee dat mij een hart onder de riem gestoken werd. Het gaat ook om het gebaar.
Ik heb die Ps2 van het geld gekocht dat mijn ouders voor me hadden gespaard, wat daar eigenlijk niet voor bedoeld was. Maargoed ik moet toch wat, kan moeilijk elke dag na het werken thuis komen en uit m'n neus gaan lopen vreten. En ik heb voor die Ps2 ook meer dingen ingeruild dan me eigenlijk lief was. Had ik die 200 euro gehouden had ik zeker meer in de goede richting voor een nieuwe 360 gezeten, alleen had ik hem dan alsnog pas volgend jaar kunnen kopen.
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:39 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:[..]
Waarom heb je dat geld dan niet bewaard en heb je een ps2 gekocht?
Wat dacht je, die fokkers zijn debiel genoeg mij een hele X360 te sponsoren, dat geld wat ik heb stop ik in een ps2?
![]()
.
Like I said, ik wist niet dat deze 'actie' gestart zou worden.
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:18 schreef SterkStaaltje het volgende:[..]
Doet ie zelf wel enige moeite? Hij kan die PS2 toch weer verkopen. Hup nog wat ouwe meuk erbij en hij heeft z'n X-box weer bij elkaar.
Ja ik heb al tegen m'n baas gezegd dat ik extra wil werken de komende tijd, omdat ik dus ook nog een nieuwe pc moet gaan aanschaffen ( want ja die was ook gejat.. ).
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:Ik snap niet wat de mensen hier verontwaardig reageren.. riekt naar jaloesie als je het mij vraagt. MMarsu heeft zelf de actie niet gestart, dat zijn medefokkers geweest. GAM is een vrij hechte community althans hechter dan bv KLB waar een hoop van die zeikerds lekker moeten blijven zitten.
![]()
. GAM is zeker een veel hechtere community dan de rest van Fok! heb ik gemerkt ( niet alleen aan de hand van dit topic ).
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:Nou MMarsu laat dit aub een wijze les zijn voor de volgende keer, want nou krijg je alleen maar een golf aan aanvallen. Deels terecht, maar deels ook weer niet.....
Uiteraard
![]()
. Grappige is dus dat ik dit topic niet eens zelf heb gestart, maar dat het een initiatief was van een paar leden uit de GAM community. Erg dom dat er al gelijk gezeikt word. Zoals ik al eerder zei, vind je het een dom idee of heb je gewoon niks nuttigs toe te voegen aan het topic waarom dan niet gewoon negeren? Doe ik ook altijd met andere topics tenminste.
Verder dwing ik echt totaal niemand, en is het ook niet mijn initiatief. Verder snap ik niet dat mensen hier zeuren van ja wees een vent en zeg nee tegen dat geld maar waarom
![]()
. Het is idd hun zaak wat ze met hun eigen geld doen, of ze dat nou in hun reet stoppen of aan mij storten, het is HUN zaak.
Tot zover even mijn 'verweer' op enkele reacties uit dit topic..
Trouwens hardstikke bedankt aan de mensen die dus wel normaal/positief kunnen reageren. Ookal ben je het niet eens met dit initiatief, vind ik het ook prima zolang je maar normaal kunt reageren.
-edit-
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:14 schreef bluebit het volgende:gaaf dat een boel mensen zoveel empathie hebben..... Misschien hebben de onderzoekers toch gelijk dat de samenleving harder en asocialer wordt
MMarsu, ik kijk nog ff aan hoe ik uit ga komen deze maand, maar mail me maar alvast je gegevens zodat ik een bescheiden bijdrage kan leveren zodra ik alle lasten betaald heb.
Is goed, ik zal je later vanmiddag even een mailtje sturen, bedankt
quote:
Is goed Strol, thx m8
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!