Haha, als dat konquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Eigen zouden ze Roger en Gabri moeten samensmelten tot een speler.
Ik heb het ook niet over afschrijven, maar ik kan mijn zijn laatste goeie wedstrijd al niet meer voor de geest halen. Dit seizoen nog niet in elk geval. Iedere andere speler die slecht presteert verliest zijn plek......... Ten Cate heeft zelfs gezegd, dat Roger nu nog te goed is voor Ajax, maar 1 van de beste spelmakers van Europa wordt. Maarja hij heeft een jaarcontractje... speelt nu nooit. Geen redenen om te verlenngen voor hem lijkt me...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beetje achterlijk om Hedwiges Maduro nu alweer af te schrijven, die jongen heeft gewoon een lichte vormcrisis. In het verleden heeft hij al bewezen dat hij een topvoetballer is/kan worden, er is echter roofbouw op hem gepleegd. Henk ten Cate moet hem wat tijd gunnen, zodat hij zonder druk weer kan groeien naar zijn normale niveau, dan denk ik dat je een toekomstige wereldtopper in je selectie hebt!
Overigens is Ajax nog niet klaar voor Ajax, zo meldde Henk ten Cate onlangs nog. Zijn tijd komt nog wel, als Ajax eenmaal een systeem te pakken heeft waarin Roger het beste opereert, heb je aan hem een hele goede kracht!
niemand? versterking op links midden...quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaarom?
En wie zou er dan in godsnaam uit moeten?
yepquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:48 schreef Ayaxola het volgende:
Nog te goed is voor Ajax?
quote:Ten Cate: "Elftal nog niet klaar voor Roger" | De spelers
Henk ten Cate vertelt vandaag in de Volkskrant dat de ploeg nog in ontwikkeling is. Hij geeft in dit artikel ook aan waarom Roger García de laatste weken weinig speeltijd gekregen heeft: "We zijn als elftal nog niet in staat Roger te laten spelen. Als ik hem nu opstel, moet hij te veel lopen en dat is zijn kwaliteit niet. Maar straks kan hij het spel gaan bepalen, want ik heb zelden iemand gezien die zo goed het positiespel beheerst. Geloof mij: Roger kan heel snel van heel veel waarde worden voor het team."
Je wilt Davids voor 1miljoen+ voor op de bank halen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
niemand? versterking op links midden...
huren? bij spurs zit ie toch alleen maar op de bank en is Jol geen fan meer van hem. In de zomer kan hij dan komen voor Roger en concurentie aangaan met Maduro (tutor). En kan Lindenbergh ook eventueel eindelijk weg...quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je wilt Davids voor 1miljoen+ voor op de bank halen?
"The Barbarian"quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja Konan of zo.
Laat het even weten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
ik spreek hem waarschijnlijk komende vrijdag weer, ik zal eens vragen hoe hij er tegen over staat
Waar zegt Ten Cate dat ie te goed is dan?quote:
Het zal wel een klein opdondertje zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
"The Barbarian"
Mooi hebben we daar ook weer een naam voor
"The Barbarian" en "The Hunter"
Een wambertoquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zal wel een klein opdondertje zijn
Als ie ook te snel is voor buitenspel zeg ik halen die ventquote:
Kloeg die zag het niet, utrecht zag het wel, het was meters meters meters buitenspelquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ie ook te snel is voor buitenspel zeg ik halen die vent.
Wat heb ik een lol gehad toen. Ik woon in omgeving Utrecht en veel vrienden van mij zijn Utrecht-supporters. Stonden ze tot de 90-ste minuut voor, scoort Wampie een doelpunt terwijl hij dik 2 meter buitenspel staat. Vervolgens scoort Zlatan in de eerste minuut van de verlenging de golden goal.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kloeg die zag het niet, utrecht zag het wel, het was meters meters meters buitenspel![]()
![]()
Alleen zat ik s'avonds bij de dokter omdat ik van een kruk was afgeflikkerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat heb ik een lol gehad toen. Ik woon in omgeving Utrecht en veel vrienden van mij zijn Utrecht-supporters. Stonden ze tot de 90-ste minuut voor, scoort Wampie een doelpunt terwijl hij dik 2 meter buitenspel staat. Vervolgens scoort Zlatan in de eerste minuut van de verlenging de golden goal.
Een van de lulligste overwinningen die ik ooit heb meegemaakt.![]()
Hij zegt eigenlijk dat het elftal nog niet goed genoeg is om Roger te laten functioneren. Nou hoef je het alleen nog maar om te draaienquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Waar zegt Ten Cate dat ie te goed is dan?.
Nee, dat slaat nergens op wat je nu zegt. En dat zegt ie ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:42 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk dat het elftal te nog niet goed genoeg is om Roger te laten functioneren. Nou hoef je het alleen nog maar om te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |