quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef jna het volgende:
Trouwens, als volgende week dat tering wijf weer achter ten Cate zit in beeld dan kijk ik niet. Met dr kut geknik en gelach.
Ja maar als je meer voor hem kan krijgen terwijl zo goed als elke wedstrijd op de bank zit zou ik het toch wel doen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed Markus houden. Tenzij je iemand kunt vinden die als tweede keus wilt fungeren, en dan krijg je dus een tweederangs speler in huis. Markus staat daar kwalitatief nog wel boven.
Ja en welke spits die echt goed is wil op de bank zitten, niemand dus he. Daarom heeft het totaal geen nutquote:
Dat was toch zijn dochter?quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef jna het volgende:
Trouwens, als volgende week dat tering wijf weer achter ten Cate zit in beeld dan kijk ik niet. Met dr kut geknik en gelach.
Later hoorde ik dat het z'n dochter zou zijn. Nou als het zo is hoef ik Henk niet als schoonvaderquote:
Precies, dat zeg ik. Kan je net zo goed tijdelijk met Perez of Babel werken.quote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en welke spits die echt goed is wil op de bank zitten, niemand dus he. Daarom heeft het totaal geen nut![]()
Een talent halen, die ze vast al gescout hebben. En zo goed is Markus niet in het centrum, de wedstrijden die hij goed speelde kwamen van links.quote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en welke spits die echt goed is wil op de bank zitten, niemand dus he. Daarom heeft het totaal geen nut![]()
Vorig jaar in het begin was hij idd kut in de spits, maar in die invalbeurten dit seizoen vond ik hem het wel goed doen in de spits.quote:Op maandag 6 november 2006 23:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Een talent halen, die ze vast al gescout hebben. En zo goed is Markus niet in het centrum, de wedstrijden die hij goed speelde kwamen van links.
Zoiets idd.quote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef jna het volgende:
Die Hongaar maybe waar het begin van het seizoen sprake van was?
Dit seizoen vind ik 'm nog steeds matig spelen in het centrum....en stel Rosenberg raakt geblesseerd, of speelt de rest van het seizoen nog steeds bagger, dan krijg je eind dit seizoen 2 miljoen voor hem.quote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vorig jaar in het begin was hij idd kut in de spits, maar in die invalbeurten dit seizoen vond ik hem het wel goed doen in de spits.
Heel Ajax was kut toen, dus makkelijk om hem daarop af te rekenen.
Een talent tsja, als Huntelaar geblesseerd zou raken moet dat talent er gelijk staan en dat is dan ook nog maar de vraag.
Ik geloof sowieso niet in die 6 miljoen, zal wel veel te hoog geschat worden en uiteindelijk iets van 4 mil wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zoiets idd.
[..]
Dit seizoen vind ik 'm nog steeds matig spelen in het centrum....en stel Rosenberg raakt geblesseerd, of speelt de rest van het seizoen nog steeds bagger, dan krijg je eind dit seizoen 2 miljoen voor hem.
Aghja, iedereen vind de trucjes van Manu goed en denkt dat het een topper wordt. Ik denk dat hij de druk bij Ajax sowieso niet aan gaat kunnenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef twi het volgende:
Linksbuitens genoeg? Wie dan? Zelfs van Manucharyan weten we niet zeker wat het nu eigenlijk is. Babel is geen pure linksbuiten, Perez meer een aanvallende middenvelder en Mitea draaft blind naar voren zonder een voorzet te geven.
Nee, maar heeft het er wel goed gedaan vorig seizoen. Babel doet het er ook aardig ja, maar geeft amper assists en dat deed Markus wel vorig jaar bijvquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Rosenberg is ook geen pure linksbuiten.
Van Boukhari en Gabrich zijn ook mooie filmpjes te vindenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/w/Markus-Rosenberg-Compilation?v=JuRUqwFA7V0&search=ajax
Babelquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef twi het volgende:
Linksbuitens genoeg? Wie dan? Zelfs van Manucharyan weten we niet zeker wat het nu eigenlijk is. Babel is geen pure linksbuiten, Perez meer een aanvallende middenvelder en Mitea draaft blind naar voren zonder een voorzet te geven.
Die spits van Griekenland op het EK van 2004, dat schijnt wel een goeie te zijn...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel
Perez
Mitea
Manucharyan
bovendien wordt er regelmatig zonder linksbuiten gespeeld met Sneijder en Emanuelson die die ruimte in kunnen duiken.
Het gaat mij er meer om dat als Rosenberg verkocht zou worden, dat er dan ook een ECHTE spits moet komen. D.w.z.: een killer (wat Rosenberg niet is) en vooral kopsterk.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Als Lyon echt 7 miljoen bied in de winterstop: gewoon verkopen.
Als je kopsterk wil dan kan je Markus wel houden hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel
Perez
Mitea
Manucharyan
bovendien wordt er regelmatig zonder linksbuiten gespeeld met Sneijder en Emanuelson die die ruimte in kunnen duiken.
Het gaat mij er meer om dat als Rosenberg verkocht zou worden, dat er dan ook een ECHTE spits moet komen. D.w.z.: een killer (wat Rosenberg niet is) en vooral kopsterk.
Een beetje over-the-top, dat wel.. Ajax '95 zou dollen met dit PSVquote:Op maandag 6 november 2006 21:05 schreef denthemen het volgende:
Het is de boeren in het hoofd geschoten!!!!!!
[..]
[..]
Voor meer humor check deze reacties, nu weet ik weer waarom ik een hekel aan dat ploegje heb met hun supporters die je nóóit ergens ziet, érgens hoort, het is eigenlijk een club van niets, ik vind vitesse zelfs een betere club dan hun qua aanhang en dergelijke, nee, geef mij dan maar gewoon een club als Ajax of Feyenoord die áltijd achterna worden gereist door aanhangers, die een uitvak wel vol krijgen, die wel mensen mee krijgen naar een bekerfinale.. psv![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom hoort dat niet? Omdat hij niet in de basis staat?quote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef Jasza het volgende:
Tyfus Ajax gvd
Manucharyan ga daar maar op bouwen ja, totdat ie weer dood neer valt![]()
Hoe ze bij Ajax met Markus omgaan hoort niet imo maargoed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |