Sex ?quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef -Angelus- het volgende:
Er zitten geen sletjes onder de 18 op Fok!, wel een heleboel homo's van boven de 18. Geloof je me niet ... let maar eens op.
Hoe weet je dat mijn moeder engels spreekt?quote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef RickoKun het volgende:
je moeder zei ook sticky toen ze mijn zaad uit haar mondje liet druipen.
heb hier een step staan waar heel mooi scooter op staatquote:
dan mag je naar mij en haar kijken hoe we HET doen.quote:Op maandag 6 november 2006 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb hier een step staan waar heel mooi scooter op staat![]()
ja echt hehquote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
dan mag je naar mij en haar kijken hoe we HET doen.
het? wat?quote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
dan mag je naar mij en haar kijken hoe we HET doen.
volgens mij eerder SeksueelgefrustreerdeHenkquote:Op maandag 6 november 2006 19:52 schreef LoveHenk het volgende:
ik ben een afkorting van loverboydiealleJongeSlettjesGoedDoorneuktHenk
wat ben jij voor kut kloonquote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef PauperPanda het volgende:
Gaarne zou ik van deze gelegenheid gebruik maken een oproep te doen aan alle sletjes in de categorie 18 tot 22 jaar. Danku.
Zo eentje ? Nieuw ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:46 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
je krijgt geld waarvoor je een scooter kan kopen
en wel hele nacht in hotel...
doe je het?
quote:
Die hoef ik ook niet, da's voor 30 plus wijven die boodschappen doenquote:Op maandag 6 november 2006 20:11 schreef LoveHenk het volgende:
ja maar zonder dat windshield gedoe. mn vrouwtjes mogen niet voor lul rondbrommen. alles moet in stijl...
quote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef RickoKun het volgende:
je moeder zei ook sticky toen ze mijn zaad uit haar mondje liet druipen.
Materialistische Hoer.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 20:12 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, da's voor 30 plus wijven die boodschappen doen
Ik prefereer de term 'zakenvrouw'quote:
Geen idee, maar ik kom er sneller op een scooterquote:Waar moet dat toch heen met de wereld?
Stik toch in je TMFquote:TMF Generatie![]()
Ja Dat zeggen alle hoeren. Maar een Hoer is een Hoer Is een Hoer.quote:Op maandag 6 november 2006 20:31 schreef Kiteless het volgende:[..]
[quote]Ik prefereer de term 'zakenvrouw'
Snelle hoer!quote:Geen idee, maar ik kom er sneller op een scooter
Jij bent toch de TMF generatie met je 16 ?quote:Stik toch in je TMF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |