Nee, dat doe ik nooit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg je dat om er maar snel vanaf te zijn of...?
Nee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooit.
En haal die zonnebril van je hoofd.
Ik bedoelde eigenlijk dat het voor mij te koud was om te zoeken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dat is toch niet zo?
Je had er ook expres een grote spelfout in moeten zetten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:08 schreef k_man het volgende:
Mijn liedje voor Lienekien wordt genegeerd.
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
Is het liedje helemaal zelfverzonnen, of is alleen de naam veranderd?
Mijn zus heet Carolien.quote:
Ook oud nieuws.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb 't nog nooit gedaan.
Je hebt wel meer nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb 't nog nooit gedaan.
Dat klopt. En ik hoop dat dat zo blijft.quote:
Welnee, ik heb alles al gedaan. *kuch*quote:
Je leeft anders nogquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik heb alles al gedaan. *kuch*
Dat is wel het láátste wat ik doe hoor.quote:
Dank voor de tip. Ik was het weer vergeten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Bij Onder de Tram...
Misschien werkt het beter als je dat aan A_R vraagt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Broer, heb je tips voor me om vroeg naar bed te gaan?
Je wilt gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Ik leer het ook nooit.
Vandaag wilde ik echt, maar ik was te laat klaar met datgene waar ik me (te weinig) mee bezig heb gehouden.quote:
Kwal?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:58 schreef broer het volgende:
Als rechtgeaard weekdier ...
Ik heb geen idee. Toen Isa van de week naar hem vroeg, was hij er heel snel. Dus ik verwacht vannacht rond vier uur een post met tekst, uitleg en tips van hem.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Waar is AR eigenlijk, zou zijn vriendin er al zijn?
Ja, zo praat ik het voor mezelf ook altijd goed. En na het werk (of de studie) kun je niet meteen slapen, dus dan móet je nog even op Fok! kijken. Uhuh.quote:Vandaag wilde ik echt, maar ik was te laat klaar met datgene waar ik me (te weinig) mee bezig heb gehouden.
Start je eigen actie op een plek die je wel goed uitkomt. Krijg je er heel veel!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
Zaterdag werk ik. Niet in Utrecht. Jammer. Ik kan wel een knuffel gebruiken.![]()
Nee, daar ben ik te schijterig voor. En ik ben bekend hier, dat gaat dus ook niet door. Maar ik zie dat die actie groots is opgezet. Ik ben erg benieuwd naar de clipjes.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:05 schreef broer het volgende:
Start je eigen actie op een plek die je wel goed uitkomt. Krijg je er heel veel!
Heb jij ook al een reputatie hoog te houden hier.quote:(En dat 'kwal' klopt wel, maar dat kan ik natuurlijk niet zomaar toegeven, hier.)
Daarom zei ik ook 'op een plek die je wel goed uitkomt'. Misschien als je toch in Zeeland bent om een singletje te kopen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Nee, daar ben ik te schijterig voor. En ik ben bekend hier, dat gaat dus ook niet door.
Ik weet niet zeker of ik de reputatie van niet-kwal heb hoog te houden. Zelf vind ik van wel.quote:Heb jij ook al een reputatie hoog te houden hier.
Ik ben het onschuldige meisje.
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:13 schreef broer het volgende:
En onschuldig ben je toch alleen in de ogen van Lienekien?
Strikvragen.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:39 schreef broer het volgende:
(En waar ging dit ook alweer over?)
Nee, hoor. Je bent gewoon goed op de hoogte van de gemeentelijke regels.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Wat zeg ik toch allemaal.
Ik ben krankzinnig aan het worden.
Jawat?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:48 schreef broer het volgende:
Het is ook altijd wat, hè?
"Hee, jij werkt toch bij xxxxx"?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:56 schreef broer het volgende:
Werd je herkend van je werk?
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Het is één uur geweest. Dat weet je, hè?
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:07 schreef broer het volgende:
Zijn die hier dan?
Ik heb nog een vraag openstaanquote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef broer het volgende:
Welterusten?
In tegenstelling tot jou ben ik heel onschuldig.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Alsof jij dat niet weet.
Och, jee. Is het weer zover?quote:Ik heb nog een vraag openstaan
Daar ga ik verder niet op in.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
Maar zo is het ook wel beter voor de privacy.
quote:Op woensdag 8 november 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Ja, het is Willendorf.
Maar dat heb ik gegoogled.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |