Robbert toch, die faalangst is toch nergens voor nodig? Vijf kaarten is veel, maar wat wil je bij Heracles op je twintigste? Jaap Stam haalt op z'n 34e vier kaarten binnen bij Ajax met al z'n ervaring. Gewoon lekker een wedstrijd of 30 spelen, en dan zien we 't volgend seizoen wel.quote:Schilder vreest dat gele kaarten hem opbreken
7/11/2006 9 :09
Robbert Schilder achtte het voor zijn ontwikkeling beter om Ajax op huurbasis te verlaten. Drie maanden later vreest hij dat die keuze hem juist een terugkeer naar Amsterdam kost.
De twintigjarige middenvelder staat bij Heracles Almelo, waaraan hij door Ajax is verhuurd, namelijk al op vijf gele kaarten. 'Ik ben bang dat ik geen positieve indruk heb achtergelaten op Ajax', vertelde Schilder aan De Twentse Courant Tubantia.
Door zijn kaartenlast miste Schilder zondag de thuiswedstrijd van Heracles tegen uitgerekend Ajax. 'Het was raar om op de tribune te zitten. Ik kon mijn gevoel voor Ajax niet uitschakelen. Ik heb de assistent-trainers van Ajax de hand geschud, trainer Ten Cate niet. Of hij me herkent? Dat mag ik toch wel hopen!'
Schilder debuteerde afgelopen seizoen bij Ajax en kwam tot twee basisplaatsen en twee invalbeurten. Mede doordat de middenvelder kenbaar maakte liever geen linksback te spelen, dreigde hij dit seizoen niet op veel speeltijd te kunnen rekenen. Bij Heracles stond hij al negen keer in de basis en scoorde één keer.
Volgend jaar speelt Kluivert gewoon in de Arenaquote:
Seizoenskaartquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal hooguit zitten zijn.
Volgens De Snor. Dus het zal wel nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:59 schreef Erasmusch het volgende:
Is dat serieus die 7mln?
Héél misschien speelt hij dit seizoen zelfs al in de Amsterdam ArenA, komende zondag al.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgend jaar speelt Kluivert gewoon in de Arena![]()
Waaaaaaaaaaarom?quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heeft Davids eigenlijk al een europese wedstrijd gespeelt? Anders zou ik hem in de winter alsnog proberen te halen (op leenbasis bijv)
Wie denk je zelf?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaarom?
En wie zou er dan in godsnaam uit moeten?
Beetje achterlijk om Hedwiges Maduro nu alweer af te schrijven, die jongen heeft gewoon een lichte vormcrisis. In het verleden heeft hij al bewezen dat hij een topvoetballer is/kan worden, er is echter roofbouw op hem gepleegd. Henk ten Cate moet hem wat tijd gunnen, zodat hij zonder druk weer kan groeien naar zijn normale niveau, dan denk ik dat je een toekomstige wereldtopper in je selectie hebt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:05 schreef Cordoba32 het volgende:
Inderdaad van Maduro is helemaal niks meer over... Hoelang is het geleden, dat we hem op een goeie wedstrijd hebben kunnen betrappen? Blijkbaar brengt Roger het ook niet, want lijkt me toch niet heel lastig om Maduro uit de basis te spelen. Kortom dun bezaaide positie.
Eens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beetje achterlijk om Hedwiges Maduro nu alweer af te schrijven, die jongen heeft gewoon een lichte vormcrisis. In het verleden heeft hij al bewezen dat hij een topvoetballer is/kan worden, er is echter roofbouw op hem gepleegd. Henk ten Cate moet hem wat tijd gunnen, zodat hij zonder druk weer kan groeien naar zijn normale niveau, dan denk ik dat je een toekomstige wereldtopper in je selectie hebt!
Eigen zouden ze Roger en Gabri moeten samensmelten tot een speler.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef BoNi het volgende:
Roger of Ajax mag dan weleens opschieten, want hij heeft nog maar een half jaartje om een goede kracht te worden.......
Je ziet gewoon dat die jongen fantastisch kan voetballen, maar een complete speler is het zeker niet.
Haha, als dat konquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Eigen zouden ze Roger en Gabri moeten samensmelten tot een speler.
Ik heb het ook niet over afschrijven, maar ik kan mijn zijn laatste goeie wedstrijd al niet meer voor de geest halen. Dit seizoen nog niet in elk geval. Iedere andere speler die slecht presteert verliest zijn plek......... Ten Cate heeft zelfs gezegd, dat Roger nu nog te goed is voor Ajax, maar 1 van de beste spelmakers van Europa wordt. Maarja hij heeft een jaarcontractje... speelt nu nooit. Geen redenen om te verlenngen voor hem lijkt me...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beetje achterlijk om Hedwiges Maduro nu alweer af te schrijven, die jongen heeft gewoon een lichte vormcrisis. In het verleden heeft hij al bewezen dat hij een topvoetballer is/kan worden, er is echter roofbouw op hem gepleegd. Henk ten Cate moet hem wat tijd gunnen, zodat hij zonder druk weer kan groeien naar zijn normale niveau, dan denk ik dat je een toekomstige wereldtopper in je selectie hebt!
Overigens is Ajax nog niet klaar voor Ajax, zo meldde Henk ten Cate onlangs nog. Zijn tijd komt nog wel, als Ajax eenmaal een systeem te pakken heeft waarin Roger het beste opereert, heb je aan hem een hele goede kracht!
niemand? versterking op links midden...quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaarom?
En wie zou er dan in godsnaam uit moeten?
yepquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:48 schreef Ayaxola het volgende:
Nog te goed is voor Ajax?
quote:Ten Cate: "Elftal nog niet klaar voor Roger" | De spelers
Henk ten Cate vertelt vandaag in de Volkskrant dat de ploeg nog in ontwikkeling is. Hij geeft in dit artikel ook aan waarom Roger García de laatste weken weinig speeltijd gekregen heeft: "We zijn als elftal nog niet in staat Roger te laten spelen. Als ik hem nu opstel, moet hij te veel lopen en dat is zijn kwaliteit niet. Maar straks kan hij het spel gaan bepalen, want ik heb zelden iemand gezien die zo goed het positiespel beheerst. Geloof mij: Roger kan heel snel van heel veel waarde worden voor het team."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |