quote:Op maandag 6 november 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
Omdat Henkjan niuks geleerd heeft van wat hij Raffajéééla heeft aangedaan, hij is nog steeds een botte klooetzak!
HJ is nou eenmaal het boegbeeld van de Jury, en al volop in de media gebracht. Zouden ze over de andere jury leden iets moeten verzinnen zou daarvoor nagedacht moeten worden en laat daar nou net het pijnpuntje zitten (denk ik)quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Natalie het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. De voltallige jury vond ze een ramp van de bovenste plank. Waarom ze alleen HJ aanvallen snap ik niet. Wie weet is hij het makkelijkste slachtoffer omdat ie toch al niet bekend stond om zijn nuance.
Ze kennen hem al langer dan vandaag en ze kan het dus helemaal niet hebben dat ie dan toch zo gemeen doet.quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Natalie het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. De voltallige jury vond ze een ramp van de bovenste plank. Waarom ze alleen HJ aanvallen snap ik niet. Wie weet is hij het makkelijkste slachtoffer omdat ie toch al niet bekend stond om zijn nuance.
Ben jij blij met je gehoor?quote:Op maandag 6 november 2006 21:02 schreef Natalie het volgende:
Ik zou bijna eens in de bus stappen en in Stadskanaal een kijkje gaan nemen bij een optreden van ze. Of het echt zo erg is.
Hmm, on second thought. Let's not
Ja, hoe dúrft ie, idd!quote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze kennen hem al langer dan vandaag en ze kan het dus helemaal niet hebben dat ie dan toch zo gemeen doet..
Ik kan in een kwartiertje erheenquote:Op maandag 6 november 2006 21:02 schreef Natalie het volgende:
Ik zou bijna eens in de bus stappen en in Stadskanaal een kijkje gaan nemen bij een optreden van ze. Of het echt zo erg is.
Hmm, on second thought. Let's not
tis hier ook niet zover vandaan. En voor mn gehoor hoef ik het niet te latenquote:
gaat schnelquote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Oh, alweer een nieuw topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |