Ramses Shaffyquote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef cerror het volgende:
We zullen doorgaan was toch een liedje van zo'n oude knar die nu al dood is?
Dankuquote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Mokster het volgende:
Kort maar krachtig! Net als BeF.
Amen m'neer, a-men.quote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgaan
Ik had me voorgenomen door de week niet te drinken deze week. Maar weet je wat ik dacht
Ik dacht bij mezelf, waarom zou ik niets drinken door de weekIk dacht bij mezelf...' Ik ben toch niet een jehova".
Dus wat deed ikIk liep naar de supermarkt en heb alsnog bier gekocht
Mijn avond komt alsnog goed. Het voornemen om door de week geen bier te drinken voelde al rottig aan. Zulke voornemens kun je maar beter niet maken ook. Je wordt er diep ongelukkig van.
En zó hoort het! Jehova's zijn eng.quote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgaan
Ik had me voorgenomen door de week niet te drinken deze week. Maar weet je wat ik dacht
Ik dacht bij mezelf, waarom zou ik niets drinken door de weekIk dacht bij mezelf...' Ik ben toch niet een jehova".
Mijn avond komt alsnog goed. Het voornemen om door de week geen bier te drinken voelde al rottig aan. Zulke voornemens kun je maar beter niet maken ook. Je wordt er diep ongelukkig van.
André Hazes leefde ook nog voordat ie doodging !quote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ramses Shaffy
*klik*
volgens mij leefde hij nog.
Sommige voornemens kunnen slecht zijnquote:
Het is ook nog geen tijd voor voornemens.quote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgaan
Ja maar dat doet iedereenquote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
André Hazes leefde ook nog voordat ie doodging !![]()
Willen ze ook al geen cadeaus voor hun verjaardag???quote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En zó hoort het! Jehova's zijn eng.
Hoe kan je nou géén cadeautjes willen voor je verjaardag.
Goede voornemens zijn slechte voornemens.quote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sommige voornemens kunnen slecht zijn
Ik maak ook liever geen goede voornemens. En zo goed is het voornemen niet om niet te drinken. Dat zijn eerder slechte voornemens
Dus ik hef het glas op het bier. Het bier op maandag en het bier op vrijdag, het bier op zondag en het bier op dinsdag.
Een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Mútsquote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Oh, hij zat dícht.
Niet iedereen.quote:
"Iets groter".quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef cerror het volgende:
Goede voornemens zijn slechte voornemens.
Hitler's voornemen om de wereld te zuiveren van Joden was er ook zo'n 1.
Iets groter kaliber geef ik toe, maar de strekking is duidelijck njet?
Haal dan bier, net als ik zometeen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Welk een drama. Ik heb geen bier.
Dan maar rosé!quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Welk een drama. Ik heb geen bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |