Spuit5+6quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Fakepics en andere fotosoep!
Hee! HEEEE er is niks mis met groningen okee? Nou ja.. niks.. misschien is er iets mis met 2 inwoners ervan.. ik noem geen namen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Geeranne het volgende:
Haha ze bevestigen echt weer de vooroordelen over Groningen.![]()
Ik kan eigenlijk niets :dquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan je niet een fotofuck van dat fok topic pakken en die als pop-up neergooien voordat je het gastenboek ziet?
Maar het is wel hun gastenboekquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zullen we het hier gewoon weer over Roef en Marian hebben ipv over gastenboeken?
be my guestquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef leejow het volgende:
Zal ik een mooie OP maken?
Quoten van idiote reacties in hun gastenboek: keep them coming!quote:
Het is hun gastenboek ja, maar wel een beetje zielig wat jullie allemaal doen en ik snap heel goed dat CDP niet wil dat XFA er ook maar iets mee te maken heeft.quote:
Wat WIJ doen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is hun gastenboek ja, maar wel een beetje zielig wat jullie allemaal doen en ik snap heel goed dat CDP niet wil dat XFA er ook maar iets mee te maken heeft.
Ze gaan binnenkort staken...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
Ik snap het punt van CDP wat al eerder door BE is gemaakt, maar vanwaar in een keer die blauwe macht?
de blauwe macht zwerft al weken door XFA als normale posters hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
Ik snap het punt van CDP wat al eerder door BE is gemaakt, maar vanwaar in een keer die blauwe macht?
leugens!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de blauwe macht zwerft al weken door XFA als normale posters hoor
Puur toeval.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
maar vanwaar in een keer die blauwe macht?
quote:L.S,
Wij van Mojo recordings bieden jullie een auditie aan om te kijken of jullie passen bij onze doelgroep en/of artiestencatalogus.
Overeenkomst cq. contract zal worden bsproken na de eerder genoemde auditie met als clausule een zogenaamde "dump-agreement" (geen zorgen, dit is slechts een engelstalige technische term).
Enfin, wij verheugen ons op jullie aanwezigheid en wensen jullie derhalve veel succes met de voorbereiding.
A&R Mojo
Dat is toeval denk ik. Dit is gewoon het hotste topic in XFA op dit moment.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |