abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43864376
Kutzooi, dat was ons seizoen .
  vrijdag 24 november 2006 @ 21:58:08 #102
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_43864486
Fortuna-AGOVV 2-1, 93e minuut....

Goed, ik ga m'n bed in
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:01:18 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43864611
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna-AGOVV 2-1, 93e minuut....

Goed, ik ga m'n bed in
Duitsers
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:01:36 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43864623
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:55 schreef Yeahinho het volgende:
Kutzooi, dat was ons seizoen .
En ik had nog zo'n zin in FCDB - Roda JC volgend seizoen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43865461
FC Emmen

Wekelijks terugkerende opmerking: De scheidsrechter
Hoi.
pi_43868756
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:23 schreef pekel het volgende:
Wekelijks terugkerende opmerking: De scheidsrechter
D'r komt een moment, dat iemand ergens in Nederland het veld op loopt bij een wedstrijd, en een van de heren van het scheidsrechterskorps vol op z'n muil timmert.

Hoogtepunt van de dag: Kras of Van Muyen die een RBC speler knock out slaat en de wandeling terug naar het station.

En het was nog lang onrustig in Roosendaal................
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:18:35 #107
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43869155
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:06 schreef DRD het volgende:

[..]

D'r komt een moment, dat iemand ergens in Nederland het veld op loopt bij een wedstrijd, en een van de heren van het scheidsrechterskorps vol op z'n muil timmert.
Kent hier iemand nog de beelden van Roda-Ajax waar een KVM supporter op zijn dooie gemakje het hele veld oversteekt en met zijn riem op de Ajax fans inslaat die hij vandaar kon raken?

Diezelfde gast is toen hij een Belgisch stadionverbod had naar een andere wedstrijd in België gegaan. Is daar het veld opgegaan en heeft die scheids eens even op zijn plek gezet omdat hij de week ervoor KV zwaar benadeeld had
Planning:
-
pi_43869272
quote:

[..]

En het merendeel van die 'kenners' en 'analisten' hebben ook echt verstand van arbitrage ja
Bloed, zweet en tranen!
pi_43872251
quote:
En het was nog lang onrustig in Roosendaal................
Weinig van gemerkt. Wel Jungsläger en de debuterende keepert nog tegengekomende bij de plaatselijke Turk, ze hadden flink honger iig .
sig verwijderd door FA
pi_43875595
quote:

[..]

Hoogtepunt van de dag: Kras of Van Muyen die een RBC speler knock out slaat en de wandeling terug naar het station.
Was dat bij het opstootje? Verslaggever van de Dordtenaar was verbaasd dat Van Muyen en Duplan geel kregen ipv Auassar en de aanstichter van RBC, meen Delanoy.

Steinraht gescoord voor Haarlem, zijn tweede. Het wordt nog eens wat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43876678
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Duitsers
Wat doe jij eigenlijk in dit topic, dacht dat jij je toch wel te goed moest voelen haha

Heerlijke overwinining. Was dikverdiend. Dat ie pas in de 93 minuut valt is natuurlijk wat mazzel, maar die mazzel hebben wij de afgelopen weken echt niet gehad.
pi_43877027
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Was dat bij het opstootje? Verslaggever van de Dordtenaar was verbaasd dat Van Muyen en Duplan geel kregen ipv Auassar en de aanstichter van RBC, meen Delanoy.
Liesveld zag wel meer verkeerd of niet gisteren. Onder andere iets met een doelpunt in de 5de minuut..... . Tuurlijk had Kooiman gewoon die bal klemmen, maar iedereen heeft gezien dat die bal niet over de lijn was.

Doelde op dat opstootje ja, was aan de andere kant van het veld, maar zag toch iemand z'n vuist in het gezicht van een RBC speler planten. Die dan meteen gaat liggen janken om een kaart aan te naaien ipv gewoon even terug te vechten.

Maar goed, heb weer genoten van de kansloosheid van Dordt. Voor het eerst in jaren ook weer meer dan 400 man ergens naartoe mee.
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:52:53 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43878681
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:04 schreef Evertje het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk in dit topic, dacht dat jij je toch wel te goed moest voelen haha
Volg de Jupiler League beter dan je denkt Ga ook wel eens matchen kijken ervan op een vrijdagavond, dus te goed voelen

En die opmerking was gewoonweg een inkoppertje.
quote:
Heerlijke overwinining. Was dikverdiend. Dat ie pas in de 93 minuut valt is natuurlijk wat mazzel, maar die mazzel hebben wij de afgelopen weken echt niet gehad.
Laatste weken of laatste seizoenen
Planning:
-
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:54:27 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_43878721
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:04 schreef Evertje het volgende:

[..]

AGOVV was niet best, las ik in de krant?
pi_43882775
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:23 schreef DRD het volgende:

[..]

Liesveld zag wel meer verkeerd of niet gisteren. Onder andere iets met een doelpunt in de 5de minuut..... . Tuurlijk had Kooiman gewoon die bal klemmen, maar iedereen heeft gezien dat die bal niet over de lijn was.
Ik moet zeggen , vanuit mijn luie stoel leek het een doelpunt. Maargoed wat mij nu opviel was dat de assistent de goal goedkeurde terwij hij niet op de doellijn stond, je zag op tv dat hij op zo'n 10 meter van de doellijn was (hij kwam er aangesprint na dat schot) en in mijn ogen niet echt kon zien of de bal er nu wel of niet over was. Vanuit een schuin gezichtsveld (mijn luie stoel ) vertekend het beeld altijd...
Bloed, zweet en tranen!
pi_43884434
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Volg de Jupiler League beter dan je denkt Ga ook wel eens matchen kijken ervan op een vrijdagavond, dus te goed voelen

En die opmerking was gewoonweg een inkoppertje.
[..]

Laatste weken of laatste seizoenen
Ok, dat valt me alweer mee dan

Vrouwe Fortuna heb ik al paar jaar niet meer gezien, dat klopt. Maar de meeste ellende verdring ik toch, waardoor ik me alleen nog van de laatste weken iets kan herinneren

En AGOVV was inderdaad erg slecht, vond het maar brandhout, maar die mening heb ik over veel teams in de Jupiler league.
pi_43885368
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:42 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Ik moet zeggen , vanuit mijn luie stoel leek het een doelpunt. Maargoed wat mij nu opviel was dat de assistent de goal goedkeurde terwij hij niet op de doellijn stond, je zag op tv dat hij op zo'n 10 meter van de doellijn was (hij kwam er aangesprint na dat schot) en in mijn ogen niet echt kon zien of de bal er nu wel of niet over was. Vanuit een schuin gezichtsveld (mijn luie stoel ) vertekend het beeld altijd...
Die beste man stond inderdaad op een meter of 10 toen Kooiman ging grabbelen, vervolgens wilde hij naar de achterlijn rennen en gleed ie onderuit. . Hele knappe jongen die dan kan beoordelen dat die bal zat. Hij heeft het gewoon nooit gezien.

Als vervolgens al het publiek achter je gaat juichen, ben je waarschijnlijk snel geneigd om te zeggen dat het een doelpunt was. En dan zo'n RBC speler met z'n rotkop zeggen dat ie zag dat de bal over de lijn was. Ben je gewoon een trieste leugenaar, die hopelijk nog goed afgeschopt wordt dit seizoen.
pi_43885496
Wat had je dan verwacht, dat hij ging roepen. Nee scheids de grens liegt hij zat niet hoor. Ik loop het veld af als je hem goedkeurt.
pi_43885655
Dat ie eerlijk zegt, ik heb het niet kunnen zien, omdat ik anderhalve kilometer verderop stond.
pi_43885695
Ik heb het over die speler, zie niet in waarom die dat zou zeggen. Zou andersom precies hetzelfde gebeuren.
pi_43886313
Ik heb het ook over die speler. Tuurlijk zou andersom hetzelfde gebeuren, maar ik moet nog steeds m'n frustratie van gisteravond kwijt.
pi_43889596
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:06 schreef DRD het volgende:
Ik heb het ook over die speler. Tuurlijk zou andersom hetzelfde gebeuren, maar ik moet nog steeds m'n frustratie van gisteravond kwijt.
dat is ook begrijpelijk
Bloed, zweet en tranen!
pi_44064311
We zijn los.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:05:07 #124
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44064420
Hup de Graafschap
Hup Veendam
Planning:
-
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:08:11 #125
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44064473
De eerste goal van de dag is voor Omniworld.

Omniworld 1-0 Cambuur
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')