Geweldigquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha die voicemail van Marian "iedereen die gebruik van dit nummer maakt wordt aansprakelijk gesteld, op onze nota hebben we alle nummers'![]()
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20061107-roef.wma&id=695823
Spooky.quote:
Ja, en stalkers worden beschermd, hun identiteit zal nooit bij de persoon die lastig wordt gevallen bekend worden gemaakt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Spooky.
Ze hebben in Stadskanaal nooit van anoniem bellen gehoord?
Sowieso, als ik me niet vergis he... staat er op de nota niet alleen nummers die je zelf belt?
hoezo zelfverzekerdquote:
Ja klopt, de vervelende snuiter krijgt een waarschuwing maar Roef en Marian, in dit geval, zouden niet te horen krijgen wie hun lastig heeft gevallen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:30 schreef Natalie het volgende:
Je kan wel aangeven dat je wordt lastig gevallen en dan kan stuurt de telefoonmaatschappij een brief naar de vervelende snuiter e.d.
Dat is ook wel zo, ik heb alleen een beetje medelijden met ze dat ze het zover laten komen. Iemand met een beetje verstand had zich gewoon teruggetrokken en er geen woorden aan vuilgemaakt, deze mensen gaan maar door. Maar inderdaad, het was wel hun eigen keus om mee te doen.quote:Maar weet je, ik heb eigenlijk geen medelijden. Ze wilden zelf op tv en komen vrijwillig in al die programma's met hun kwaaie taal. Kijk, dan moet je ook niet vreemd opkijken als mensen erop gaan reageren. Dat het niet is op de manier die ze hoopten... sja, we leven niet in de ideale wereld. Dat hoor je in te calculeren.
quote:He Roef en marian,
Hebben jullie interesse in partner ruil?
XXX
Klaas & Pamela
Snap dus ook niet goed wat R&M bedoelen met hun woorden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:39 schreef Vava het volgende:
Ja klopt, de vervelende snuiter krijgt een waarschuwing maar Roef en Marian, in dit geval, zouden niet te horen krijgen wie hun lastig heeft gevallen.
Ja idd... Denk dat ze in een illusie leven als ze denken dat ze 'hun gelijk' gaan halen via de media. Wat dat dan ook is in hun ogen. Want wat willen ze nu precies, behalve X-Factor voor het gerecht slepen? Ze maken alleen zichzelf belachelijk door erover door te zagen. Let it go, denk ik dan.quote:Dat is ook wel zo, ik heb alleen een beetje medelijden met ze dat ze het zover laten komen. Iemand met een beetje verstand had zich gewoon teruggetrokken en er geen woorden aan vuilgemaakt, deze mensen gaan maar door. Maar inderdaad, het was wel hun eigen keus om mee te doen.
Vergeef me... ik was in een melige buiquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoezo zelfverzekerd
Ik wil roef en marian bellen
Oh dear God!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef Qwea het volgende:
http://www.duoroefenmarian.tk/
oeh oeh het gastenboek is open!
Stop ermee, het is nog niet te laatquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Roddelen is zeker overbooodig
(ik voel een hit aankomen!)
http://home.planet.nl/~timm5832/roef%20en%20marian/default.htmquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef Qwea het volgende:
Zet er een beat onder en voila!quote:
quote:Ze zijn leuk een duo, ze hebben meegedaan aan X-FACTOR, waar zij een leuk resultaat hebben gehaald
*aanzetquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef Silenus het volgende:
Nu bij RTL Boulevard!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Silenus het volgende:
Uit het gastenboek:
He Rieksie. Super toch zo'n gastenboek.
--------------------------------------------------------------------------------
Reactie :
Alleen jammer dat ze hem zelf niet hadden geregistreerd en nu een volkomen vreemde (ik dus) alle mogelijkheden ermee heeft.
![]()
Zie ook al die hits, alleen vandaag al.. hiervoor hebben ze vast in totaal 5 pageviews gehad, en sinds zaterdag een paar miljoen! Ik zeg: zet er een bannertje op en je hoeft nooit meer te zingen (voor iedereen maar beter denk ik zo)quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef Qwea het volgende:
Ik zal je zo even unlocken.quote:
quote:marian 07-11-06 19:12:11
Wat gemeen om onze website te haken. We gaan de politie bellen een aangifte doen dit kan natuurlijk niet denk maar niet dat die hakker hiermee weg komt.
Ik ga julli voor het gerecht slepen. juli horen nog van mijn advocaat ook de mensen die hier onaardig reageren.
waaaaaaaquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:10 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
Ik zal je zo even unlocken.
En jep ik ben degene die het gastenboek heeft gemaakt
word nog leuk dan, ik maak een gastenboek aan en hun linken ongevraagd naar mijn gastenboek denk dat ik hun aanklaagquote:
Vast nepquote:
Waar staat dat??quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef wokje het volgende:
[..]
Zie ook al die hits, alleen vandaag al.. hiervoor hebben ze vast in totaal 5 pageviews gehad, en sinds zaterdag een paar miljoen! Ik zeg: zet er een bannertje op en je hoeft nooit meer te zingen (voor iedereen maar beter denk ik zo)
nou ja eeh.. alle posts in het gastenboek daar zijn van vandaag... ik denk dat ze dat vorige week niet hadden kunnen dromenquote:
Als FOK geintereseerd is zet ik hun logo wel boven het gastenboek hoor kost ze 100 eurquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef wokje het volgende:
[..]
Zie ook al die hits, alleen vandaag al.. hiervoor hebben ze vast in totaal 5 pageviews gehad, en sinds zaterdag een paar miljoen! Ik zeg: zet er een bannertje op en je hoeft nooit meer te zingen (voor iedereen maar beter denk ik zo)
Hmm gelukkig heb ik een (zeer welgemeendquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:13 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Dat stukje van Man Bijt Hond...
Valeriaan in het water, onbewuste zenuwen...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Even een website haken.
[afbeelding]
aaaahh? Kun je dat niet voor 1 keertje gratis doen? Bijv. dat je naar dit topic wordt gelinkt als je op de renault klikt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
Als FOK geintereseerd is zet ik hun logo wel boven het gastenboek hoor kost ze 100 eur![]()
Fok is niet geïnteresseerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef renault5.nl het volgende:
ik weet het nog beter gemaakt voor 100 eur krijgen ze de inlog en alles erbij
had ik ook niet verwacht hoorquote:
Zo ben jij even stoer hequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef renault5.nl het volgende:
ik weet het nog beter gemaakt voor 100 eur krijgen ze de inlog en alles erbij
Kan je niet een fotofuck van dat fok topic pakken en die als pop-up neergooien voordat je het gastenboek ziet?quote:
God,een moraalridder. Tief es opquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef leejow het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer helekker wachtwoordje raden en alle credits opstrijken?
Tip: jouw site is ook niet zo veilig hoor, dat forumpje van je is van een phpBB versie met een dikke exploit erin.
gewoon houden is tofferquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ga je doen met dat gastenboek? Terug verkopen?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Even een website haken.
[afbeelding]
heb niet eens ww hoeven raden, het hele gastenboek was niet geaktiveerd dus kon alles zelf aanmaken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef leejow het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer helekker wachtwoordje raden en alle credits opstrijken?
Tip: jouw site is ook niet zo veilig hoor, dat forumpje van je is van een phpBB versie met een dikke exploit erin.
Hacker? Je bedoelt zeker Haker!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
heb niet eens ww hoeven raden, het hele gastenboek was niet geaktiveerd dus kon alles zelf aanmaken.
En tja ik ben ook zeker geen hacker of ziets heb er de ballen verstand van, en mijn forum zou goed zo lek als een mandje kunnen zijn, doe er ook niet echt veel mee (6 post in totaal hahaa)
Ik zou me schamen als ik in Groningen zou wonenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Geeranne het volgende:
Haha ze bevestigen echt weer de vooroordelen over Groningen.![]()
Spuit5+6quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Fakepics en andere fotosoep!
Hee! HEEEE er is niks mis met groningen okee? Nou ja.. niks.. misschien is er iets mis met 2 inwoners ervan.. ik noem geen namen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Geeranne het volgende:
Haha ze bevestigen echt weer de vooroordelen over Groningen.![]()
Ik kan eigenlijk niets :dquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan je niet een fotofuck van dat fok topic pakken en die als pop-up neergooien voordat je het gastenboek ziet?
Maar het is wel hun gastenboekquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zullen we het hier gewoon weer over Roef en Marian hebben ipv over gastenboeken?
be my guestquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef leejow het volgende:
Zal ik een mooie OP maken?
Quoten van idiote reacties in hun gastenboek: keep them coming!quote:
Het is hun gastenboek ja, maar wel een beetje zielig wat jullie allemaal doen en ik snap heel goed dat CDP niet wil dat XFA er ook maar iets mee te maken heeft.quote:
Wat WIJ doen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is hun gastenboek ja, maar wel een beetje zielig wat jullie allemaal doen en ik snap heel goed dat CDP niet wil dat XFA er ook maar iets mee te maken heeft.
Ze gaan binnenkort staken...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
Ik snap het punt van CDP wat al eerder door BE is gemaakt, maar vanwaar in een keer die blauwe macht?
de blauwe macht zwerft al weken door XFA als normale posters hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
Ik snap het punt van CDP wat al eerder door BE is gemaakt, maar vanwaar in een keer die blauwe macht?
leugens!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de blauwe macht zwerft al weken door XFA als normale posters hoor
Puur toeval.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
maar vanwaar in een keer die blauwe macht?
quote:L.S,
Wij van Mojo recordings bieden jullie een auditie aan om te kijken of jullie passen bij onze doelgroep en/of artiestencatalogus.
Overeenkomst cq. contract zal worden bsproken na de eerder genoemde auditie met als clausule een zogenaamde "dump-agreement" (geen zorgen, dit is slechts een engelstalige technische term).
Enfin, wij verheugen ons op jullie aanwezigheid en wensen jullie derhalve veel succes met de voorbereiding.
A&R Mojo
Dat is toeval denk ik. Dit is gewoon het hotste topic in XFA op dit moment.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |