Duitsersquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna-AGOVV 2-1, 93e minuut....
Goed, ik ga m'n bed in![]()
En ik had nog zo'n zin in FCDB - Roda JC volgend seizoenquote:
D'r komt een moment, dat iemand ergens in Nederland het veld op loopt bij een wedstrijd, en een van de heren van het scheidsrechterskorps vol op z'n muil timmert.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:23 schreef pekel het volgende:
Wekelijks terugkerende opmerking: De scheidsrechter
Kent hier iemand nog de beelden van Roda-Ajax waar een KVM supporter op zijn dooie gemakje het hele veld oversteekt en met zijn riem op de Ajax fans inslaat die hij vandaar kon raken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:06 schreef DRD het volgende:
[..]
D'r komt een moment, dat iemand ergens in Nederland het veld op loopt bij een wedstrijd, en een van de heren van het scheidsrechterskorps vol op z'n muil timmert.
En het merendeel van die 'kenners' en 'analisten' hebben ook echt verstand van arbitrage jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:06 schreef DRD het volgende:
[..]
D'r komt een moment, dat iemand ergens in Nederland het veld op loopt bij een wedstrijd, en een van de heren van het scheidsrechterskorps vol op z'n muil timmert.
Weinig van gemerkt. Wel Jungsläger en de debuterende keepert nog tegengekomende bij de plaatselijke Turk, ze hadden flink honger iigquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:06 schreef DRD het volgende:
En het was nog lang onrustig in Roosendaal................
Was dat bij het opstootje? Verslaggever van de Dordtenaar was verbaasd dat Van Muyen en Duplan geel kregen ipv Auassar en de aanstichter van RBC, meen Delanoy.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:06 schreef DRD het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag: Kras of Van Muyen die een RBC speler knock out slaat en de wandeling terug naar het station.
Wat doe jij eigenlijk in dit topic, dacht dat jij je toch wel te goed moest voelen hahaquote:
Liesveld zag wel meer verkeerd of niet gisteren. Onder andere iets met een doelpunt in de 5de minuut.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was dat bij het opstootje? Verslaggever van de Dordtenaar was verbaasd dat Van Muyen en Duplan geel kregen ipv Auassar en de aanstichter van RBC, meen Delanoy.
Volg de Jupiler League beter dan je denktquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in dit topic, dacht dat jij je toch wel te goed moest voelen haha
Laatste weken of laatste seizoenenquote:Heerlijke overwinining. Was dikverdiend. Dat ie pas in de 93 minuut valt is natuurlijk wat mazzel, maar die mazzel hebben wij de afgelopen weken echt niet gehad.
AGOVV was niet best, las ik in de krant?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in dit topic, dacht dat jij je toch wel te goed moest voelen haha
Heerlijke overwinining. Was dikverdiend. Dat ie pas in de 93 minuut valt is natuurlijk wat mazzel, maar die mazzel hebben wij de afgelopen weken echt niet gehad.
Ik moet zeggen , vanuit mijn luie stoel leek het een doelpunt. Maargoed wat mij nu opviel was dat de assistent de goal goedkeurde terwij hij niet op de doellijn stond, je zag op tv dat hij op zo'n 10 meter van de doellijn was (hij kwam er aangesprint na dat schot) en in mijn ogen niet echt kon zien of de bal er nu wel of niet over was. Vanuit een schuin gezichtsveld (mijn luie stoelquote:Op zaterdag 25 november 2006 13:23 schreef DRD het volgende:
[..]
Liesveld zag wel meer verkeerd of niet gisteren. Onder andere iets met een doelpunt in de 5de minuut...... Tuurlijk had Kooiman gewoon die bal klemmen, maar iedereen heeft gezien dat die bal niet over de lijn was.
Ok, dat valt me alweer mee danquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volg de Jupiler League beter dan je denktGa ook wel eens matchen kijken ervan op een vrijdagavond, dus te goed voelen
En die opmerking was gewoonweg een inkoppertje.
[..]
Laatste weken of laatste seizoenen
Die beste man stond inderdaad op een meter of 10 toen Kooiman ging grabbelen, vervolgens wilde hij naar de achterlijn rennen en gleed ie onderuit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:42 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen , vanuit mijn luie stoel leek het een doelpunt. Maargoed wat mij nu opviel was dat de assistent de goal goedkeurde terwij hij niet op de doellijn stond, je zag op tv dat hij op zo'n 10 meter van de doellijn was (hij kwam er aangesprint na dat schot) en in mijn ogen niet echt kon zien of de bal er nu wel of niet over was. Vanuit een schuin gezichtsveld (mijn luie stoel) vertekend het beeld altijd...
dat is ook begrijpelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:06 schreef DRD het volgende:
Ik heb het ook over die speler. Tuurlijk zou andersom hetzelfde gebeuren, maar ik moet nog steeds m'n frustratie van gisteravond kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |