Dus wat er nu van waar isquote:Reds rule out Adu move
Major League Soccer's Freddy Adu will not be attending a trial with United this month, as has been reported on both sides of the Atlantic.
The Washington Post ran a story this week - picked up on by the English press - with quotes from Adu claiming that the Reds are still monitoring the teenage striker’s progress, and that he is due to travel to Manchester on 18 November for a two-week trial.
The reports contradict a statement released last season in which United explicitly pointed out that Adu is not a player the club are currently interested in.
Despite the recent bout of speculation, United’s stance has not changed and Adu will not be attending a trial.
Toen was ie 16 en speelde hij tegen gasten van 21quote:Op donderdag 9 november 2006 10:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen hoe dat gaat. Volgens mij is die een beetje gehyped. Ik heb hem 1x zien voetballen vorig jaar tijdens het jeugd WK en het was niets speciaals.
Adu moet nog 18 worden, noem mij maar een speler in Europa op die voor zijn 18e al uitblinkt.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Adu is voor Amerika goed omdat het voetbal daar niet zoveel voorstelt.
Alleen toen het er echt op aan kwam was het niets bijzonders.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Adu moet nog 18 worden, noem mij maar een speler in Europa op die voor zijn 18e al uitblinkt.
Hij heeft het voordeel dat hij voor zijn 18e verjaardag al ongeveer 100 MLS wedstrijden gespeeld heeft, een Jeugd WK erop heeft zitten, een paar andere jeugdtoernooien(?) en wat A-interlands(?)
Zijn weinig spelers die hem dat na kunnen zeggen.
Seedorf, rooney en nog een paarquote:Op donderdag 9 november 2006 12:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Adu moet nog 18 worden, noem mij maar een speler in Europa op die voor zijn 18e al uitblinkt.
En Adu.quote:
Hij was net 16quote:Op donderdag 9 november 2006 12:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen toen het er echt op aan kwam was het niets bijzonders.
Naah, hij werd gehypt, maar hij heeft wel een vet sponsorcontract met pepsi geloof ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:15 schreef zjroentje het volgende:
Blonk Adu dan zo uit in de MLS?
Waar was Frankrijk in 2004? Vier jaar nadat ze Europees kampioen werden. Die teams kun je toch niet vergelijken met elkaar.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En Adu.
Wat overigens niet wil zeggen dat je wereldtop wordt. Vonlanthen was 17 toen hij scoorde tegen de Europees kampioen op een EK
Blijft het een feit dat hij op zijn 17e scoorde op een EK tegen de Europees kampioen, en volgens mij de winnende ook nog.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar was Frankrijk in 2004? Vier jaar nadat ze Europees kampioen werden. Die teams kun je toch niet vergelijken met elkaar.
Anders was hij wel mee gegaan naar het WKquote:Op donderdag 9 november 2006 13:15 schreef zjroentje het volgende:
Blonk Adu dan zo uit in de MLS?
Dat Beasley een keer of 5 (volgens jou) tot voetballer van het jaar is verkozen in de VS.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |