Hoe zeer ik het Feyenoord ook gun, deze man is voor Nederlandse clubs onbetaalbaar gewordenquote:
Jij droomt zelfs als je niet slaapt.quote:
quote:
Lazio ofzoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgend jaar een topclub in Italie, kan bijna niet anders.
Eens... laat hem nog maar eerst even wat ervaring opdoen in ons Mickey Mouse competitiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
Hij belandt op een dood spoor als ie naar het buitenland gaat
Eens, maar je kunt wel zien dat hij wel degelijk een potje kan voetballen. Zoals Huntelaar dat ook bij Heerenveen goed kon en nu best hard faalt bij Ajax. Ik denk dat het gewoon aan het spel van het team vooral ligt ook. Daarmee bedoel ik, dat het zou kunnen dat hij ook best zou kunnen falen in het buitenland en dat dit dan niet direct aan zijn kwaliteiten hoeft te liggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:46 schreef SCH het volgende:
Hij was in Zweden helemaal niet zo'n goalgetter - hij gedijt gewoon goed bij Heerenveen - tegenwoordig is een speler altijd direct een wereldtopper, laat hem nou eerst het seizoen maar eens afmaken.
Die schijtclubs in Italie moet ik even niks van hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie hem niet naar Inter, Milan of Juve gaan eerder naar een Lazio
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:52 schreef Fetai het volgende:
[..]
Eens, maar je kunt wel zien dat hij wel degelijk een potje kan voetballen. Zoals Huntelaar dat ook bij Heerenveen goed kon en nu best hard faalt bij Ajax. Ik denk dat het gewoon aan het spel van het team vooral ligt ook. Daarmee bedoel ik, dat het zou kunnen dat hij ook best zou kunnen falen in het buitenland en dat dit dan niet direct aan zijn kwaliteiten hoeft te liggen.
In Zweden 52 goals in 96 wedstrijden, da's toch geen misselijk gemiddelde. Best wel goalgetterachtig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:46 schreef SCH het volgende:
Hij was in Zweden helemaal niet zo'n goalgetter - hij gedijt gewoon goed bij Heerenveen - tegenwoordig is een speler altijd direct een wereldtopper, laat hem nou eerst het seizoen maar eens afmaken.
Nou wees eerlijk, we verwachtten toch allemaal dat hij er een stuk meer in zou schieten en beter spel verder zou vertonen. Hij valt echt tegen imhoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |