quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef postmortum het volgende:
sittard, maastricht, heerlen , roermond en al die kleine dorpjes er omheen zijn mooi.
En als die hollandrs klagen dat wij zingerig spreken dan pownen we ze gewoon met hun irritante r![]()
zeg niks tegen de fenix hequote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Mwah, café de Buren en Tapas is altijd wel gezellig. Feniks alleen bij sommige evenementen omdat de tent anders stikt van de alto's en trieste gothics.
Geen dierder plek voor ons op aard, geen oord ter wereld meer ons waard.quote:Op maandag 6 november 2006 17:20 schreef JDude het volgende:
Vergeet die andere provincies onder de rivieren niet.
Ja, vreselijk die Hollandse "ewwrr", alsof je zo'n dikke fluim in je keel probeert er uit te rochelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef postmortum het volgende:
En als die hollandrs klagen dat wij zingerig spreken dan pownen we ze gewoon met hun irritante r![]()
Woonde jij eerst niet in Breda of Tilburg ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben altijd weer blij als ik het "De limburgers heten u welkom"-bord zie.
Dat betekent meestal dat ik uitgewerkt ben en weer bijna thuis ben.
venrayquote:Op woensdag 22 november 2006 18:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Woonde jij eerst niet in Breda of Tilburg ?
Waar woon je nu ergens ? Bij Venlo/Venray ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |