quote:we zijn niet arrogant, we zijn gewoon de beste. Zelfs een eventuele verlies a.s. zondag kan dat niet verbloemen. Ajax was in de jaren 90 de betere ploeg met grote successen. Nu zijn wij de heersende ploeg. En eerlijk gezegd zie ik dat de eerste paar jaar niet veranderen. Ook de toekomst ziet er voor ons goed uit met Affelay Aissati Beerens Mendez Simons Dacosta en noem ze maar op, allemaal spelers waarvan te verwachten valt dat ze nog minimaal 2 of 3 jaar behouden blijven in Eindhoven. Met een beetje geluk en goed beleid van PSV speelt Cocu volgend jaar ook nog bij ons!! Laten we hopen op een mooie wedstrijd idd... Ik zeg 0-3!!!
Voor meer humor check deze reacties, nu weet ik weer waarom ik een hekel aan dat ploegje heb met hun supporters die je nóóit ergens ziet, érgens hoort, het is eigenlijk een club van niets, ik vind vitesse zelfs een betere club dan hun qua aanhang en dergelijke, nee, geef mij dan maar gewoon een club als Ajax of Feyenoord die áltijd achterna worden gereist door aanhangers, die een uitvak wel vol krijgen, die wel mensen mee krijgen naar een bekerfinale.. psvquote:ey aretta hoe kun je in godsnaam voor ajjakkes zijn man? jullie worden net als feijenooit de eerste 30 jaar nog maar 3 keer kampioen,wen er maar vast aan. Eindhoven is wonderfull..
Eén van de grotere Ajaxspelers allertijden vind ik overdreven. Maar hij blijft voor mij een held. Zoals elke speler die in het Ajax van '94/'95/'96 heeft gespeeld.quote:Op maandag 6 november 2006 21:01 schreef Roeni3 het volgende:
Zeiken op Davids slaat nergens op. Alleen omdat hij destijds niet voor Ajax koos, is hij opeens te min. Hij blijft een van de grotere Ajax spelers allertijden imho. Die jongen heeft veel voor onze club betekend.
Nee maar het is alleen maar om even aan te geven wat een ongelovelijke kutclub ik het vindquote:Op maandag 6 november 2006 21:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Rustig, rustig. Je moet je niet druk maken om die boertjes.
quote:De verplichte treincombiregeling voor de topper Ajax-PSV is helemaal volgeboekt. Aanstaande zondag (aftrap 12.30 uur) rijdt er één trein richting de Amsterdam ArenA met 800 supporters van PSV.
Hetzelfde als vorig jaar, maar toen was het net of ze er hélemaal niet warenquote:Op maandag 6 november 2006 21:12 schreef the_hunter het volgende:
Maar 800 supporters vanuit eindhoven? dat is wel erg weinig.
quote:
Waren het er toen ook maar 800? Kan het me eigenlijk niet meer herinneren.quote:Op maandag 6 november 2006 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorig jaar, maar toen was het net of ze er hélemaal niet waren
Ga je nou overal zoeken naar reacties van PSV-ers?quote:Op maandag 6 november 2006 21:05 schreef denthemen het volgende:
Het is de boeren in het hoofd geschoten!!!!!!
[..]
[..]
Voor meer humor check deze reacties, nu weet ik weer waarom ik een hekel aan dat ploegje heb met hun supporters die je nóóit ergens ziet, érgens hoort, het is eigenlijk een club van niets, ik vind vitesse zelfs een betere club dan hun qua aanhang en dergelijke, nee, geef mij dan maar gewoon een club als Ajax of Feyenoord die áltijd achterna worden gereist door aanhangers, die een uitvak wel vol krijgen, die wel mensen mee krijgen naar een bekerfinale.. psv![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan gewoon winnen zondagquote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ga je nou overal zoeken naar reacties van PSV-ers?. Houd je gewoon met Ajax bezig joh.
Zonder Stamquote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Zonder aanhang
Zonder identiteit
Zonder geld
moet ik nog even doorgaan?
Als we een goeie pot neerzetten moet het wel lukken ja, al ben ik er niet heilig van overtuigd.quote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
We gaan gewoon winnen zondag
AJAX
Een EC1 dankzij een elftal vol ex-Ajacieden?quote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Zonder aanhang
Zonder identiteit
Zonder geld
Kwam de link tegen op een ajax website, vandaar..quote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ga je nou overal zoeken naar reacties van PSV-ers?. Houd je gewoon met Ajax bezig joh.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Die voetbalt nog wel ja, maar niet de sterren van de hemel. Overschatte flapdrol.
On topic: zondag Kluivert mooi welkom thuis bezorgen
Zit je al in je Seedorf-pyjama klaar voor Voetbal Insite?quote:Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Als Clarence Seedorf een overschatte flapdrol is, ben jij een voetbalkenner.![]()
Kijk nooit naar Voetbal Insite, mijn maag kan Johan Derksen niet aan.quote:Op maandag 6 november 2006 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zit je al in je Seedorf-pyjama klaar voor Voetbal Insite?
Voorlopig dan niet alleen de rest van de maand...quote:Op maandag 6 november 2006 21:21 schreef -Wolf- het volgende:
Als we winnen zondag kan de rest van de maand niet meer stuk bij mij.
met schaalquote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Zonder aanhang
Zonder identiteit
Zonder geld
Sinds de invoering van het betaald voetbal, maar 5 meer. En het verschil wordt steeds kleiner. Onthou, op een dag zal PSV meer schalen hebben dan Ajax.quote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n ding waar Ajax er een stuk of 10 meer dan jullie van heeft?
'Ja, maar je moet niet praten over vroeger'quote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je bedoeld zo'n ding waar Ajax er een stuk of 10 meer dan jullie van heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |