Dacht het dus ff niet. United speelde Chelsea van de mat, 1-1 mag Chelsea zich gelukkig mee prijzen. Getuige ook de overwinningskreet na afloop van jullie spelers.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, nu krijg jij te zien hoe Drogba, Lampard en Ballack, Manchester op een nederlaag gaan trakteren.
Ga er niet uitgebreid op in, want jij bent er zeker zo een die al is het niet waar je favoriet blijft verdedigen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:20 schreef mcyodogg het volgende:
Sfeer? Op TV hoorde ik echt alleen Chelsea zingen. Manchester hoorde je alleen na de 1-0 ff. Maar goed, tis wel vaker dat je op TV een andere indruk krijgt dan in het stadion.
En Chelsea hoefde zich helemaal niet gelukkig te prijzen. Tweede helft was United een counterploeg in eigen huis en liet Chelsea het spel maken. Na die 1-1, lag het ook veel meer voor de hand dat het 1-2 zou worden, meer dan 2-1. Maar goed, ik zei al eerder, 1-1 is gewoon een goede uitslag.
Maar leuke ervaring, als ik het lees. Moet echt tof zijn geweest, mooi stadion, twee wereldmachten tegen elkaar. Moet zeker dit jaar eens een PL-wedstrijd bezoeken.
Klopt als een deur, op TV monteren ze vaak veel weg. Talpa doet dat regelmatig, erg irritant.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:22 schreef zjroentje het volgende:
Op tv komt de sfeer meestal niet goed over, dus dat zegt helemaal niks.
Via via, kaarten en vliegtickets geregeld. We zaten op plekken van aandeelhouders/sschouders op de lange zijde, naast de eretribune. Erg goed zicht, maar toch dicht op het veld. Die aandeelhouders/sschouders verkopen hun ssc denk ik, op onze kaartjes stonden namelijk de namen van die bezitters van die stoel. Die reisjes ook wel eens via via gedaan naar Londen (Stadions van Arsenal, Millwall, Spurs, Chelsea en Fulham toen bezocht en naar wedstrijden van Highbury en White Hart Lane geweest)quote:Op donderdag 30 november 2006 15:29 schreef zjroentje het volgende:
Stadion was vroeger overigens nog een tikkeltje groter...
Hoe ben je eigenlijk aan kaarten gekomen?
Ik hoorde echt vooral alleen Chelsea-supporters, maar dan zal het niet goed over zijn gekomen op TV. Ik geloof je ook op je woord, jammer dat het slecht te horen was thuis.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ga er niet uitgebreid op in, want jij bent er zeker zo een die al is het niet waar je favoriet blijft verdedigen.
Chelsea-vak geen een keer écht gehoord. Heel af en toe Didier Drogba jalalalla (op de melodie van KJH jalalalala) en na de 1-1 hoorde ik ze even, maar dat is logisch. Al gauw pepte het publiek United al weer op. Kan zijn dat het op tv MINDER overkomt in het echt, maar jij gaat mij niet wijsmaken dat je het Chelsea-vak meer gehoord heb. Want die waren bijna de hele wedstrijd overdonderd. Ze konden er gewoon niet bovenuitkomen, zo hard was het. Ben overal bijna geweest in Europa, maar heb zoveel kabaal nog nooit gehoord. Kippenvel. Denk dat het alleen bij St. Etienne, Besiktas en Argentinie (RIVER en boca) missschien nog harder is. Maar daar ben ik nog nooit geweest.
En als jij zegt dat ManU na rust counterde, ben je echt niet goed wijs. Ze gingen 90 min op de aanval. Na rust had je alleen ff een overmacht van Chelsea, die de 1-1 zocht. Chelsea was precies een kwartier sterker. Chelsea viel voor de rust zelden alleen, puur op de verdediging. Pas na rust, omzettingen van Mourinho, werd er aangevallen. Daarom was tweede helft het leukst, aanvallen gingen op en neer. United heeft 90 puur op de aanval gespeeld, Chelsea 45. Toch 1-1, omdat Ronaldo en Rooney grote kansen om zeep hielpen.
[..]
Klopt als een deur, op TV monteren ze vaak veel weg. Talpa doet dat regelmatig, erg irritant.
Ik heb kaarten via mensen in Manchester gekocht, maar via VI Travel schijnt het ook altijd goed geregeld te zijn. Ben je denk ik wel veel kwijt vermoed ik, maar het is wel goed geregeldquote:Op donderdag 30 november 2006 15:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuk verslag, ik moet dit seizoen ook nog 'n keer met 'n vriend naar Old Trafford. Vorig seizoen naar zijn cluppie wezen kijken, Schalke 04. Dus nu ben ik aan de beurt, wordt 'n weekendje Manchester gok ik
Nog iemand tips om aan kaarten te komen?
Lid worden van one united dan kun je bij elke wedstrijd kaarten kopen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuk verslag, ik moet dit seizoen ook nog 'n keer met 'n vriend naar Old Trafford. Vorig seizoen naar zijn cluppie wezen kijken, Schalke 04. Dus nu ben ik aan de beurt, wordt 'n weekendje Manchester gok ik
Nog iemand tips om aan kaarten te komen?
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lid worden van one united dan kun je bij elke wedstrijd kaarten kopen.
Idd de rest is zo kut dat ze bovenaan in Engeland staanquote:Op donderdag 30 november 2006 23:53 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
En de enige helden van United zijn Solskjaer en vdSar en C.Ronaldo heeft tikken nodig
Bron? Link?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Larsson naar Man Utd per 1 januari
Edje gaat 'n mooie tijd tegenmoetquote:Fitte en hongerige Van der Sar verlengt
14/12/2006 19:59
Edwin van der Sar staat ook volgend seizoen nog onder contract bij Manchester United. De 36-jarige doelman verlengde zijn contract met een jaar.
'Edwin is fit, betrouwbaar en hongerig en nog gemakkelijk een aantal jaren mee', liet coach Alex Ferguson weten. 'Ons beleid is om dertigers eenjarige contracten voor te leggen en dat hebben we ook in dit geval gedaan.'
'Edwin is bij ons aan zijn tweede jeugd begonnen. Hij heeft in het verleden goed gepresteerd bij Fulham, Juventus en Ajax, maar bij ons heeft een nieuwe prikkel gekregen die veel keepers op die leeftijd krijgen.'
'Hij is daarnaast een belangrijke persoon in de kleedkamer. Hij is niet zo nadrukkelijk aanwezig als bijvoorbeeld Peter Schmeichel, maar hij heeft een bepaalde autoriteit over zich om dat hij een ervaren en behulpzame persoonlijkheid is.'
Van der Sar is op Old Trafford bezig aan zijn tweede seizoen. Voor Ferguson is hij de onbetwiste nummer één in het doel van Manchester United. Van de 55 competitiewedstrijden die The Mancunians sinds zijn komst speelden, miste Van der Sar er slechts een.
Dachten ze vorig seizoen toch ook in de poule??quote:
Vorig seizoen jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dachten ze vorig seizoen toch ook in de poule??
quote:Op maandag 18 december 2006 13:03 schreef Erasmusch het volgende:
Met Larsson komt het allemaal goed.
Dat zal zeker zo zijn, ik ontken ook niet dat ie geen groot talent is. Ik vraag me alleen af of ie niet beter in 'n "technischere" competitie tot z'n recht komt dan Engelandquote:Op woensdag 20 december 2006 20:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik heb hem een paar keer zien spelen en toen vond ik hem geweldig, groot talent!
Zeer goede operking!Maar kracht kan hij opdoen in het krachthonk, techniek is iets dat je toch grotendeels van je eigen moet hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat zal zeker zo zijn, ik ontken ook niet dat ie geen groot talent is. Ik vraag me alleen af of ie niet beter in 'n "technischere" competitie tot z'n recht komt dan Engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |