Een EC1 dankzij een elftal vol ex-Ajacieden?quote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Zonder aanhang
Zonder identiteit
Zonder geld
moet ik nog even doorgaan?
Kwam de link tegen op een ajax website, vandaar..quote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ga je nou overal zoeken naar reacties van PSV-ers?. Houd je gewoon met Ajax bezig joh.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Die voetbalt nog wel ja, maar niet de sterren van de hemel. Overschatte flapdrol.
On topic: zondag Kluivert mooi welkom thuis bezorgen
Zit je al in je Seedorf-pyjama klaar voor Voetbal Insite?quote:Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Als Clarence Seedorf een overschatte flapdrol is, ben jij een voetbalkenner.![]()
Kijk nooit naar Voetbal Insite, mijn maag kan Johan Derksen niet aan.quote:Op maandag 6 november 2006 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zit je al in je Seedorf-pyjama klaar voor Voetbal Insite?
Voorlopig dan niet alleen de rest van de maand...quote:Op maandag 6 november 2006 21:21 schreef -Wolf- het volgende:
Als we winnen zondag kan de rest van de maand niet meer stuk bij mij.
met schaalquote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Zonder aanhang
Zonder identiteit
Zonder geld
moet ik nog even doorgaan?
Sinds de invoering van het betaald voetbal, maar 5 meer. En het verschil wordt steeds kleiner. Onthou, op een dag zal PSV meer schalen hebben dan Ajax.quote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n ding waar Ajax er een stuk of 10 meer dan jullie van heeft?
'Ja, maar je moet niet praten over vroeger'quote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n ding waar Ajax er een stuk of 10 meer dan jullie van heeft?
Gaan jij en ik dat nog mee maken?quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sinds de invoering van het betaald voetbal, maar 5 meer. En het verschil wordt steeds kleiner. Onthou, op een dag zal PSV meer schalen hebben dan Ajax.
Het inhalen gaat de laatste jaren wel rap, dus je weet maar nooitquote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Gaan jij en ik dat nog mee maken?![]()
Gaan we de invoering er weer bijhalen. Het blijven er gewoon 10.quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sinds de invoering van het betaald voetbal, maar 5 meer. En het verschil wordt steeds kleiner. Onthou, op een dag zal PSV meer schalen hebben dan Ajax.
Daar hebben we nu alleen weinig aan.quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tevreden?quote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef koningdavid het volgende:
Wie stuurt even een mailtje naar Barbara vanavond om te vragen of Clarence ooit nog terugkomt naar Ajax?![]()
Edit: Ik ga het al doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |