abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44024304
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:15 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik ben jaloers, nu krijg jij te zien hoe Drogba, Lampard en Ballack, Manchester op een nederlaag gaan trakteren .
Dacht het dus ff niet. United speelde Chelsea van de mat, 1-1 mag Chelsea zich gelukkig mee prijzen. Getuige ook de overwinningskreet na afloop van jullie spelers.

Sfeer was ge-wel-dig, onovertroffen. Stond achter het doel, 90 minuten zingen en tyfus... wat hard. Soms doet het hele stadion mee, echt geweldig.

UNI-TED, UNI-TED, UNI-TED, UNI-TED overweldigend hard voor de wedstrijd.

Mourinho werd weer mooi op de hak genomen, elke keer als hij ging staan: SIT DOWN MOURINHO, SIT DOWN MOURINHO massaal of als hij wéér irritant was FACK OFF MOURINHO, FACK OFF MOURINHO.

Ashley Cole nadat hij de onhoudbare Christiano Ronaldo wéér onderuit had geschopt zodat Ronaldo de laatste vijf minuten van het veld moest: ASHLEY COLE, YOU WANKER, YOU WANKER

Fantastische ervaring, sfeer heb ik nog nooit meegemaakt. Ben veel wedstrijd wezen zien, van AC Milan tot AS Roma, van Dortmund tot Bayern, van Barcelona tot Madrid, van Ajax tot Feyenoord, Highbury, White Hart Lane en zélfs Anfield Road, maar de sfeer op Old Trafford is onovertroffen... zelfs nog mooier dan op Anfield.

Dag na de wedstrijd ook nog rondleiding gehad, wát een gewéldig stadion zeg. Vroeg hele basic, klein. Daarna omheen gebouw en steeds groter. Tegen Chelsea 77.000 man, compleet uitverkocht. Maar is nog mega veel vraag, dus ze kunnen zo tot 100.000 uitbouwen komende jaren.

Tour door stadion gaat door allerlei gangetjes en overal is wel een verhaal achter. Prachtig, hoe die mensen met traditie omgaan. Sentiment overal, oud-spelers worden als pure helden bezien. Overal hangen hun foto's, beelden en wat je nog maar kan bedenken: het is er. Elke dag trouwt er wel iemand op de middenstip, mensen die dood gaan laten hun as op het veld strooien. Eén spandoek beschrijft Manchester Unitied goed: het is als een religie.

Kleedkamer was heel basic, zeker niet beter dan de kleedkamer waar ik wekelijks op de amateurvelden in zit. Douche, simpele bankjes en hangertjes zonder namen. Koelkastje van 15 jaar oud en dan wel weer een mooie tv met een dvd-speler. Meer niet, daar proef je de geur van écht voetbal. Gang naar het veld ook héél basic, maar daarom juist zo mooi. We liepen door de tunnel het veld op met muziek op alsof het publiek er echt was en oorverdovend hard zong. Kippenvel, alsof het echt is. Zelf al kom je dan in een leeg stadion het veld op kijk je je ogen uit.

Op de tribune konden we tijdens de wedstrijd zo door het héle stadion lopen. Overal is wel glipweg, daar kreeg ik het gevoel van de oude Meer in Amsterdam terug. Orginele smalle poortjes en geen overdreven gedoe met identificatieplicht of gefouilleer zoals in de Arena en andere stadions in Nederland.

Hoewel ik op de hoogte was van het fenomeen, keek ik toch mijn ogen uit hoe Chelsea-fans op drie (!) meter van de Manchester (hardcore) fans zaten. Alleen een scheidingslijn met gele stewards zaten er tussen. En geen één keer ging er wat fout, wát een mentaliteit. Na afloop liepen we ook midden tussen de Chelsea-fans. Even wat zingen over en weer, ff een handje schudden, ff wat dollen. Zo hoort het. Toch ongelooflijk dat dat bij ons onmogelijk is. Ik zie het al voor me, na afloop ff handje schudden met het Feyenoord-uitvak. Elkaar ff feliciteren met de overwinning, ondenkbaar!

Kan nog uurtje doorgaan, maar het was zeker de voetbalervaring van mijn leven.

Mancunian voor het leven geworden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Door_passie_gedreven op 30-11-2006 15:10:37 ]
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44024621
Mooi verhaal man, wil er ook nog een keer heen.

Ik ben al wat langer Mancunian. Heb het via m'n vader, die er vroeger vaker is geweest, competitie en FA Cup final enz.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44024741
Lekker verhaal DPG.

Ik ben niet zo zeer Man United fan, maar ik ben wel heel erg anti chelsea. Vandaar dat ik dus toch automatisch ManU fan ben
pi_44024765
Sfeer? Op TV hoorde ik echt alleen Chelsea zingen. Manchester hoorde je alleen na de 1-0 ff . Maar goed, tis wel vaker dat je op TV een andere indruk krijgt dan in het stadion.

En Chelsea hoefde zich helemaal niet gelukkig te prijzen. Tweede helft was United een counterploeg in eigen huis en liet Chelsea het spel maken. Na die 1-1, lag het ook veel meer voor de hand dat het 1-2 zou worden, meer dan 2-1. Maar goed, ik zei al eerder, 1-1 is gewoon een goede uitslag.

Maar leuke ervaring, als ik het lees. Moet echt tof zijn geweest, mooi stadion, twee wereldmachten tegen elkaar. Moet zeker dit jaar eens een PL-wedstrijd bezoeken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44024801
Op tv komt de sfeer meestal niet goed over, dus dat zegt helemaal niks.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44024935
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:20 schreef mcyodogg het volgende:
Sfeer? Op TV hoorde ik echt alleen Chelsea zingen. Manchester hoorde je alleen na de 1-0 ff . Maar goed, tis wel vaker dat je op TV een andere indruk krijgt dan in het stadion.

En Chelsea hoefde zich helemaal niet gelukkig te prijzen. Tweede helft was United een counterploeg in eigen huis en liet Chelsea het spel maken. Na die 1-1, lag het ook veel meer voor de hand dat het 1-2 zou worden, meer dan 2-1. Maar goed, ik zei al eerder, 1-1 is gewoon een goede uitslag.

Maar leuke ervaring, als ik het lees. Moet echt tof zijn geweest, mooi stadion, twee wereldmachten tegen elkaar. Moet zeker dit jaar eens een PL-wedstrijd bezoeken.
Ga er niet uitgebreid op in, want jij bent er zeker zo een die al is het niet waar je favoriet blijft verdedigen.

Chelsea-vak geen een keer écht gehoord. Heel af en toe Didier Drogba jalalalla (op de melodie van KJH jalalalala) en na de 1-1 hoorde ik ze even, maar dat is logisch. Al gauw pepte het publiek United al weer op. Kan zijn dat het op tv MINDER overkomt in het echt, maar jij gaat mij niet wijsmaken dat je het Chelsea-vak meer gehoord heb. Want die waren bijna de hele wedstrijd overdonderd. Ze konden er gewoon niet bovenuitkomen, zo hard was het. Ben overal bijna geweest in Europa, maar heb zoveel kabaal nog nooit gehoord. Kippenvel. Denk dat het alleen bij St. Etienne, Besiktas en Argentinie (RIVER en boca) missschien nog harder is. Maar daar ben ik nog nooit geweest.

En als jij zegt dat ManU na rust counterde, ben je echt niet goed wijs. Ze gingen 90 min op de aanval. Na rust had je alleen ff een overmacht van Chelsea, die de 1-1 zocht. Chelsea was precies een kwartier sterker. Chelsea viel voor de rust zelden alleen, puur op de verdediging. Pas na rust, omzettingen van Mourinho, werd er aangevallen. Daarom was tweede helft het leukst, aanvallen gingen op en neer. United heeft 90 puur op de aanval gespeeld, Chelsea 45. Toch 1-1, omdat Ronaldo en Rooney grote kansen om zeep hielpen.
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:22 schreef zjroentje het volgende:
Op tv komt de sfeer meestal niet goed over, dus dat zegt helemaal niks.
Klopt als een deur, op TV monteren ze vaak veel weg. Talpa doet dat regelmatig, erg irritant.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_44025049
Stadion was vroeger overigens nog een tikkeltje groter.

Hoe ben je eigenlijk aan kaarten gekomen?
pi_44025151
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:29 schreef zjroentje het volgende:
Stadion was vroeger overigens nog een tikkeltje groter...

Hoe ben je eigenlijk aan kaarten gekomen?
Via via, kaarten en vliegtickets geregeld. We zaten op plekken van aandeelhouders/sschouders op de lange zijde, naast de eretribune. Erg goed zicht, maar toch dicht op het veld. Die aandeelhouders/sschouders verkopen hun ssc denk ik, op onze kaartjes stonden namelijk de namen van die bezitters van die stoel. Die reisjes ook wel eens via via gedaan naar Londen (Stadions van Arsenal, Millwall, Spurs, Chelsea en Fulham toen bezocht en naar wedstrijden van Highbury en White Hart Lane geweest)
pi_44025780
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Ga er niet uitgebreid op in, want jij bent er zeker zo een die al is het niet waar je favoriet blijft verdedigen.

Chelsea-vak geen een keer écht gehoord. Heel af en toe Didier Drogba jalalalla (op de melodie van KJH jalalalala) en na de 1-1 hoorde ik ze even, maar dat is logisch. Al gauw pepte het publiek United al weer op. Kan zijn dat het op tv MINDER overkomt in het echt, maar jij gaat mij niet wijsmaken dat je het Chelsea-vak meer gehoord heb. Want die waren bijna de hele wedstrijd overdonderd. Ze konden er gewoon niet bovenuitkomen, zo hard was het. Ben overal bijna geweest in Europa, maar heb zoveel kabaal nog nooit gehoord. Kippenvel. Denk dat het alleen bij St. Etienne, Besiktas en Argentinie (RIVER en boca) missschien nog harder is. Maar daar ben ik nog nooit geweest.

En als jij zegt dat ManU na rust counterde, ben je echt niet goed wijs. Ze gingen 90 min op de aanval. Na rust had je alleen ff een overmacht van Chelsea, die de 1-1 zocht. Chelsea was precies een kwartier sterker. Chelsea viel voor de rust zelden alleen, puur op de verdediging. Pas na rust, omzettingen van Mourinho, werd er aangevallen. Daarom was tweede helft het leukst, aanvallen gingen op en neer. United heeft 90 puur op de aanval gespeeld, Chelsea 45. Toch 1-1, omdat Ronaldo en Rooney grote kansen om zeep hielpen.
[..]

Klopt als een deur, op TV monteren ze vaak veel weg. Talpa doet dat regelmatig, erg irritant.
Ik hoorde echt vooral alleen Chelsea-supporters, maar dan zal het niet goed over zijn gekomen op TV. Ik geloof je ook op je woord, jammer dat het slecht te horen was thuis.

En Chelsea was echt gewoon beter de tweede helft hoor. Dat resulteerde niet in veel grote kansen, maar United moest echt terug. Dus het is echt onzin dat Manchester 90 minuten de aanval gezocht heeft. Weet ook niet wat een andere uitslag geweest had moeten zijn, de beide managers vonden dit een eerlijke eindstand.

En ik ben er niet een die alles blind goedpraat bij Chelsea. Ik ben goed in staat te weten wat de plus en minpunten van de club zijn en die aan te geven. Soms moet ik alleen een wat harder tegengeluid laten horen, aangezien ik zowat de enige Chelsea supporter ben hier in VBL.

Maar het gaat nog een lang seizoen worden. Manchester is duidelijk beter dan dat ze vorig seizoen waren.
pi_44025784
Leuk verslag, ik moet dit seizoen ook nog 'n keer met 'n vriend naar Old Trafford. Vorig seizoen naar zijn cluppie wezen kijken, Schalke 04. Dus nu ben ik aan de beurt, wordt 'n weekendje Manchester gok ik

Nog iemand tips om aan kaarten te komen?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_44027139
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuk verslag, ik moet dit seizoen ook nog 'n keer met 'n vriend naar Old Trafford. Vorig seizoen naar zijn cluppie wezen kijken, Schalke 04. Dus nu ben ik aan de beurt, wordt 'n weekendje Manchester gok ik

Ik heb kaarten via mensen in Manchester gekocht, maar via VI Travel schijnt het ook altijd goed geregeld te zijn. Ben je denk ik wel veel kwijt vermoed ik, maar het is wel goed geregeld
  donderdag 30 november 2006 @ 22:34:38 #114
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44039983
Als jij die microfoon voor dat chelsea vak zet, tjsa dan hoor je ook alleen chelsea he
  donderdag 30 november 2006 @ 22:44:38 #115
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44040369
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:51 schreef Eric_Cantona het volgende:

Lid worden van one united dan kun je bij elke wedstrijd kaarten kopen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_44042778
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Lid worden van one united dan kun je bij elke wedstrijd kaarten kopen.
Dat is niet waar.

En de enige helden van United zijn Solskjaer en vdSar en C.Ronaldo heeft tikken nodig
House-muziek maakt jongeren kapot!
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:49:18 #117
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44048498
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:53 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Dat is niet waar.

En de enige helden van United zijn Solskjaer en vdSar en C.Ronaldo heeft tikken nodig
Idd de rest is zo kut dat ze bovenaan in Engeland staan
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44049098
Lijkt me niet echt fris, as dat op het veld wordt gestrooid
pi_44051161
Larsson naar Man Utd per 1 januari
pi_44051182
pi_44051198
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Larsson naar Man Utd per 1 januari
Bron? Link?
pi_44051230
BBC.
pi_44051370
Zo krap zitten we niet in de aanvallers? Maar ach, wel leuk om hem nog even te zien spelen
pi_44051528
Saha en Rooney.

Solskjaer is geblesseerd, en Smith is ook nog steeds niet helemaal fit en wordt misschien uitgeleend. Rossi is ook al uitgeleend.
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:33:59 #126
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44053081
Misschien als back up voor Saha, als hij faalt
  zondag 10 december 2006 @ 19:44:54 #127
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44310937
Gaat lekker zo

Zal het dan eindelijk gaan weer gaan lukken.
pi_44441172
quote:
Fitte en hongerige Van der Sar verlengt

14/12/2006 19:59

Edwin van der Sar staat ook volgend seizoen nog onder contract bij Manchester United. De 36-jarige doelman verlengde zijn contract met een jaar.

'Edwin is fit, betrouwbaar en hongerig en nog gemakkelijk een aantal jaren mee', liet coach Alex Ferguson weten. 'Ons beleid is om dertigers eenjarige contracten voor te leggen en dat hebben we ook in dit geval gedaan.'

'Edwin is bij ons aan zijn tweede jeugd begonnen. Hij heeft in het verleden goed gepresteerd bij Fulham, Juventus en Ajax, maar bij ons heeft een nieuwe prikkel gekregen die veel keepers op die leeftijd krijgen.'

'Hij is daarnaast een belangrijke persoon in de kleedkamer. Hij is niet zo nadrukkelijk aanwezig als bijvoorbeeld Peter Schmeichel, maar hij heeft een bepaalde autoriteit over zich om dat hij een ervaren en behulpzame persoonlijkheid is.'

Van der Sar is op Old Trafford bezig aan zijn tweede seizoen. Voor Ferguson is hij de onbetwiste nummer één in het doel van Manchester United. Van de 55 competitiewedstrijden die The Mancunians sinds zijn komst speelden, miste Van der Sar er slechts een.
Edje gaat 'n mooie tijd tegenmoet
pi_44455414
Lille.

Voorzie niet echt problemen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:37:29 #130
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44455443
Nope, mooie loting, halve finale lijkt mij binnen handbereik
pi_44462224
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef zjroentje het volgende:
Lille.

Voorzie niet echt problemen.
Dachten ze vorig seizoen toch ook in de poule??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:32:04 #132
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44462805
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dachten ze vorig seizoen toch ook in de poule??
Vorig seizoen ja
LUHG
  zondag 17 december 2006 @ 13:14:48 #133
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44504310
Lille is zeker te doen. MAar toch vind ik de competitie het belangrijkste het gaat zo goed.

afkloppen
  zondag 17 december 2006 @ 20:05:37 #134
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44517001
Gewoon slecht.
pi_44517286
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 17 december 2006 @ 20:32:01 #136
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_44518086
Deze zocht ik
pi_44534370
Met Larsson komt het allemaal goed.
pi_44536623
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:03 schreef Erasmusch het volgende:
Met Larsson komt het allemaal goed.
pi_44536683
Wordt hij basisspeler?
pi_44536743
Hij zal wel gaan rouleren met Saha denk ik.

Vaste basisspeler denk ik niet, aangezien hij maar voor 3 maanden komt.
  woensdag 20 december 2006 @ 16:51:25 #141
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44602471
Saha heeft toch wel door dat hij op de bank komt volgend jaar?En de komende jaren, want Rossi neemt zn plek in.Wel leuk dat ie bijtekend, maar wel voor de bank natuurlijk.
LUHG
pi_44605033
Zal nog wel ff duren denk.

Doet Rossi het dan zo goed bij NUFC?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44605230
Hij komt vooralsnog niet veel aan spelen toe, ik vraag me sowieso af of ie niet te licht is voor 't PL-werk
pi_44605275
Cantona kent hem vast van FM want daar is ie goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44605592
Haha, bij mij komt ie inderdaad (ook) niet veel aan spelen toe Alleen krijg ik 'm daar ook niet verkocht, dus zoveel talent heeft ie ook niet

Nee, ik heb echt 't idee dat zo'n iel manneke als hij helemaal ondersneeuwt tegen de reuzen in de PL
  woensdag 20 december 2006 @ 20:58:22 #146
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44609080
Ik heb hem een paar keer zien spelen en toen vond ik hem geweldig, groot talent!
LUHG
pi_44609125
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik heb hem een paar keer zien spelen en toen vond ik hem geweldig, groot talent!
Dat zal zeker zo zijn, ik ontken ook niet dat ie geen groot talent is. Ik vraag me alleen af of ie niet beter in 'n "technischere" competitie tot z'n recht komt dan Engeland
pi_44612670
Fysiek is Rossi idd prut. Talent heeft hij mijns inziens in overvloed.
  woensdag 20 december 2006 @ 23:19:48 #149
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44614198
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:59 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat zal zeker zo zijn, ik ontken ook niet dat ie geen groot talent is. Ik vraag me alleen af of ie niet beter in 'n "technischere" competitie tot z'n recht komt dan Engeland
Zeer goede operking!Maar kracht kan hij opdoen in het krachthonk, techniek is iets dat je toch grotendeels van je eigen moet hebben.
LUHG
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:58:20 #150
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44663175
The Glazer family have set aside an additional transfer budget of £25 million for Manchester United to buy a brand-boosting superstar. The extra kitty was revealed in their 60-page business plan outlining how they will move the club forwards.

United boss Sir Alex Ferguson also has an annual coffer of £25 million for standard player purchases but - if such a player becomes available and he would be beneficial to the team - the Glazers will not get in the way of the United boss.

While accepting they cannot compete with the likes of Chelsea in terms of spending power, United are keen to emulate Real Madrid's model of maximising commercial revenue even if the team are not performing on the pitch.

The Red Devils already have young household names such as Wayne Rooney and Cristiano Ronaldo tied down to long-term deals at Old Trafford, so would not need to break the bank on a regular basis to bring extra big names to the club.

As expected, ticket prices are to be hiked up over the next six years, with an almost 50% rise predicted by 2012. The Glazers believe seats which range from £23 to £39 per match to be "undervalued" which, when compared to London clubs weighing in at almost double that, appears a fair assessment.

There is no mention of the rumours that Old Trafford will be sold and leased-back or that separate TV deals will be pursued. Instead the Glazers outline the importance of centrally distributed TV contracts and brand-related growth through pre-season tours and benefit matches.

The report could not resist one dig at Premiership title rivals Chelsea, saying their "lack of brand appeal and limited fanbase beyond the UK make it a less compelling commercial partner" than the likes of main economic rivals Real Madrid or even Arsenal and Liverpool.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cantona_No.7 op 22-12-2006 18:03:49 ]
LUHG
pi_44666044
Zoveel foute praat kan ik toch niet ontdekken hoor.
pi_44668645
Lijkt me een goed business-plan maar dat heeft Glazer al eerder bewezen natuurlijk
  zaterdag 23 december 2006 @ 06:30:25 #153
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44675523
Spelers kopen om hun commerciele waarde, dat staat er.
LUHG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')