abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 januari 2007 @ 03:57:13 #151
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_44908751
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:22 schreef Stpan het volgende:

[..]

Sparta speelt het hele seizoen gewoon goed voetbal, met 1 uit 9 werd dat niet beloond, de serie 21 uit 11 doet mij vermoeden dat Vloet het tij volledig heeft kunnen doen keren.
Heel wat andere poppetjes trouwens dan waarmee gestart werd.

Maar tis inderdaad wel grappig sinds dat dit topic geopend is het tij gekeerd is
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_44910145
Vloet was in het begin zwaar overtuigd van hun aanvallende tactiek, maar de huidige opstelling met de bijbehorende punten bewijzen toch wel heel erg dat hij er in het begin naast zat.
Ik weet nog wel, Utrecht-uit, de enige pot waarin we punten pakten: vier man achterin, zes man voorin, en niemand ertussen ... zelfmoordtactiek.

Goed dat Vloet zijn eigen fouten heeft gecorrigeerd, maar zo geweldig vind ik 'm ook weer niet.
  maandag 1 januari 2007 @ 14:11:50 #153
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_44913187
quote:
Op maandag 1 januari 2007 03:53 schreef Bayswater het volgende:
Maar gelukkig vindt iedereen uit " de harde kern van Sparta" Vloet zo geweldig.. Bonthuis heeft gelijk, Vloet is slechts een tussenstation voor hogerop!
Wie is iedereen en wie is de harde kern? Wat een onzin, toen we 1 uit 9 stonden voerden de niet-Vloet-fans het hoogste woord, nu is het andersom.

En 1 uit 9 stonden we met alle complimenten voor het goede voetbal, alleen de goals ontbraken. Maar wellicht dat jij het aantal overwinningen hoger had geschat met Cvetkov van wedstrijd 1 in de basis?
(alsof je dáár voorstander van was, want je liep ongetwijfeld bijkans voorop in de Anastasiou-komt-naar-Sparta-polonaise) Want die Cvetkov, wat een goalgetter!

Juist het vermogen en de wil om van tactiek te willen veranderen en niet vastgeroest zitten in je eigen favoriete spelsysteem (grootheid Rijkaard degradeerde daarmee, Willem van Hanegem boekte een recordnederlaag bij Ajax, Dolf Roks moest 3x worden ontslagen, Snoei zat vast in systemen en poppetjes) of aan favoriete spelers maakt hem zeer geschikt voor een club als Sparta, waar je flexibel moet kunnen zijn in de spelsystemen.

Sorry hoor, maar Vloet is blijkbaar niet een persoon die sympathiek overkomt en had al voor zijn aanstelling kritiek (te verdedigend, volgens alle 'kenners' die blijkbaar te beroerd zijn om Studio Sport te volgen), te bemoeizuchtig, te praatziek, whatever, het resultaat telt. En voor het 2e jaar op rij is hij hard op weg om de doelstellingen met gemak te halen, met verzorgt voetbal ook nog eens. Maar blijkbaar telt dat bij Vloet niet.
pi_44941876
Hoe zat dat verhaal met Kaita precies, Stpan. GIsteren bij voetbal Insite ging het erover. Hugo Borst was opvallend stil erover. Maar hij of zijn oom ofzo hadden door toch een handje in?
pi_44946069
http://www.ad.nl/sport/article951010.ece

Daar wordt ook iets gezegd over Kaita. Ene Simon Kalika had hem gescout.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:40:04 #156
73305 Stpan
pi_44946401
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe zat dat verhaal met Kaita precies, Stpan. GIsteren bij voetbal Insite ging het erover. Hugo Borst was opvallend stil erover. Maar hij of zijn oom ofzo hadden door toch een handje in?
Hans van Heelsbergen (oom van Hugo Borst) heeft hem gefinancieerd op aanraden van die Simon Kalika. Hij (Kaita) staat dan ook niet op de Sparta loonlijst.

Hans van Heelsbergen (die algemeen directeur Peter Bonthuis als uitvoerende heeft) heeft vorige week nog in het AD/RD verkondigd dat Kaita toch echt een aankoop van Vloet was. Daar heeft hij zitten liegebeesten natuurlijk.

Stuitend is ook dat Peter Bonthuis in de VI de kritiek op Vloet leverde dat hij Kaita moest opstellen. Sparta directieleden krijgen altijd ruim de kans om ruzie te maken via de VI omdat Cees van Cuilemborg ook mee mag doen met Hans en directeur is van de VI.
En ook Hugo Borst stond graag zijn oom bij in zijn column.
(tot zover de onafhankelijkheid van de NLse sportjournalistiek)

Nou iedereen die Kaita ooit heeft zien voetballen weet het zeker, niveau 1e divisie, niet meer dan dat. Glazenwasser is veel beter.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stpan op 02-01-2007 21:37:40 ]
pi_44947543
Dat is Hans Textiel?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:38:00 #158
73305 Stpan
pi_44954271
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:22 schreef Erasmusch het volgende:
Dat is Hans Textiel?
That's him.
pi_44976608
Hier nog Spartanen die een tussenrapportje gaan maken in het tussenrapportentopic?

Ben wel benieuwd wie de grote mannen zijn in de eerste helft van het seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_44983390
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
Hier nog Spartanen die een tussenrapportje gaan maken in het tussenrapportentopic?

Ben wel benieuwd wie de grote mannen zijn in de eerste helft van het seizoen.
Het was een flink karwei, maar het is gelukt
pi_45009089
Mooi zo!

Heb ook een column over Wiljan:

Het VBL-columnhoekje deel 10
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:42:47 #162
43642 Bayswater
pi_45046380
quote:
Op maandag 1 januari 2007 10:34 schreef knnth het volgende:
Vloet was in het begin zwaar overtuigd van hun aanvallende tactiek, maar de huidige opstelling met de bijbehorende punten bewijzen toch wel heel erg dat hij er in het begin naast zat.
Ik weet nog wel, Utrecht-uit, de enige pot waarin we punten pakten: vier man achterin, zes man voorin, en niemand ertussen ... zelfmoordtactiek.

Goed dat Vloet zijn eigen fouten heeft gecorrigeerd, maar zo geweldig vind ik 'm ook weer niet.
Vloet was een beetje hardhorend, zelfs tegen PSV uit speelde hij in een aanvallende opstelling.

Niet de punten wel de complimenten was het motto de eerste wedstrijden. Twente uit, Vitesse thuis, PSV uit, Excelsior uit, Groningen thuis en ook Willem II en ADO thuis waren zeker geen taktische compimenten waard.

En "de harde kern" (aanhalingstekens staan er niet voor niets) Stpan is sinds een gebeurtenis in Kerkrade niet echt blij met Bonthuis (snelle Sv's) en vinden dit samen met hun niet gestrafte bekenden ook een perfekt moment om de kant van Vloet te kiezen.
Life lies a slow suicide
This wonderful world of purchase
pi_45112058
Veel plezier met Wapenaar he
pi_45117551
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Veel plezier met Wapenaar he
slechter als jou onderschriften zou die toch iet zijn denk ik
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 7 januari 2007 @ 20:02:54 #165
100496 H.Flick
Turn-based
pi_45119422
Voor een half jaartje lijkt het me wel een goede oplossing. Maar ik dacht ook dat Terol een goede keeper voor ons zou zijn
pi_45124660
Wapenaar
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 7 januari 2007 @ 22:04:05 #167
73305 Stpan
pi_45125148
Ach, Ponk en Terrol scoren een 4 en een 4,5 in mijn beleving. Wapenaar wel een 5-, dus toch een verbetering

Andere opties waren Van Dijk (pffffff) en Waterman (geen ervaring).
pi_45136056
Ik zou voor Waterman gekozen hebben

Maar ja Wapenaar is maar voor een half jaar , of ze moeten zo gek zijn hem aan het einde van het seizoen een nieuw contract aan te bieden.
pi_45291144
de 1ste pot heeft Wapenaar goed gekeept , als ik de ITWM moet geloven.
pi_45301300
Goed gekeept ... met zo'n zaadwedstrijd (en dan de helft ervan) kan je er dus helemaal niets over zeggen heh ... we zien het wel met Excelsior, RKC en AZ ...
pi_45323333
Adeleye leverde wel een fijn visitekaartje af tegen GBA zag ik. Mooie Afrikaanse tackle, geel na 47 seconden.

Vandaag stond ie in het AD volgens mij. Hij heeft genoeg zelfvertrouwen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 januari 2007 @ 12:15:59 #172
73305 Stpan
pi_45338560
Hij zit zeker vol zelfvertrouwen:

,,Ik ben voor geen enkele spits in Nederland bang, weet Adeleye zeker. ,,Ik weet dat de voetballers in Nederland mij nog niet kennen. Maar ze zullen snel genoeg weten wie Dele Adeleye is…

Wat een blaaskaak ! Nu hopen dat hij het waar maakt.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:34:15 #173
100496 H.Flick
Turn-based
pi_45338990
Ben benieuwd naar Dele . Ik vond het wel jammer dat hij in het interview meteen al zei zo snel mogelijk naar een 'betere' club te willen...
pi_45439241
Ik kan er niets aan doen, maar die Spartanen blijven toch altijd inspirerend voor columns. Na Obodai, Medunjanin (toen weliswaar nog AZ), Anastasiou en Vloet nu weer Van Bueren.

Het VBL-columnhoekje deel 10
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:08:51 #175
43642 Bayswater
pi_45449116
En gelijk een interview met de glazenwasser in de VI :

zie http://www.itwm.nl/artikel.php?id=2785
Life lies a slow suicide