Eh nee, dat is dus absoluut niet de bedoeling... Kan gebeuren de eerste keer, dus welkom hier maar volgende keer dat opzoeken achterwege laten!quote:Op maandag 6 november 2006 13:23 schreef Lienekien het volgende:
Nou, als je het wist, maar toen hebt nagezocht om te kijken of het klopte, is het volgens mij wel ok.
Jij mag nu een vraag stellen.
Als hij het wist moet ie het gewoon posten, niet eerst opzoeken, maar goed, dat ene puntje maakt niet uit. Als hij het maar niet weer doet.quote:Op maandag 6 november 2006 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als hij het al wist, zeg ik, hè.
En hoe heet het album van Stevie waar het origineel op staat?quote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef Neleos het volgende:
As door George Michael en Mary J Blige
Kom op, je weet het welquote:Op maandag 6 november 2006 13:42 schreef Neleos het volgende:
Hopen dat ik erop kom voordat cafca het post.
Ik weet het ook welquote:
En ingekopt...quote:Op maandag 6 november 2006 13:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Songs in the key of life.
Punt mag naar Neleos. Maarrrrrr ik begreep de vraag van het begin af aan niet helemaal en zat steeds met de elpee van Stevie in mijn hoofd omdat ik dacht dat dat onderdeel van de vraag was. Bleek achteraf toch zo te zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
En ingekopt...![]()
Jammer want verder had Neleos het juist...
RoofingBurner +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |