abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46232261
0-0! Piet, Piet, Piet, Piet, Piet!!!
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_46232295
Goede keeper inderdaad. Met Stojkovic was het 1-0 geworden.
pi_46232804
Met Wapenaar 3/4-0
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
  maandag 12 februari 2007 @ 11:55:17 #279
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46232867
Echt een domper voor Heerenveen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_46233178
Mooi voor Feyenoord
Ik support gevallen topclubs!
pi_46375515
Ajax verkoos Rosenberg boven Alves
quote:
Ajax verkoos Rosenberg boven Alves
Foto: Orangepictures16 februari 2007, 17:55
Door: Edwin Ockels
In 2005 heeft Ajax de kans gehad om Afonso Alves te halen. De Amsterdammers kozen echter voor ploeggenoot Markus Rosenberg. Het avontuur van Rosenberg bij Ajax liep uit op een mislukking, terwijl Alves momenteel aan de lopende band scoort bij Heerenveen.
Steen Olsen, de scout van Ajax in Scandinavië, zag in 2005 al dat Alves een goede spits was. Ondanks dat de Braziliaan toentertijd als linkerspits speelde, gaf de scout Ajax toch de tip om Alves te volgen. "Ik heb Ajax getipt dat hij een versterking kon zijn voor de positie in de spits en eventueel ook daarachter", zo laat Steen Olsen tegenover Sportweek weten. "We volgden Rosenberg toen al langer, maar ik heb Ajax aangeraden dat ze ook maar eens naar Alves moesten komen kijken."

Toenmalig Ajax-trainer Danny Blind en hoofdscout Ton Pronk verkozen echter Rosenberg boven Alves. De Zweed werd voor vijf miljoen gehaald. Vorige maand verliet Rosenberg Ajax alweer en vertrok voor drie miljoen naar Werder Bremen.
En PSV houdt Alves in de gaten.
quote:
PSV volgt Alves nauwlettend
Foto: Orangepictures16 februari 2007, 11:18
Door: Jelmer Geerds
PSV heeft Afonso Alves hoog op het verlanglijstje staan. Ook tijdens de winterstop hadden de Eindhovenaren de Braziliaan reeds graag gecontracteerd, maar zijn vraagprijs was destijds veel te gortig.
Derhalve heeft PSV in januari geen concrete poging ondernomen om de spits van sc Heerenveen te strikken. "Zijn naam viel al toen we in de winterstop een nieuwe aanvaller zochten. Maar gezien zijn prijskaartje lag het toen niet in één-twee-drie binnen het bereik van ons budget om hem tussentijds al naar PSV te halen, maar we volgen hem nog steeds", bekende assistent-trainer Tony Bruins Slot in Sportweek.

Mogelijk waagt PSV komende zomer een nieuwe poging om de topscorer van de Eredivisie te contracteren. Daarvoor zullen de Eindhovenaren wel flink in de buidel moeten tasten. In de winterstop hing nog een prijskaartje van veertien miljoen euro aan zijn nek, na dit seizoen moet de Braziliaan waarschijnlijk minimaal twintig miljoen opbrengen. De kans bestaat echter dat ook PSV een klapper gaat maken middels de mogelijke verkoop van Farfan
Bronnen : Voetbalprimeur.nl
pi_46375941
Minimaal 20 miljoen - vind ik nog weinig eigenlijk. Gewoon nog even niet laten gaan of minimaal 35 miljoen. Kunnen ze best betalen als ze willen en anders moeten ze zelf maar beter scouten.
pi_46375995
Ik denk dat het uit de lucht gegrepen is. Alsof PSV zoveel geld aan één spits uit gaat geven. Lijkt me geen serieus gerucht.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46376866
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:56 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat het uit de lucht gegrepen is. Alsof PSV zoveel geld aan één spits uit gaat geven. Lijkt me geen serieus gerucht.
En als Farfán na dit seizoen vertrekt? Waarschijnlijk iets van 10 miljoen in het laatje, en een spits minder.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46376917
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

En als Farfán na dit seizoen vertrekt? Waarschijnlijk iets van 10 miljoen in het laatje, en een spits minder.
Ik zou eerder hopen op een nieuw talent dan op Alves
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46377002
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik zou eerder hopen op een nieuw talent dan op Alves
Alves heeft zich al bewezen in Nederland. Een nieuw talent moet PSV eerst bevallen en nog misschien aan het Nederlandse voetbal wennen . Nederlandse talenten zijn er bijna niet vind ik, dus zal er vast in het buitenland gezocht worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46377041
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Alves heeft zich al bewezen in Nederland. Een nieuw talent moet PSV eerst bevallen en nog misschien aan het Nederlandse voetbal wennen . Nederlandse talenten zijn er bijna niet vind ik, dus zal er vast in het buitenland gezocht worden.
10 miljoen is veel geld, ook al wordt Farfan verkocht
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46379533
Belachelijk veel geld voor Alves.
pi_46383372
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

Farfán heeft ook geen 10 miljoen euro gekost. Ze zouden Mauro Zaráte gewoon voor 3 miljoen euro op moeten halen bij Sarsfield (die bovendien een veel betere speler is dan Alves, al is hij wel minder goalgetter). Natuurlijk gebeurt dat niet en vertrekt Zaráte 1 á 2 jaar later voor 20 miljoen euro naar Italié of Spanje, maar het is maar een voorbeeld van een goedkope, haalbare versterking. Bovendien heeft PSV die Alves ook al gescout toen hij nog bij Malmo speelde, maar toen hebben ze hem schijnbaar niet goed genoeg bevonden (of men vond 5 miljoen euro teveel geld). Het gerucht lijkt me dus gewoon pure onzin en dat is ook wel te verwachten van een blaadje als Sportweek.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46383565
Mauro Zarate is echt niet op te halen voor 3 miljoen hoor. Velez vraagt nu al zo'n 12 miljoen dollar las ik laatst in de Argentijnse krant Clarin.
pi_46383942
Ah, ze zijn verstandig geworden. Afgelopen zomer kostte hij iig 3 miljoen euro. Ik zie Alves in ieder geval nog steeds naar Engeland of Spanje vertrekken.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:52:50 #292
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_46384443
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef cultheld het volgende:
Ah, ze zijn verstandig geworden. Afgelopen zomer kostte hij iig 3 miljoen euro. Ik zie Alves in ieder geval nog steeds naar Engeland of Spanje vertrekken.
Dan blijftie lekker nog een seizoen bij SCH
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_46386159
PSV moet zelf maar eens wat beter leren scouten, net als Ajax trouwens.
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 februari 2007 @ 04:38:13 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_46390968
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:53 schreef SCH het volgende:
Die scouten bij amateurclubjes. Dus halen spelers ook bij Heerenveen weg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46394446
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:53 schreef SCH het volgende:
Ben ik wat Ajax betreft wel met je eens. PSV weet toch regelmatig goed te scouten in Zuid-Amerika.

Ajax scout goed op jonge leeftijd en zet die jongens dan in de jeugdopleiding, maar qua senioren hebben ze de laatste jaren toch vaak misgezeten. En dan bedoel ik echt qua onbekendere namen. Stam, Davids en Huntelaar halen vind ik geen verdienste van scouting.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46394714
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Feyenoords topscouts
pi_46394791
Een clubje als heerenveen zal nooit veel meer dan 10 miljoen euro voor een speler vangen
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:19:59 #298
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46394794
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Feyenoords topscouts
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 februari 2007 @ 12:20:23 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_46394807
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ben ik wat Ajax betreft wel met je eens. PSV weet toch regelmatig goed te scouten in Zuid-Amerika.

Ajax scout goed op jonge leeftijd en zet die jongens dan in de jeugdopleiding, maar qua senioren hebben ze de laatste jaren toch vaak misgezeten. En dan bedoel ik echt qua onbekendere namen. Stam, Davids en Huntelaar halen vind ik geen verdienste van scouting.
Terwijl ze in het verleden jonge spelers als Lerby Arnesen Finidi Kanu en Litmanen binnenhaalden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46395067
Precies. Volgens mij zijn Chivu en Ibrahimovic de laatste echt goede scoutingsaanwinsten geweest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')