Nee laat ook maar, zelfs dat lukt nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef john6 het volgende:
gewoon een ideetje, is het niet leuk om gewoon eens een feesjte te geven om ALLE FOKKERS op een lijn te krijgen en dan nodigen we hun erbij uit voor een optreden??
Ze begonnen heel vriendelijk ja. Die flinke glimlach van marian, dat ze zo heel trots staat te vertellen hoe tof ze het vindt Henkjan te zien.quote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
ik vind het toch wel een beetje sneu voor ze.. Ze zien er zo gemoedelijk uit.
.
Alle fokkers op één lijn?quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef john6 het volgende:
gewoon een ideetje, is het niet leuk om gewoon eens een feestje te geven om ALLE FOKKERS op een lijn te krijgen en dan nodigen we hun erbij uit voor een optreden??
dat zeg ik.quote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef t-8one het volgende:
[..]
Alle fokkers op één lijn?
dat gaat je niet lukken
het is dat ze het erbij vertelden, ik had het nummer anders niet herkendquote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
Ik zit wel met dat nummer in mijn hoofd.
Hoor je die Griekse melodie....
LOL ik hoorde het bij Giel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:23 schreef borisz het volgende:
ze willen juridische stappen ondernemen tegen de x-factor![]()
Dat is in mijn woonplaatsquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dat publiek dat ze aantrekken. Inclusief chemische toiletten.![]()
bronquote:Slechte verliezers
Roef Glaasker (36) en Marian Douwes (34) zijn woedend op juryvoorzitter Henkjan Smits van de populaire televisiehit X Factor. „Hij heeft ons onterecht verweten dat wij niet kunnen zingen en geen uitstraling hebben. Ons optreden werd namelijk compleet gemanipuleerd. Voordat we moesten zingen, hebben ze ons namelijk bewust aan het lachen gemaakt. We waren daardoor de melodiedraad kwijt.” Het artiestenduo ’Roef & Marian’ uit Stadskanaal heeft er niet van geslapen. „Pijnlijk hoe ze ons bespottelijk hebben gemaakt. We hebben een enorme uitstraling en kunnen prima zingen.” Ze overwegen juridische stappen tegen het programma,
Dat wordt een giller. Hoop dat ze 'm uitzendenquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:23 schreef borisz het volgende:
ze willen juridische stappen ondernemen tegen de x-factor![]()
Erg he?quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
Ik zit wel met dat nummer in mijn hoofd.
Hoor je die Griekse melodie....
Vanavond volgens mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, hoe lang gaat het duren voor ze bij Jensen zitten?
Iemand?
Ben benieuwd of een rechter, die met deze zaak te maken krijgt, zijn gezicht wel in een plooi zal kunnen houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |