Ik moest keihard lachenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Dat stukje van Man Bijt Hond...
Valeriaan in het water, onbewuste zenuwen...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Even een website haken.
[afbeelding]
aaaahh? Kun je dat niet voor 1 keertje gratis doen? Bijv. dat je naar dit topic wordt gelinkt als je op de renault klikt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
Als FOK geintereseerd is zet ik hun logo wel boven het gastenboek hoor kost ze 100 eur![]()
Fok is niet geïnteresseerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef renault5.nl het volgende:
ik weet het nog beter gemaakt voor 100 eur krijgen ze de inlog en alles erbij
had ik ook niet verwacht hoorquote:
Zo ben jij even stoer hequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef renault5.nl het volgende:
ik weet het nog beter gemaakt voor 100 eur krijgen ze de inlog en alles erbij
Kan je niet een fotofuck van dat fok topic pakken en die als pop-up neergooien voordat je het gastenboek ziet?quote:
God,een moraalridder. Tief es opquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef leejow het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer helekker wachtwoordje raden en alle credits opstrijken?
Tip: jouw site is ook niet zo veilig hoor, dat forumpje van je is van een phpBB versie met een dikke exploit erin.
gewoon houden is tofferquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ga je doen met dat gastenboek? Terug verkopen?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Even een website haken.
[afbeelding]
heb niet eens ww hoeven raden, het hele gastenboek was niet geaktiveerd dus kon alles zelf aanmaken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef leejow het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer helekker wachtwoordje raden en alle credits opstrijken?
Tip: jouw site is ook niet zo veilig hoor, dat forumpje van je is van een phpBB versie met een dikke exploit erin.
Hacker? Je bedoelt zeker Haker!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
heb niet eens ww hoeven raden, het hele gastenboek was niet geaktiveerd dus kon alles zelf aanmaken.
En tja ik ben ook zeker geen hacker of ziets heb er de ballen verstand van, en mijn forum zou goed zo lek als een mandje kunnen zijn, doe er ook niet echt veel mee (6 post in totaal hahaa)
Ik zou me schamen als ik in Groningen zou wonenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Geeranne het volgende:
Haha ze bevestigen echt weer de vooroordelen over Groningen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |