Je wilt Davids voor 1miljoen+ voor op de bank halen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
niemand? versterking op links midden...
huren? bij spurs zit ie toch alleen maar op de bank en is Jol geen fan meer van hem. In de zomer kan hij dan komen voor Roger en concurentie aangaan met Maduro (tutor). En kan Lindenbergh ook eventueel eindelijk weg...quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je wilt Davids voor 1miljoen+ voor op de bank halen?
"The Barbarian"quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja Konan of zo.
Laat het even weten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
ik spreek hem waarschijnlijk komende vrijdag weer, ik zal eens vragen hoe hij er tegen over staat
Waar zegt Ten Cate dat ie te goed is dan?quote:
Het zal wel een klein opdondertje zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
"The Barbarian"
Mooi hebben we daar ook weer een naam voor
"The Barbarian" en "The Hunter"
Een wambertoquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zal wel een klein opdondertje zijn
Als ie ook te snel is voor buitenspel zeg ik halen die ventquote:
Kloeg die zag het niet, utrecht zag het wel, het was meters meters meters buitenspelquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ie ook te snel is voor buitenspel zeg ik halen die vent.
Wat heb ik een lol gehad toen. Ik woon in omgeving Utrecht en veel vrienden van mij zijn Utrecht-supporters. Stonden ze tot de 90-ste minuut voor, scoort Wampie een doelpunt terwijl hij dik 2 meter buitenspel staat. Vervolgens scoort Zlatan in de eerste minuut van de verlenging de golden goal.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kloeg die zag het niet, utrecht zag het wel, het was meters meters meters buitenspel![]()
![]()
Alleen zat ik s'avonds bij de dokter omdat ik van een kruk was afgeflikkerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat heb ik een lol gehad toen. Ik woon in omgeving Utrecht en veel vrienden van mij zijn Utrecht-supporters. Stonden ze tot de 90-ste minuut voor, scoort Wampie een doelpunt terwijl hij dik 2 meter buitenspel staat. Vervolgens scoort Zlatan in de eerste minuut van de verlenging de golden goal.
Een van de lulligste overwinningen die ik ooit heb meegemaakt.![]()
Hij zegt eigenlijk dat het elftal nog niet goed genoeg is om Roger te laten functioneren. Nou hoef je het alleen nog maar om te draaienquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Waar zegt Ten Cate dat ie te goed is dan?.
Nee, dat slaat nergens op wat je nu zegt. En dat zegt ie ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:42 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk dat het elftal te nog niet goed genoeg is om Roger te laten functioneren. Nou hoef je het alleen nog maar om te draaien
Ten eerste is Roger al 29, dus 1 van de beste spelmakers van Europa zal hij nooit (meer) worden. Ten tweede is dat te goed zijn zo'n onzin. Hij is verdedigend dus blijkbaar te slecht om opgesteld te worden. Ik zou Roger graag in topvorm in het elftal zien, maar wat Ten Cate hier gezegd heeft over hem, daar kan je alleen maar om glimlachen. Het is Ronaldinho niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef Cordoba32 het volgende:
Ten Cate heeft zelfs gezegd, dat Roger nu nog te goed is voor Ajax, maar 1 van de beste spelmakers van Europa wordt.
http://www.youtube.com/watch?v=EzffUAQMGSAquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van het doelpunt van Wamberto?
This video has been removed due to terms of use violation.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=EzffUAQMGSA
Vroeger stondite daar maar hij is verwijderd
Ja, daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Nee, dat slaat nergens op wat je nu zegt. En dat zegt ie ook niet.
Hij zegt dat Roger kwalitatief te kort komt om in dit Ajax te renderen. Das iets heel anders dan zeggen dat ie te goed is.
De manier waarop nu gevoetbald wordt is niet de manier waarop Roger tot zijn recht komt. Ook als je dat omdraait kan ik er niet uithalen dat ie te goed zou zijn.
Wat een bak met onzin zeg.
Donderdagquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef koningdavid het volgende:
Roger moet gewoon een kans krijgen om een keer op Sneijders positie te spelen, dan kunnen we pas beoordelen hoe goed hij is.
Misschien morgenavond tegen ADO? Dat winnen we toch wel.
quote:Waarom de stabiliteit van Ajax PSV zal verslaan
Written by Peter van de Rijt
Tuesday, 07 November 2006
Nu Ajax zo goed draait en PSV eindelijk eens de achtervolger is in de strijd om het landskampioenschap, laat Peter van de Rijt deze week in [Tijd voor Van de Rijt] zijn licht schijnen over de stabiliteit van de Amsterdamse profclub.
Het is nog geen half jaar geleden dat het bij Ajax slecht, nee, heel slecht ging. Niet alleen waren de prestaties van het eerste diep teleurstellend ook het spelniveau was ver onder de Ajax-norm. Op bestuurlijk niveau was er een permanente onrust met gaande bestuursleden en zelfs voorzitter John Jaakke lag onder vuur. En nu is er een oase van rust. Iedereen kan met iedereen door één deur en het spelpeil en de resultaten zijn weer conform de Ajax-eisen. En die dienen per definitie hoog, nee, heel hoog te zijn.
Vraag is natuurlijk, hoe het kan dat de situatie ten goede keert in zo’n korte tijd. Ik neem aan dat men geen collectief bezoek gebracht heeft aan Lourdes om in gezamenlijk gebed op een mirakel te hopen. Dus moeten er andere factoren ten grondslag aan deze opleving hebben gelegen. Als er onrust is in de top van een bedrijf, zie Feyenoord of Ahold, dan krijg je daar de prijs voor betaald op de werkvloer; waar ook ter wereld, dus ook in de hectische voetbalwereld. Bij de Ajax-directie is na diverse wijzigingen nu echt rust in de tent. Jaakke heeft in belang van zijn club daden gesteld en zijn gelijk gekregen.
Het volgende cruciale punt is het aantrekken van de ervaren Jaap Stam, die zich laat omringen door jonge Nederlandse talenten uit de Ajax-school en een aantal sterke spelers die op voorspraak van de nieuwe hoofdtrainer Henk ten Cate zijn gehaald.
De keuze voor Ten Cate is een schot in de roos gebleken. Na de onervaren Ronald Koeman, die teerde op zijn voetbalcarrière als speler, en net bij Vitesse als coach was begonnen en louter opviel door zijn verkeerde aankopen en vervolgens Danny Blind die behalve hoofdjeugdopleiding en verantwoordelijk voor de groenen perken op het amateur-complex De Toekomst geen enkele trainerservaring had, is Henk ten Cate een jongen met veel bagage aan ervaringen en dat zie je dagelijks terug in zijn doen en laten. Zijn tactische wisselingen in de selectie werpen continu hun vruchten af.
Er blijkt ook de nodige cruciale rust en goede samenwerking te zijn tussen Martin van Geel en de technische staf. Zie hoe het kon ontsporen tussen Louis van Gaal en Ronald Koeman; ruzies die de basis vormden van hun beider vertrek en de sfeer deed ontploffen.
Ook blijkt in de huidige spelersgroep niemand zich belangrijker te vinden dan een ander of dan Ajax. Dat had je zeker met een Ibrahimovic, toen deze nog in het rood witte shirt speelde. Om te presteren, het publiek achter je te krijgen, dienen alle gelederen gesloten te blijven met slechts één belang, dat van de club waar je voor mag spelen. Dit is een feit en het collectief is de grote winnaar. Het Amsterdamse publiek heeft weer een team om trots op te zijn. Ajax is weer een toonaangevende kampioenskandidaat.
Je ziet het ook terug in de resultaten. Waar vorige seizoenen tegen Jan en Alleman veel punten werden verspeeld, zowel uit als in de Arena, wint men nu zakelijk en soms met goed voetbal de wedstrijden. Dat is alles behalve toeval. Dat is kwaliteit geboren uit bovenstaande rust en tactiek.
Zondag kan Ajax in een uitverkochte Arena aantonen de terechte lijstaanvoerder te zijn door PSV te verslaan. Ik adviseer u om een 1 op uw totoformulier in te vullen. Natuurlijk is het PSV-ensemble in grote lijnen hetzelfde team als vorig seizoen met zelfs een paar door Piet de Visser en Hans van der Zee gescoute Zuid-Amerikanen van hoog niveau, maar Ajax zal zondag laten zien dat men de enige uitdager van de huidige landskampioen is. De stabiliteit van Ajax zal uiteindelijk sterker zijn dan die van PSV.
Ik wens u veel voetbalplezier en succes met uw lievelingsclub. Tot volgende week!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |