Gaan jij en ik dat nog mee maken?quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sinds de invoering van het betaald voetbal, maar 5 meer. En het verschil wordt steeds kleiner. Onthou, op een dag zal PSV meer schalen hebben dan Ajax.
Het inhalen gaat de laatste jaren wel rap, dus je weet maar nooitquote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Gaan jij en ik dat nog mee maken?![]()
Gaan we de invoering er weer bijhalen. Het blijven er gewoon 10.quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sinds de invoering van het betaald voetbal, maar 5 meer. En het verschil wordt steeds kleiner. Onthou, op een dag zal PSV meer schalen hebben dan Ajax.
Daar hebben we nu alleen weinig aan.quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tevreden?quote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef koningdavid het volgende:
Wie stuurt even een mailtje naar Barbara vanavond om te vragen of Clarence ooit nog terugkomt naar Ajax?![]()
Edit: Ik ga het al doen.![]()
Toch geen gezeik van Voetbal MAX he Erwtensoepjequote:Op maandag 6 november 2006 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosenberg toch naar lyon![]()
Ach alles beter dan Carew![]()
Mischien is dat Johan zn bronquote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toch geen gezeik van Voetbal MAX he Erwtensoepje.
Bij Johan weet je het idd nooitquote:
Na de winterstop willen ze 'm niet meerquote:Op maandag 6 november 2006 22:56 schreef zjroentje het volgende:
Als je 'm voor 7 miljoen zou kunnen verpatsen, doe je gewoon goede zaken.
Al zou ik 'm eigenlijk niet in de winterstop verkopen.
Mooi, dan horen we misschien de waarheidquote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef S-Two het volgende:
Volgende week Ten Cate bij Voetbal Insite.
Kan niet, Babel is drama in de spits en Perez in de spits komop. Als Huntelaar geblesseert raakt na de winterstop en ze hebben geen vervanger gehaald dan krijgen we weer dat gezeik dat het wel dom wasquote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef Roeni3 het volgende:
Op zich goed dat Markus weg mag, maar wie is dan de tweede spits? Babel? Perez? Kan wel, lijkt me wel gewaagd.
Wellicht komt er wel weer iemand bij.quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef Roeni3 het volgende:
Op zich goed dat Markus weg mag, maar wie is dan de tweede spits? Babel? Perez? Kan wel, lijkt me wel gewaagd.
Kan je net zo goed Markus houden. Tenzij je iemand kunt vinden die als tweede keus wilt fungeren, en dan krijg je dus een tweederangs speler in huis. Markus staat daar kwalitatief nog wel boven.quote:Op maandag 6 november 2006 23:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wellicht komt er wel weer iemand bij.
7 miljoen manquote:Op maandag 6 november 2006 23:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed Markus houden. Tenzij je iemand kunt vinden die als tweede keus wilt fungeren, en dan krijg je dus een tweederangs speler in huis. Markus staat daar kwalitatief nog wel boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |