Heel erg jammer, maar ik denk wel dat ie in de tijd dat ie is geweest 'n belangrijke positie heeft ingenomen binnen de selectiequote:Larsson keert terug naar Helsingborg
Uitgegeven: 15 februari 2007 15:54
AMSTERDAM - Henrik Larsson keert terug naar Helsingborg. De 35-jarige Zweed speelt momenteel voor drie maanden op huurbasis voor Manchester United. Het huurcontract van de 93-voudig international loopt op 12 maart af.
De Scandinaviër maakte zoveel indruk in Engeland dat er over een langer verblijf van de aanvaller werd gesproken.
Larsson werd bij de Mancunians binnengehaald om de tijdelijke aanvallende problemen van manager Sir Alex Ferguson op te lossen. "Het is een groot avontuur voor me. Het is echt geweldig", klinkt de Zweed enthousiast over zijn Engelse avontuur. "Ik ben in januari gearriveerd en ik ga in maart naar huis om in Zweden te spelen."
Larsson verruilde deze zomer FC Barcelona na twee seizoenen voor Helsingborg. De spits speelde in de jaren negentig vier seizoenen voor Feyenoord. Later kwam hij zeven jaar uit voor het Schotse Celtic. De spits mocht van Helsingborg op huurbasis naar Manchester United, omdat de Zweedse competitie nog niet is begonnen.
Idd ja, nu maar eens echt halenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:08 schreef zjroentje het volgende:
Die komt ook zowat elke transferperiode naar Old Trafford ...
Zuiver in de rug gehangen bedoel je? 9 van de 10 scheidsrechters hadden daarvoor afgefloten, Braamhaar deed 't niet slecht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:20 schreef Devano het volgende:
Wat een stel mietjes bij Lille. Al moet ik wel zeggen dat het optreden van Braamhaar bedenkelijk was. Die goal van Lille was gewoon zuiver, dan is het extra zuur als een vrije trap er op die manier ingaat. Maar het is niet voor het eerst dat zoiets gebeurt, natuurlijk.
quote:Britain’s tabloids are giving significant column inches to the events in Lens during Tuesday’s Champions League tie against Lille. The Sun speculate UEFA could force the teams to replay the first leg, while The Daily Express believe the French team could be thrown out of the competition following Lille’s apparent attempts to abandon the match after Ryan Giggs’ winner.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:20 schreef zjroentje het volgende:
Ik durf nu wel heel zachtjes te zeggen dat we kampioen gaan worden.
ik durf het nog steeds niet hard op te zeggen. Maar nou over 2 weken pas weer voor de competitie, en over dik een maand pas weer een uitwedstrijd dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:20 schreef zjroentje het volgende:
Ik durf nu wel heel zachtjes te zeggen dat we kampioen gaan worden.
Dat klopt, samen met Carrick is Sar 't puzzlestukje dat nog op z'n plaats moest.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Man U heeft sinds jaren weer een echte keeper.
Klopt ja. Maar voor een topclub is zulke 'luxe' ook wel nodig. Wedstrijden zat in Engeland hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef Devano het volgende:
Maar dat zou betekenen dat je een van de drie op de bank moet plaatsen.
Gellukig maar, veel impact heeft hij toch niet, of het moet wel grote kansen net missen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef Dos37 het volgende:
denk niet dat Saha fit bljift.
quote:Can't see us beating any of the remaining teams if we play like this.
Except Liverpool, obviously.
Nou hebben we helemaal geen spits meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:52 schreef Grimm het volgende:
[..]
Gellukig maar, veel impact heeft hij toch niet, of het moet wel grote kansen net missen.
Smith mag het van mij tot de rest van het seizoen proberen, het was trouwens wel onthutsend zwak wat man utd liet zien
*EDIT* haha dos je hebt een 6e zintuig http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=40526
Smith!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou hebben we helemaal geen spits meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |