ja daar heb ik dus ook al aan zitten te denken of een tumor ofzo want hij stopt nu ook niet meer met schokkenquote:Op maandag 6 november 2006 12:31 schreef senesta het volgende:
Klinkt als epilepsie of iets dergelijks.
he bah, naar allemaal.quote:Op maandag 6 november 2006 16:00 schreef gebakken-koekje het volgende:
Caafje had een hersenbloeding, toen we bij de dierenarts aankwamen reageerden zn oogjes al niet meer op licht en sleepte ie met zn achterpootjes, hij zat op de behandeltafel echt te schokken met zn hele lijfje, was voor hun snel duidelijk dat er niks meer aan te doen was, hij is rustig bij mij ingeslapen![]()
Gecondoleerdquote:Op maandag 6 november 2006 16:00 schreef gebakken-koekje het volgende:
hij is rustig bij mij ingeslapen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 16:00 schreef gebakken-koekje het volgende:
Caafje had een hersenbloeding, toen we bij de dierenarts aankwamen reageerden zn oogjes al niet meer op licht en sleepte ie met zn achterpootjes, hij zat op de behandeltafel echt te schokken met zn hele lijfje, was voor hun snel duidelijk dat er niks meer aan te doen was, hij is rustig bij mij ingeslapen![]()
Dat is fijn om te horenquote:Op maandag 6 november 2006 16:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
ze zeiden ook nog dat ie het heel goed heeft gehad bij mij, hij had een hele mooie vacht nog voor een bejaardje![]()
Lief hequote:Op dinsdag 7 november 2006 11:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
Vanmorgen kreeg ik een kaartje in de bus, ik dacht waar is dat nou van dan? IK maak het open is het een kaartje met veel sterkte van iedereen van het diergeneeskundig centrum dr op, vond ik echt lief dat ze daar zulke dingen doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |