Mooiquote:John Heitinga accepteert schikkingsvoorstel
De aanklager betaald voetbal heeft John Heitinga een schikkingsvoorstel voorgelegd van twee wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk. Oranje-international Heitinga heeft de aanklager laten weten akkoord te gaan met het voorstel.
Bron: knvb.nl
Da's waar, maar aan de andere kant is het natuurlijk altijd lekkerder om te spelen met het team dat het de voorgaande weken prima heeft gedaanquote:Op maandag 6 november 2006 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, zoveel missen we toch niet aan Johnny Heitinga, George Ogararu en Zdenek Grygera zijn namelijk uitstekende vervangers. De schorsing op zich is natuurlijk onterecht.
Foutje, bedanktquote:Op maandag 6 november 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier Heatwave, hier!
Ik kan een kleine glimlach niet onderdrukkenquote:De Pitbull kan alleen nog maar grommen
Door Henri van der Steen
Maandag 6 november 2006 - LONDEN – Chelsea kreeg gisteren klop van Spurs, 2-1. De Nederlanders, op Spurs-coach Martin Jol na, hadden een slechte dag. Robben miste kansen, Boulahrouz werd ingebracht en weer van het veld gehaald, Edgar Davids zat anderhalf uur op de bank.
De naam Edgar Davids viel gistermiddag op White Hart Lane precies één keer: bij het voorlezen van de opstellingen en van de namen der reservespelers. Davids zat bij Tottenham Hotspur-Chelsea (2-1) op de bank, anderhalf uur.
Het ziet ernaar uit dat de loopbaan van de Pitbull, ook wel Piranha genoemd, een beetje voorbij is.
Overtuigen
Vorig seizoen speelde de inmiddels 33-jarige Davids nog 31 keer mee, maar hij kon manager Martin Jol niet overtuigen het nog eens een jaar met hem te proberen.
Dit seizoen staat Davids op zes (delen van) wedstrijden. Goed beschouwd is het al enkele jaren geleden dat de beste Davids nog eens te zien was.
De kleine Surinaamse Nederlander speelde de tweede helft van het seizoen 2003-2004 voor Barcelona. Het leverde een kampioenschap op en enig gekrakeel over verlenging van het contract.
Barcelona wilde wel, maar Davids vroeg te veel. Internazionale pikte hem op, maar vanaf dat moment was er van de ouderwetse driftkikker niet veel meer te zien.
Vernederend was uiteindelijk de manier waarop hij door Marco van Basten buiten de deur werd gezet. „Davids? Ik selecteer Jan Wouters toch ook niet“, hoonde Van Basten horkerig.
Nachtkaars
Zo valt te vrezen dat de voetballoopbaan van Edgar Davids als een nachtkaars uitgaat. Zijn conduitestaat mag er zijn: vijf jaar Ajax, zeven jaar Juventus, plus Milan, Barcelona en Spurs. En natuurlijk 74 interlands.
Inderdaad. We hadden hem hard nodig in Amsterdam maar hij wilde voor het geld liever op de bank zitten. Dan hoop ik dat je het een lekkere bank vindt om op te zitten.quote:Op maandag 6 november 2006 15:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik kan een kleine glimlach niet onderdrukken
Had je maar naar Ajax moeten gaan.
quote:Update: Inmiddels is bekendgemaakt dat Heitinga het voorstel heeft geaccepteerd. Hij zal daarom aanstaande donderdag in het bekerduel tegen ADO Den haag ontbreken, tegen PSV zal hij gewoon kunnen spelen.
Geen enkele bank kan zo goed zitten als de Ajax bank met die lekkere verwarmde stoeltjesquote:Op maandag 6 november 2006 15:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad. We hadden hem hard nodig in Amsterdam maar hij wilde voor het geld liever op de bank zitten. Dan hoop ik dat je het een lekkere bank vindt om op te zitten.
Volgens mij werden ze tweede maar goedquote:De kleine Surinaamse Nederlander speelde de tweede helft van het seizoen 2003-2004 voor Barcelona. Het leverde een kampioenschap op en enig gekrakeel over verlenging van het contract.
Davids voor de breedte halen.quote:Op maandag 6 november 2006 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, Davids had voor in de breedte prima gepast, maar zeker niet voor elke prijs...
quote:Op maandag 6 november 2006 14:04 schreef -Wolf- het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk in totaal voor Sparta Praha te krijgen? Ben nieuwsgierig.
Toch zonde van Davids.quote:Op maandag 6 november 2006 16:25 schreef devv05 het volgende:
Volgend jaar met Kluivert, Stam, Gabri, Sneijder, Huntelaar en Davids de Champions League winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |