Was IQM van jou?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik heb maar weer eens een kloon aangemaakt om mezelf veren in de kont te steken.
Ja!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef wyccie het volgende:
"Sem! Binnenkomen! Je baasje mist je heel erg."
Oh, maar dat is toch niet zo? Komen poezen dan nooit buiten als het winter is? En als het sneeuwt kunnen ze een wit voetje halenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:15 schreef broer het volgende:
En het is nu verdorie veel te koud buiten voor zo'n beest.
Of is het alweer langer geleden? Ik bedoel met je liefdesverdriet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:50 schreef wyccie het volgende:
Vorige maand was het oktober. Is dat een speciale maand?
Oh, dat. Ik heb vannacht over hem gedroomdquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:57 schreef LXIV het volgende:
Of is het alweer langer geleden? Ik bedoel met je liefdesverdriet.
Nou, het zal op den duur wel dragelijk worden hoor. Je hebt nog niks op het oog?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat. Ik heb vannacht over hem gedroomd
Het gaat nooit meer weg.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef LXIV het volgende:
Je hebt nog niks op het oog?
Zo gebruik ik het altijd, eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef Lienekien het volgende:
U heeft gelijk is nog fatsoenlijker.
Dat suggereer ik toch niet? Ik vraag alleen of je al andere plannen hebt. En niks willen is ook een plan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]"Je vindt vast nog wel iemand."
Ik wil helemaal niks.
Ik geen plan hebben eigenlijk ook een plan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat suggereer ik toch niet? Ik vraag alleen of je al andere plannen hebt. En niks willen is ook een plan.
Ik zie niks.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef Lienekien het volgende:
Zoudt u uw PM-berichten even willen bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |