Toen Mertens erin kwam voor Juliana begon AGOVV idd pas echt goed aanvallend te voetballen. Al kon je aan de speelwijze nog steeds zien dat vooral de punten belangrijk waren gisteravond.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:40 schreef HPayne het volgende:
Vanavond bij AGOVV - Eindhoven geweest. 2-0
Eindhoven begon goed, en tikte de Apeldoorners aardig weg. Daarna kwam AGOVV beter in de wedstrijd dankzij een goal van Mac Donald. Net voor de rust maakte hij zn 2e en zat de wedstrijd op slot.
Vond AGOVV vanavond aanvallend erg goed spelen, vooral de ingevallen Belg Dries Mertens, wat een talent is dat. Enorm snel, kan makkelijk een mannetje uitspelen en heeft ook nog eens overzicht, dat voor iemand van 19 jaar. Erg knap
Nee johquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:58 schreef spurs het volgende:
Telstar heeft gister terecht verloren van RBC. Ik ben naar alle competitiewedstrijden van Telstar tot nu toe geweest dit seizoen, maar RBC is veruit het beste team wat ik heb gezien. Verwacht ook dat ze vrij eenvoudig kampioen van de Juplier League zullen worden.
Dat ze die instelling nog maar een weekje vasthouden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
Dordrecht volgens de krant vooral op instelling afgetroefd door een georganiseerd Go Ahead. Toch jammer dat ze nu wat wegzakken.
RBC gaat het hele seizoen al hardquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:43 schreef Sj0rSz het volgende:
RBC gaat hard
En toch hoop ik dat De Graafschap ze weet in te halen. Als is het maar om volgend jaar niet weer naar dat gebeuk op die trommels te moeten luisteren.......quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:52 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
RBC gaat het hele seizoen al hard
Laat dan maar RBC gaan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:52 schreef DRD het volgende:
[..]
En toch hoop ik dat De Graafschap ze weet in te halen. Als is het maar om volgend jaar niet weer naar dat gebeuk op die trommels te moeten luisteren.......
Heeft natuurlijk meer met misgunnen te maken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:57 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ja je zou ons anders toch gaan missen.
Ach dat zijn we van DB wel gewend...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk meer met misgunnen te maken.
Alsof jullie ons promotie gunnen....quote:Op zondag 10 december 2006 13:18 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ach dat zijn we van DB wel gewend...
Nee!quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof jullie ons promotie gunnen....![]()
quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 13:18 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ach dat zijn we van De Graafschap wel gewend...
Het IS een hele mooie avond voor Graafschap fans.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:38 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:Cambuur 2-1
Het kan nog een hele mooie avond worden
De 0-3 van Fortuna mag je toch echt niet vergetenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:06 schreef Dos37 het volgende:
de Graafschap is de grote winnaar van het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |