quote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga eens lezen, dit is niet mijn initiatief.
Mwach, je ontloopt het ook niet ofzo...Schaam je je niet een klein beetje?quote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef MMaRsu het volgende:
Het is natuurlijk allemaal heel erg zuur, en vind het gewoon echt heel erg kut. Niks moet natuurlijk, maar als iemand een steentje bij wil dragen wordt dat heel erg op prijs gesteld. Laat me maar even weten of je ook iets wil storten of niet, dmv een PM of email
En blijft een forum voor discussies en geen geld-wervingssite.quote:Op maandag 6 november 2006 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Als mensen niet willen helpen of wat dan ook, waarom hier dan in godsnaam posten. Ik verplicht niemand wat
Als ik je ondertitel lees.... En je subtitel lees. Dan bedoelen we het goed met je. Leer er van en reageer iets normaler. MM heeft wat geleerd en jij nu hopenlijk ookquote:Op maandag 6 november 2006 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, je ontloopt het ook niet ofzo...klein beetje?
Niemand werft geld. Het zou de ts leuk zijn de arme jongen te helpen. En dat kan ook door te zeggen dat de ps2 toch toffer is dan de 360quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef BMH het volgende:
[..]
En blijft een forum voor discussies en geen geld-wervingssite.
Dude, get a grip... Als de grap nu nog niet duidelijk is, ondanks de ondertoon, dan kun je beter gewoon je geem masjien weer aanslingeren...quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als ik je ondertitel lees.... En je subtitel lees. Dan bedoelen we het goed met je. Leer er van en reageer iets normaler. MM heeft wat geleerd en jij nu hopenlijk ook
Je bedoelt het niet als zoals je subtitel zegt een asshole. Leer dan ook niet zo te reageren
Als je nog niet door hebt dat je grap niet grappig isquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, get a grip... Als de grap nu nog niet duidelijk is, ondanks de ondertoon, dan kun je beter gewoon je geem masjien weer aanslingeren...
Nee, dit topic is het toppunt van vermaakquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je nog niet door hebt dat je grap niet grappig is
Geld over. Dat is al in allemaal nederlandse en buitenlandse bedrijven gestoken om hun directueren te stoppen (niet aan de achterkant)quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
In Thailand is iig nog geld zat over van die Tsunami
Tja heb thuis geen scanner, maar ik kan wel ff kijken of ik het morgen bij m'n moeder kan doen. Die heeft ook geen scanner maar kan wel een webcam foto maken denk ik...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
In Thailand is iig nog geld zat over van die Tsunami
Maar MMarsu scan die aangifte ff in dan, gevoelige informatie mag je onleesbaar makenBen je van dat gezeik iig af.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:45 schreef BroesWillems het volgende:
Jah, sorry hoor, maar hoe erg en kut ik het ook voor je vind dat je huis wordt leeggeroofd, vind ik zo'n actie wel een beetje overdreven. Het feit blijft dat alles wat gestolen is, een luxe artikel was. Hoewel voor vele mensen in GAM (inclusief mij) computers&games een deel van het leven is, het is allemaal vervangbaar. ik kan nog zat dingen bedenken waar men het geld harder kan gebruiken, dan voor een luxe artikel voor MMaRsu.
je hebt de actie dan wel niet zelf opgezet, maar toch zou ik zelf niet m'n handje opsteken. En geloof me, ik weet wat het is... ik baalde ook als een stekker toen z'n m'n auto hadden leeggeroofd en de m'n gehele collectie van Metallica incl. de Radio hadden meegenomen, maar het enigste wat ik heb aangenomen is een biertje in de kroeg. Voor de rest is het kut... maar over zo iets kom je wel heen...
Dat is allemaal wel waar, maar na andermaal geconfronteerd te worden met de verpauperdheid van de overgrote meerderheid van de posters op andere delen van Fok (ik kijk naar u, Klaagbaak) zou ik een nieuwe voor hem kopen als ik iets meer geld te besteden had. Wat mensen hier met hun geld doen is niemands zaak. Als ik het wil geven aan een arme knul die geen 360 meer heeft of als ik er mijn reet mee af wil vegen....Het is mijn fucking geld, dus ik bepaal wat ik ermee doe.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:45 schreef BroesWillems het volgende:
Jah, sorry hoor, maar hoe erg en kut ik het ook voor je vind dat je huis wordt leeggeroofd, vind ik zo'n actie wel een beetje overdreven. Het feit blijft dat alles wat gestolen is, een luxe artikel was. Hoewel voor vele mensen in GAM (inclusief mij) computers&games een deel van het leven is, het is allemaal vervangbaar. ik kan nog zat dingen bedenken waar men het geld harder kan gebruiken, dan voor een luxe artikel voor MMaRsu.
je hebt de actie dan wel niet zelf opgezet, maar toch zou ik zelf niet m'n handje opsteken. En geloof me, ik weet wat het is... ik baalde ook als een stekker toen z'n m'n auto hadden leeggeroofd en de m'n gehele collectie van Metallica incl. de Radio hadden meegenomen, maar het enigste wat ik heb aangenomen is een biertje in de kroeg. Voor de rest is het kut... maar over zo iets kom je wel heen...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
Ik snap niet wat de mensen hier verontwaardig reageren.. riekt naar jaloesie als je het mij vraagt. MMarsu heeft zelf de actie niet gestart, dat zijn medefokkers geweest. GAM is een vrij hechte community althans hechter dan bv KLB waar een hoop van die zeikerds lekker moeten blijven zitten.
heb je nou speciaal voor dit topic een kloon aangemaakt ')quote:Op maandag 6 november 2006 23:58 schreef leojacht het volgende:
hahahahahahaha
kut aap hahahaha
als je dat kleine puzzeltje niet snapt
ben jij een muisje die eeuwig in een doolhof zal ronddwalenen dat terwijl de deur open staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |