Dan heb je aan 3 cm toch genoeg? Dit ziet er uit als 10 cm breed...quote:Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat dacht je van scart, audio en spanning?
Alle kabels samen. en beter wat over dan teveel.quote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan heb je aan 3 cm toch genoeg? Dit ziet er uit als 10 cm breed...
of mams zegt "hmmm mooi maar liever aan die andere muur"quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Alle kabels samen. en beter wat over dan teveel.
Het is jammer als je straks er iets meer op aan wil sluiten je stekker er niet doorpast![]()
Ik zag van de week in een ander topic zo'n sleuf en die hadden er van die wasdroger-afzuig-buis in gezet. Die zijn rechthoekig en waren perfect voor dit doel. Beter te veel dan te weinig ruimte, als je toch bezig bent...quote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan heb je aan 3 cm toch genoeg? Dit ziet er uit als 10 cm breed...
zo`n groot gat heb je dus echt wel nodig als je alles aan wil sluiten wat er aan te sluiten valt aan zo`n schermquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Alle kabels samen. en beter wat over dan teveel.
Het is jammer als je straks er iets meer op aan wil sluiten je stekker er niet doorpast![]()
Dan wens ik je veel plezier bij het uitzoeken van een nieuwe stofzuiger.quote:Op maandag 6 november 2006 19:27 schreef _Arthur het volgende:
Prima sleuf. Netjes recht aan alle kanten.
Maar de volgende keer even een stofzuiger bij de slijptol houden, dat scheelt zeker 80% stof.
Achja, is het huis van je ouwelui ook gelijk mooi gepoetst als ze terug komen
AUB uitkijken met stof Je krijgt overal krassen op. Beter is met compressor eerst het overgrote deel de kamer uitblazen.quote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier bij het uitzoeken van een nieuwe stofzuiger.
Slijpstof is funest voor zo'n beetje alle stofzuigers. Enige goede manier om stof echt te beperken is water. Dat zijn van die slijpers , compleet afgezegt waar een waterflow loopt.
heb hier tijden sde verbouwing met slijpwerk 3 stofzuigers naar de eeuwige jachtvelden gebracht, vroegtijdig.
Ach, genoeg oude stofzuigers die na veel 'stof' zuigen nog steeds goed werken.quote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Gompy58 het volgende:
Dan wens ik je veel plezier bij het uitzoeken van een nieuwe stofzuiger.
3 stuks?! Onze oude heeft al 3 verbouwingen overleefd. Toen pas issie naar de eeuwige stofzuiger-hemel gegaan.quote:Slijpstof is funest voor zo'n beetje alle stofzuigers. Enige goede manier om stof echt te beperken is water. Dat zijn van die slijpers , compleet afgezegt waar een waterflow loopt.
heb hier tijdens de verbouwing met slijpwerk 3 stofzuigers naar de eeuwige jachtvelden gebracht, vroegtijdig.
Miele?quote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ach, genoeg oude stofzuigers die na veel 'stof' zuigen nog steeds goed werken.
[..]
3 stuks?! Onze oude heeft al 3 verbouwingen overleefd. Toen pas issie naar de eeuwige stofzuiger-hemel gegaan.
En stof, beton, afval, hout whatever heeft ie gezogen als de beste!![]()
Moet je zo een kabelgoot maar net mooi vinden. Mooi strak afgewerkt in het stucwerk is toch vele malen mooierquote:Op maandag 6 november 2006 19:17 schreef JoPiDo het volgende:
ja maar, wtf
koop een mooie kabelgoot bij de gamma, ipv je volledige huis te slopen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:51 schreef Marsepein het volgende:
Even over tvp's.
Probeer de TS een hard onder de riem te steken, hem te supporten in moeilijke stoftijden. Maar ajb geen losse tvp's. Daarvoor bestaat een prima functie: De bookmarkfunctie: [afbeelding] Ik heb de echt losse tvp's verwijderd.
Ik kan niet wachten op de foto's, en ach stof. Het voordeel van schoonmaken van stoffige ruimtes, je ziet waar je was gebleven
quote:
of andere dingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:22 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
@TS, ben het helemaal met je eens dat je kiest om het zo af te werken!
En stof is ook wel leuk, dan kun je je boodschappenlijstje erin schrijven.
The Klus God has spoken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef MMach het volgende:
Mensen die voor een kabelgoot zouden kiezen:![]()
Serieus, je kan toch niet menen dat je zo'n plastic balkgeval met veel randen en sleuven erin langs je muur, netter vindt dan een mooi afgestucte en weggewerkte leiding.
Heer TS, goede aanpak
En mooi cadeau natuurlijk, dat spreekt
Personelijk vind ik zo'n oplossing ook veel mooier hoor dan 4 van die plakgootjes van ¤ 2,10 op de muur geplakt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |