Ik moet dan altijd denken aan Hallo Venrayquote:Op maandag 6 november 2006 14:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Groeten uit Grollo is een wereldplaat
quote:Op maandag 6 november 2006 14:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Groeten uit Grollo is een wereldplaat
Volgens mij is dat van Acda en De Munnik. Of is dat ook weer een cover?quote:
Had er ook eentje kunnen wezen, zocht ik eigenlijk niet. Is Port of Amsterdam niet 1 nummer ?quote:Op maandag 6 november 2006 14:54 schreef cafca het volgende:
Port of Amsterdam
Zoek inderdaad een albumquote:Op maandag 6 november 2006 14:54 schreef cafca het volgende:
Port of Amsterdam
of bedoel je een album?
Nee hoor, is gewoon van Acda en De Munnik.quote:Op maandag 6 november 2006 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van Acda en De Munnik. Of is dat ook weer een cover?
Checkt profiel. Niks van te zeggen.quote:Op maandag 6 november 2006 14:58 schreef macondo het volgende:
Ik ken de Nits alleen van een optreden met Freek de Jonge.. voor mijn tijd, denk ik
Zeker, maar wel triest dat ik er niet niet opkom. "Omsk" had ik ook nog kunnen noemen bedenk ik me nu...quote:
Had inderdaad ook nog gekundquote:Op maandag 6 november 2006 15:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeker, maar wel triest dat ik er niet niet opkom. "Omsk" had ik ook nog kunnen noemen bedenk ik me nu...
gefeliciteerdquote:
En ik ben eruitquote:
LangeTabbetje + 1quote:Op maandag 6 november 2006 15:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Debby Petter ! van het journaal !
Joris Voorhoeve.quote:Op maandag 6 november 2006 15:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Over wie probeerde Youp tijdens de oudejaarsconference van 1989 een verhaal te vertellen ?
En we zijn ook bijna weer aan een meet toe!quote:Op maandag 6 november 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:
De stand gaat bij 500 weer op 0, aangezien we bij 250 ook op nul zijn gegaan
Yupquote:Op maandag 6 november 2006 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En we zijn ook bijna weer aan een meet toe!
wat dan ?quote:Op maandag 6 november 2006 15:32 schreef RoofingBurner het volgende:
En aan een bericht van die Lange.
Of bepaalde antwoorden goed of fout zijnquote:
Sorryquote:
Dat was hem !quote:Op maandag 6 november 2006 15:40 schreef peaceman het volgende:
De zwerver (die niet zwerft, maar wel graag had willen zwerven: Ruud Lubbers)
Ik heb geklikt.quote:Op maandag 6 november 2006 15:40 schreef MaJo het volgende:
Trouwens, het wordt ook weer hoog tijd om hier te klikken![]()
Yepquote:Op maandag 6 november 2006 15:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb geklikt.![]()
Ben je nu weer iets rijker?
Geweldige show!quote:
Oke, dan zal ik nog een keer klikken.quote:Op maandag 6 november 2006 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepHoe meer kliks hoe groter de kans dat ik een vette prijs win
Thanks
Kom je nog een keer met ons meequizen?
Maar dat was al genoemd.quote:Op maandag 6 november 2006 15:15 schreef macondo het volgende:
De Bucklerdrinker?
Lienekien +1quote:Op maandag 6 november 2006 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Buckler
In mijn sig.quote:
Ja ik had ze al gezien in FOTquote:
Dat maakt een heel verschil......quote:Op maandag 6 november 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb de vraag geëdit, ik had een letter fout.
Ja, de associatie met de vorige vraag is duidelijk, maar ik dacht niet dat de achternaam letterlijk hetzelfde was!quote:Op maandag 6 november 2006 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat maakt een heel verschil......
quote:Op maandag 6 november 2006 16:13 schreef Neleos het volgende:
Gokje op Rick uit The Young Ones?
The Jam?quote:Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Hij was de bassist van een Britse driemansformatie die eind jaren '70 furore maakte.
Een drummende bassist?quote:Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Hij was de bassist van een Britse driemansformatie die eind jaren '70 furore maakte.
Oh zoquote:Op maandag 6 november 2006 16:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik bedoel het personage Rick, of heeft die geen achternaam?
Els Borst is goed.quote:Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef erkel het volgende:
de Hoop-Scheffer en Borst?
quote:Op maandag 6 november 2006 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Borst en Jorritsma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |