ik heb net iets gedaan met jayden, en dat was echt enorm geslaagd, super simpel en volgens mij ook wel voor demi geschikt (of in elk geval voor een anderhalf jarigequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
heb het geprobeerd, alles verdwijnd in haar mond, in haar haar of op de katten.
Maar wil wel zo'n papieren engeltje, kerstboompje enz. maken waar ze dan op kan tekenen enzo, zodat ze toch iets heeft gemaakt.
Wel gave boom!!quote:Op zondag 10 december 2006 12:57 schreef Cee het volgende:
Ik dacht gisteren 'dat doe ik effe', m'n eerste boom in m'n eigen huis.
Ben om 10 uur 's ochtends begonnen, 9 uur 's avonds plofte ik moe neer op de bank. Nepboom, 56 takken en die weer tak voor tak uitgespreid, 300 lichtjes, allemaal op takken geklemd, hup ballen erin en nog wil ik er wat meer paars in gooien maar dat komt deze week nog wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
super zeg, ik ga morgen of overmorgen spullen halen en laat je het resultaat zien.quote:Op zondag 10 december 2006 12:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik heb net iets gedaan met jayden, en dat was echt enorm geslaagd, super simpel en volgens mij ook wel voor demi geschikt (of in elk geval voor een anderhalf jarige)
vormpje (sneeuwpop) van karton, behanglijm, wol, sneeuw/suiker en geduld en gekleurd papier
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
ogen, neus, sjaal en tak zijn uiteraard door mij gedaan anders hadden ze vast ergens anders gezeten![]()
Gezellig Svenquote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De gezelligheid!
Super johquote:Op zondag 10 december 2006 17:17 schreef Étoile het volgende:
lol RealZeus, it's the season to be jolly
Een fotootje van onze boom:
[afbeelding]
![]()
Dankje!quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Super joh!
Dat is een echte boom hé ?
Ja, maar mijn camera is kapot.quote:Staat jouwe al?
Ja, zonder flits, anders lijkt het niet zo gezellig. Maar de niet-donkere foto staat er ook bij hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gezellig Sven!! Wel beetje donker je foto
![]()
Ja dat heb ik gezienquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zonder flits, anders lijkt het niet zo gezellig. Maar de niet-donkere foto staat er ook bij hoor.
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
Schijtzooi. 6 lampjessets en ong. 3 werken er nog. Ik ga dus vandaag wat sets bijkopen en dan verder met versieren
Nee hoor, gewoon gestopt bij de 3 lampensetjesquote:Op donderdag 14 december 2006 12:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Dat is niet leuk! Alles weer aftuigen...![]()
En dan een foto hequote:Op zondag 10 december 2006 16:48 schreef RealZeus het volgende:
Die #$^^%#$^%& kerstlichtjes.
Ten eerste zat die rotzooi vreselijk in de knoop en ten tweede doen 4 van de 5 tuinstekers het niet en een gedeelte van de redelijk nieuwe buitenlampjes ook niet.
![]()
Dus aankomende week maar weer even wat nieuwe buitenlampjes scoren want dit is geen kijk.
Maar goed,na een hoop gevloek en gescheldstaat alles,incluis de boom.
Mede doordat het vandaag wat frisser was en de kerstboom staat heb ik eindelijk het kerstgevoel.![]()
quote:
Wij hebben 2 mini-nep-boompiesquote:Op donderdag 14 december 2006 22:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Staat de foto van jouw boom al hier dan?![]()
Kerst is kerst!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wij hebben 2 mini-nep-boompies![]()
Had geen zin in naaldentroep dit jaar
Ik vind ze op de foto ook minder gezellie overkomen dan in het echt
[afbeelding]
Ze zijn echt leuk hoor irlquote:
Ik vind hem echt geweldig die van jou, ik zie je er al helemaal onder zitten in je zwarte kerstjurk met tijgerprint binnenkantquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef SEMTEX het volgende:
Dat komt door het flitslicht. Mijn boom zit er ook minder gezellig uit door de lamp die ik erop gezet heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |