Uhm, ik mis iets?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef PLAE@ het volgende:
hunter ben jij dat die een sjaaltje wil laten maken?![]()
Binnen het veld lacht hij niet, omdat hij er van baalt dat Ajax eerste staat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:14 schreef Pritt het volgende:
Hedwiges kan nog wel buiten het veld lachen
[afbeelding]
Foto: HighLow
Ik vind Hedwiges juist langzaam weer richting zijn ouwe niveau gaan. De laatste weken vind ik hem heel aardig spelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:17 schreef Pritt het volgende:
Vanwege zijn overdonderende spel misschien?
Zijn dit de laatste kaarten? Zijn er geen goedkopere meer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef Silenus het volgende:
Voor die natte winden die nog geen kaartje hebben gehaald voor AJAX - PSV:
Vakken 2e ring Prijs Aantal beschikbare kaarten
Vak 404 ¤ 37,50 Nog 3 kaarten beschikbaar
Vak 407 ¤ 37,50 Nog 4 kaarten beschikbaar
Vak 419 ¤ 37,50 Nog 13 kaarten beschikbaar
Vak 421 ¤ 37,50 Nog 13 kaarten beschikbaar
Vak 422 ¤ 37,50 Nog 7 kaarten beschikbaar
Vakken 1e ring Prijs Aantal beschikbare kaarten
Vak 119 ¤ 40,- Nog 20 kaarten beschikbaar
Vak 122 ¤ 40,- Nog 6 kaarten beschikbaar
Opschietuhhh![]()
Dit is voor Zondag?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef Silenus het volgende:
Update om 15.30u op Ajax.nl
Extra mededeling: wegens de grote vraag naar toegangsbewijzen voor deze thuiswedstrijd is er een beperkt aantal extra kaarten beschikbaar gekomen in de 'fanatiekere' vakken 125, 129, 409 en 410. Deze zijn per direct beschikbaar en alleen aan te kopen door Ajax Sup.CC-, KCC-, AJS.CC- en CC-houders. De prijzen zijn ¤ 18,50 (125, 129) en ¤ 23,-(409, 410). Deze vakken staan niet vermeld in onderstaand schema. Klik hier voor meer informatie over deze vakken
Vakken 2e ring Prijs Aantal beschikbare kaarten
Vak 407 ¤ 37,50 Nog 4 kaarten beschikbaar
Vak 419 ¤ 37,50 Nog 6 kaarten beschikbaar
Vak 421 ¤ 37,50 Nog 13 kaarten beschikbaar
Vak 422 ¤ 37,50 Nog 6 kaarten beschikbaar
Vakken 1e ring Prijs Aantal beschikbare kaarten
Vak 119 ¤ 40,- Nog 12 kaarten beschikbaar
Vak 122 ¤ 40,- Nog 4 kaarten beschikbaar
Hoe kunnen er nu ineens kaarten beschikbaar komen voor die vakken?![]()
Briljante finalequote:Op dinsdag 7 november 2006 13:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat heb ik een lol gehad toen. Ik woon in omgeving Utrecht en veel vrienden van mij zijn Utrecht-supporters. Stonden ze tot de 90-ste minuut voor, scoort Wampie een doelpunt terwijl hij dik 2 meter buitenspel staat. Vervolgens scoort Zlatan in de eerste minuut van de verlenging de golden goal.
Van voorzichtige euforie tot een totale desillusie van Utrecht in 2 minuten tijd.
Een van de lulligste overwinningen die ik ooit heb meegemaakt.![]()
Nee, Ajax wil dat vak volgens mij niet vol hebben en houd altijd plaatsen vrij achterquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:39 schreef BoNi het volgende:
Ik dacht altijd dat 410 helemaal vol zat met seizoenskaarthouders........
Daarom zal de ArenA ook nooit helemaal vol zitten, ze houden altijd plaatsen vrijquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:04 schreef PLAE@ het volgende:
Maakt gewoon duidelijk dat ze standaard veel niet verkopen om zogenaamde 'veiligheidsredenen'. Ik hoor net dat er gewoon rij 1 uit de TB kwam rollen.......hoe dom is dat...
Zelf ook ff gegaan maar het was dus niet voor sccérs. Domme ik![]()
Seizoenskaart kan niet tegen psv, dus lijkt me sterk lolquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:22 schreef Tvduijn het volgende:
Ja hiero ook, maarja het was bij mij weer een echte "ticketbox trudy" ongelofelijk.
Ging ze heel het stadionoverzicht opzoeken terwijl ik al 3x zei welke vakken ik wilde.
Misschien kan 409/410 stiekem toch weer alleen met een scc...
Vrij triest trouwens, dat ze zoveel kaarten achterhouden elke keer![]()
oh dat had ik dan weer niet gezien.....kaarten snel eruit dan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Seizoenskaart kan niet tegen psv, dus lijkt me sterk lol![]()
Waarschijnlijk waren het 2 kaarten extra ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:26 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
oh dat had ik dan weer niet gezien.....kaarten snel eruit dan...
nou, vorige keer tegen groningen waren het er een paar honderd dus...quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het 2 kaarten extra ofzo![]()
nee dit keer niet volgens ajax.nlquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kaarten voor 410 los kan toch alleen met een SCC voor een ander vak?
Wat ook zo debiel is trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |