abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43316334
Heeft Davids eigenlijk al een europese wedstrijd gespeelt? Anders zou ik hem in de winter alsnog proberen te halen (op leenbasis bijv)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43316478
Jasza de markus-fanboy.
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:54:16 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43316635
Ach ik ben op zich ook best een Markus-fanboy, zou die man maar al te graag houden bij Ajax en zoveel mogelijk speeltijd gunnen. Wat mij betreft verdient 'ie nog wel een paar wedstrijden een kans. Tegen ADO is daar een uitgelezen mogelijkheid voor, en nu Babel geblesseerd is een keer op links.

Maar zonder verlies doorverkopen van Rosenberg, dat is gewoon een bod wat je moeilijk af kunt slaan. Krijgt Huntelaar een schop, ben je alleen de lul. Een vervanger zal er sowieso niet gekocht worden wanneer je Babel in huis hebt en desnoods Perez en Poepon er neer kunt zetten.
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:35:49 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43317258
quote:
Schilder vreest dat gele kaarten hem opbreken

7/11/2006 9 :09

Robbert Schilder achtte het voor zijn ontwikkeling beter om Ajax op huurbasis te verlaten. Drie maanden later vreest hij dat die keuze hem juist een terugkeer naar Amsterdam kost.

De twintigjarige middenvelder staat bij Heracles Almelo, waaraan hij door Ajax is verhuurd, namelijk al op vijf gele kaarten. 'Ik ben bang dat ik geen positieve indruk heb achtergelaten op Ajax', vertelde Schilder aan De Twentse Courant Tubantia.

Door zijn kaartenlast miste Schilder zondag de thuiswedstrijd van Heracles tegen uitgerekend Ajax. 'Het was raar om op de tribune te zitten. Ik kon mijn gevoel voor Ajax niet uitschakelen. Ik heb de assistent-trainers van Ajax de hand geschud, trainer Ten Cate niet. Of hij me herkent? Dat mag ik toch wel hopen!'

Schilder debuteerde afgelopen seizoen bij Ajax en kwam tot twee basisplaatsen en twee invalbeurten. Mede doordat de middenvelder kenbaar maakte liever geen linksback te spelen, dreigde hij dit seizoen niet op veel speeltijd te kunnen rekenen. Bij Heracles stond hij al negen keer in de basis en scoorde één keer.
Robbert toch, die faalangst is toch nergens voor nodig? Vijf kaarten is veel, maar wat wil je bij Heracles op je twintigste? Jaap Stam haalt op z'n 34e vier kaarten binnen bij Ajax met al z'n ervaring. Gewoon lekker een wedstrijd of 30 spelen, en dan zien we 't volgend seizoen wel.
pi_43317495
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:52 schreef jna het volgende:
Kluivert halen
Volgend jaar speelt Kluivert gewoon in de Arena
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43317581
Zal hooguit zitten zijn.
Houd van een lijntje.
pi_43317619
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal hooguit zitten zijn.
Seizoenskaart
pi_43317627
Is dat serieus die 7mln?
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:00:41 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43317655
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:59 schreef Erasmusch het volgende:
Is dat serieus die 7mln?
Volgens De Snor. Dus het zal wel niet
pi_43317906
Hoeveel hebben ze voor Carew betaald?
Houd van een lijntje.
pi_43318012
Is dat je benchmark?
pi_43318073
Wil Feyenoord hem misschien niet hebben voor een leuk bedrag? Oh nee die zijn bankroet en hij heeft niet genoeg tijd op de tribune mogen door brengen bij Ajax
pi_43318077
Mwa. kan ik een beetje inschatten of ze zo gek zijn om 7 miljoen voor Markus te betalen
Houd van een lijntje.
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:29:06 #164
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43318192
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Volgend jaar speelt Kluivert gewoon in de Arena
Héél misschien speelt hij dit seizoen zelfs al in de Amsterdam ArenA, komende zondag al.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43319760
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heeft Davids eigenlijk al een europese wedstrijd gespeelt? Anders zou ik hem in de winter alsnog proberen te halen (op leenbasis bijv)
Waaaaaaaaaaarom?

En wie zou er dan in godsnaam uit moeten?
pi_43319817
Als ik eerlijk ben zie ik graag Davids op de plek van Maduro.

Als hij nog een beetje in vorm is dan.
Houd van een lijntje.
pi_43320633
Inderdaad van Maduro is helemaal niks meer over... Hoelang is het geleden, dat we hem op een goeie wedstrijd hebben kunnen betrappen? Blijkbaar brengt Roger het ook niet, want lijkt me toch niet heel lastig om Maduro uit de basis te spelen. Kortom dun bezaaide positie.
Ajax!!
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:07:07 #168
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_43320679
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaarom?

Wie denk je zelf?
Hedwiges doet het niet echt goed. Hell, vaak heb je niet eens door dat ie speelt. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43320781
Ten Cate zei voor de transferdeadline toch nog dat hij een agressieve balafpakker zorgt voor op het middenveld. Om dan Davids nog een keer te peilen en hem voor een prikkie op de kop te tikken lijkt me een inkoppertje.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43320987
Voor 7 miljoen kan je zeer goeie spitsen uit het oostblok kopen.
Of evt een Braziliaanse verrassing.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:21:26 #171
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43320998
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:05 schreef Cordoba32 het volgende:
Inderdaad van Maduro is helemaal niks meer over... Hoelang is het geleden, dat we hem op een goeie wedstrijd hebben kunnen betrappen? Blijkbaar brengt Roger het ook niet, want lijkt me toch niet heel lastig om Maduro uit de basis te spelen. Kortom dun bezaaide positie.
Beetje achterlijk om Hedwiges Maduro nu alweer af te schrijven, die jongen heeft gewoon een lichte vormcrisis. In het verleden heeft hij al bewezen dat hij een topvoetballer is/kan worden, er is echter roofbouw op hem gepleegd. Henk ten Cate moet hem wat tijd gunnen, zodat hij zonder druk weer kan groeien naar zijn normale niveau, dan denk ik dat je een toekomstige wereldtopper in je selectie hebt!

Overigens is Ajax nog niet klaar voor Ajax, zo meldde Henk ten Cate onlangs nog. Zijn tijd komt nog wel, als Ajax eenmaal een systeem te pakken heeft waarin Roger het beste opereert, heb je aan hem een hele goede kracht!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43321017
Tja, ik weet het niet hoor. Ik zie in Davids eigenlijk geen Cocu, die het elftal echt heel goed zou kunnen leiden. Je hebt nu Stam, Gabri, Perez; wellicht een beetje Lindenbergh.

Eventueel zou Urby linkshalf kunnen spelen, Sneijder centraal en Gabri rechts, met Vermaelen op linksback. Perez zou terug kunnen naar het middenveld, en dan speel je met Gabri en Sneijder. Dan kan Babel of Mitea lekker linksbuiten.

Maduro is echt niet zo slecht als vele nu lijken te denken hoor en uiteindelijk moet hij zich wel door gaan ontwikkelen en het halen van oudere ervaren spelers zal die ontwikkeling deels dwarsbomen. Daarnaast zal Davids niet voor een appel en een ei komen en heeft hij Ajax afgelopen zomer wel behoorlijk laten zitten mijn inziens. Dan moet ie niet nu nog eens aankomen zetten omdat ie niet meer speelt bij de Spurs, ondanks alles wat hij voor Ajax heeft gepresteerd en betekend in het verleden; maar we voetballen niet meer in het verleden.
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:25:13 #173
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_43321099
Roger of Ajax mag dan weleens opschieten, want hij heeft nog maar een half jaartje om een goede kracht te worden.......
Je ziet gewoon dat die jongen fantastisch kan voetballen, maar een complete speler is het zeker niet.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_43321114
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beetje achterlijk om Hedwiges Maduro nu alweer af te schrijven, die jongen heeft gewoon een lichte vormcrisis. In het verleden heeft hij al bewezen dat hij een topvoetballer is/kan worden, er is echter roofbouw op hem gepleegd. Henk ten Cate moet hem wat tijd gunnen, zodat hij zonder druk weer kan groeien naar zijn normale niveau, dan denk ik dat je een toekomstige wereldtopper in je selectie hebt!
Eens.
Ook ben ik van mening dat hij de moeilijkste positie van Ajax (centraal op het middenvuld in de punt-naar-achteren) bezet. Aanvallend is hij nog wat ongelukkig maar hij vult zijn taken wel goed in. Hij haalt vaak maar 'zesjes' maar is wel belangrijk voor het team.

[ Bericht 1% gewijzigd door koningdavid op 07-11-2006 12:30:51 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43321189
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef BoNi het volgende:
Roger of Ajax mag dan weleens opschieten, want hij heeft nog maar een half jaartje om een goede kracht te worden.......
Je ziet gewoon dat die jongen fantastisch kan voetballen, maar een complete speler is het zeker niet.
Eigen zouden ze Roger en Gabri moeten samensmelten tot een speler.
Houd van een lijntje.
pi_43321259
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Eigen zouden ze Roger en Gabri moeten samensmelten tot een speler.
Haha, als dat kon

Zou je een aardig topteam kunnen maken
pi_43321692
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Overigens is Ajax nog niet klaar voor Ajax, zo meldde Henk ten Cate onlangs nog. Zijn tijd komt nog wel, als Ajax eenmaal een systeem te pakken heeft waarin Roger het beste opereert, heb je aan hem een hele goede kracht!
Ik heb het ook niet over afschrijven, maar ik kan mijn zijn laatste goeie wedstrijd al niet meer voor de geest halen. Dit seizoen nog niet in elk geval. Iedere andere speler die slecht presteert verliest zijn plek......... Ten Cate heeft zelfs gezegd, dat Roger nu nog te goed is voor Ajax, maar 1 van de beste spelmakers van Europa wordt. Maarja hij heeft een jaarcontractje... speelt nu nooit. Geen redenen om te verlenngen voor hem lijkt me...
Ajax!!
pi_43321717
Nog te goed is voor Ajax?
pi_43321876
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaarom?

niemand? versterking op links midden...
pi_43322032
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:48 schreef Ayaxola het volgende:
Nog te goed is voor Ajax?
yep
quote:
Ten Cate: "Elftal nog niet klaar voor Roger" | De spelers
Henk ten Cate vertelt vandaag in de Volkskrant dat de ploeg nog in ontwikkeling is. Hij geeft in dit artikel ook aan waarom Roger García de laatste weken weinig speeltijd gekregen heeft: "We zijn als elftal nog niet in staat Roger te laten spelen. Als ik hem nu opstel, moet hij te veel lopen en dat is zijn kwaliteit niet. Maar straks kan hij het spel gaan bepalen, want ik heb zelden iemand gezien die zo goed het positiespel beheerst. Geloof mij: Roger kan heel snel van heel veel waarde worden voor het team."
Ajax!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')