abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45030012
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ooooh zie je wel dat dat óók Hall is.
Dacht dat deze meneer overleden was. Maar die andere herken ik toch ook wel.
Nee, die ander is dus dood

En Jenn en Will hebben verschillende vaders
  Redactie Frontpage vrijdag 5 januari 2007 @ 14:57:25 #227
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45040355
wie is de vader van will dan
toch niet stenbeck he
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_45040720
Hal..

Maar Jen heeft een pa ergens in verweggistan.. Weet de naam niet meer, maar hij is al heul lang niet in beeld geweest. Daarom noemt ze Hal ook pap, maar dat is hij niet dus.

Paul is de Stenbeck.
pi_45040757
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef debb0r het volgende:
jij loopt echt vet achter schat :|
Ik volg het ook nog maar net 3 maanden ofzo en de laatste weken niet meer. Dus ja, ik weet een hoop niet.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:54:03 #230
160496 debb0r
.backstabber
pi_45044771
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik volg het ook nog maar net 3 maanden ofzo en de laatste weken niet meer. Dus ja, ik weet een hoop niet.
dan vergeef ik het je, tis namelijk best langdradig
kijk je een maand niet, weet je nog steeds waar het over gaat
¡ F r o m t h i s m o m e n t y o u ' l l b e o u t o f p l a c e d a n d u n d e r d r e s s e d !
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:55:40 #231
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_45044829
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef debb0r het volgende:

[..]

dan vergeef ik het je, tis namelijk best langdradig
kijk je een maand niet, weet je nog steeds waar het over gaat
Je bedoelt Days Of Our Lives..
dat is het toppunt van langdradigheid
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  Redactie Frontpage vrijdag 5 januari 2007 @ 17:02:04 #232
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45045059
heb je de Bold wel 's gekeken
With four other people
And aliens
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:05:11 #233
160496 debb0r
.backstabber
pi_45045183
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
heb je de Bold wel 's gekeken
The Bold is nepheid tot de 10 macht
¡ F r o m t h i s m o m e n t y o u ' l l b e o u t o f p l a c e d a n d u n d e r d r e s s e d !
  Redactie Frontpage vrijdag 5 januari 2007 @ 17:05:42 #234
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45045198
dat is elke soap

ik bedoelde dat de bold in mijn ogen de meest langdradige soap ooit is
With four other people
And aliens
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:08:32 #235
160496 debb0r
.backstabber
pi_45045300
haha is het ook best wel, tlijkt alsof het 6 jaar geleden nog steeds over hetzelfde gaat, Brook wilt Ridge, Ridge wilt harar niet, Ridge wilt Brooke, marar Brooke wilt HEm weer dan niet of ze is met iemand anders, pffft, tis een cyclus die steeds doorgaat met hun
  Redactie Frontpage vrijdag 5 januari 2007 @ 17:09:09 #236
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45045328
ja, dat bedoel ik
vreselijk vermoeiend uiteindelijk

wel handig voor de opa's/oma's die het willen volgen
With four other people
And aliens
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:10:52 #237
160496 debb0r
.backstabber
pi_45045377
hahaha, jah zoals mn moeder
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:12:14 #238
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45045429
Waarom vervoeg je willen met een t bij de derde persoon? Die fout zie ik zo ontzettend veel op dit forum, ik vraag me echt af waarom.

On topic: Ja, de Bold is de meest langdradige soap.
ATWT boeit me trouwens niet meer, ik vind de huidige verhaallijnen echt niet leuk. Er zijn ook geen overdreven absurde dingen meer gaande, wat het juist zo sappig maakt...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:17:52 #239
160496 debb0r
.backstabber
pi_45045625
die fout maakt mn Nederlands leraar nog zelfs...ik pak het over, hij WIL dat vast niet, sorry voor spellingsfouten.

On topic
Idd geen sappige dingen meer, maarjah, als je van spoilers houd dan moet je er wel voor blijven zitten, maar ik zei niks
en ik zie ook nu pas dat Lily weet dat Keith Julia vermoord heeft?? Jees, wat je dan opeens in één minuut kan missen
pi_45046454
Lily denkt helemaal niet dat Keith het heeft gedaan...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:51:36 #241
160496 debb0r
.backstabber
pi_45046670
ohnee?..maar oh, dan was het vast mn gedachte Wat zei Keith nou dan toen Lucinda bij Lily kwam toen hun aant kleffen waren?
pi_45046775
Dát weet ik niet, maar ik weet wel dat Lily erna tegen Lucinda zei dat Keith (ik tik telkens Kieth... Ung) het niet gedaan heeft.

Ik luister eigenlijk alleen, ik kijk nooit Dáárom moet Casey ook leren articuleren, want alleen voor hem lees ik de ondertiteling :S
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:03:03 #243
160496 debb0r
.backstabber
pi_45047057
Casey praat alsof hi jstoned is ofzo...:{ arm kind en ik vond em nog wel leuk...:{
pi_45047314
Hij praat of hij een hazenlip heeft, maar dan zonder hazenlip.. Als hij er nou eentje had, dan zeg je nog; boeie.. Maar dit klinkt en oogt gruwelijk!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:21:19 #245
160496 debb0r
.backstabber
pi_45047670
wat is er nou eigenlijk gebeurt deze aflevering, m'n moeder moest zo nodig Dr Phil kijken..
pi_45047720
Niet veel boeiends.. Keith zit op Julia d'r graf te ouwehoeren tegen haar. Will heeft een hele dure jurk gekocht voor Celia, maar Ceel denkt dat hij van Casey komt. Katie heeft Alison met Henry laten kletsen, maar daar kwam Henry natuurlijk achter.

En dat is het zo ongeveer wel, volgens mij.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 januari 2007 @ 18:23:39 #247
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45047750
Will heeft niet veel succes bij de vrouwtjes zeg
With four other people
And aliens
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:54:13 #248
160496 debb0r
.backstabber
pi_45048851
vind ik eigenlijk best raar, want zo lelijk is hij niet
raar wel, maar dat is iedereen
pi_45049225
Nee, alleen jammer dat hij ooit eens iemand in koele bloede heeft vermoord. Gut, hoe zou het komen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:52:24 #250
160496 debb0r
.backstabber
pi_45055598
ik zou Celia wel willen zien met Will hoor, ze zijn beide uber vaag, dus ja, moet kunnen.
Katie is ook zo'n doos. Ik heb haatgevoelens jegens haar
De acteer-halte van die nieuwe mensen word steeds lager en lager..ligt dat aan mij, of is dat werkelijk zo?
En ik dacht dat ik wat had gemist, zegmaar dat voormuziekje enzo..zat er nou een stukje bij van Celia Debilia?
pi_45055968
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, alleen jammer dat hij ooit eens iemand in koele bloede heeft vermoord. Gut, hoe zou het komen?
Vind je het gek met zo'n moeder?
Maarja ondanks alles ziet hij er nu vrij normaal uit...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:36:34 #252
3498 Barb
Graduated Fool
pi_45059418
Ik snap die hele Lily niet zo met haar geKeith. Die kerel is toch alles behalve aantrekkelijk? Met zijn rare bewegingen en gestuntel en weet ik wat allemaal. Veruit de meest rare combinatie dit en ik snap er echt helemaal niks van.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:58:32 #253
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_45062384
Ik geef Keith de award voor "lelijkste man van dit seizoen"
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_45107207
Agreed. Vooral zijn haar is zo vreemd. Btw, had hij aan het begin van de serie toen hij kwam niet een snor? Zou echt zweren dat hij een snor had.
  zondag 7 januari 2007 @ 14:25:28 #255
160496 debb0r
.backstabber
pi_45107870
nee hij had geloof ik geen snore...wel een baardje?..oh nu begin ik ook te twijfelen.
maar inderdaad Keith is zo een nerd
Kon Lily niet wat beters ontvangen? Of konden ze niet iemand knapper casten? In ieder geval kanpper dan Holden, want die is ook niet mis (hij lijkt trouwens op Ronan Keating )
Julia heeft donker haar, neem dan ook een donker harige lekker ding als broer, want Julia was best knappe vrouw...haha "was"
Sorry voor het zeuren ;}
pi_45108377
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:25 schreef debb0r het volgende:
nee hij had geloof ik geen snore...wel een baardje?..oh nu begin ik ook te twijfelen.
maar inderdaad Keith is zo een nerd
Kon Lily niet wat beters ontvangen? Of konden ze niet iemand knapper casten? In ieder geval kanpper dan Holden, want die is ook niet mis (hij lijkt trouwens op Ronan Keating )
Julia heeft donker haar, neem dan ook een donker harige lekker ding als broer, want Julia was best knappe vrouw...haha "was"
Sorry voor het zeuren ;}
Baardje dacht ik niet. Dacht dat het een lelijke blonde "onduidelijke" snor was. TOen dacht ik nog: "goh, waarom zit die snor er, past niet bij hem. Hij zou er beter (lees: minder lelijk) uitzien zonder snor.
En kort erna zag ik ineens geen snor meer maar begon toen te twijfelen of er werkelijk wel een snor zat.
Stom he.
Maar je hebt wel gelijk dat ze beter een donkere (knappe) man hadden moeten casten. Deze lijkt niet op Julia en zij was indd. best een leuke vrouw om te zien.
Maar ja, als het een lekker ding was (Keith) past het misschien ook minder in de bizarre verhouding van hem en Lily.
Vindt Holden trouwens ook weghebben van een jonge Robert uit GTST.
Alleen zijn haar zit zo dom (Holden). Zo piekerig, beetje Keith-achtig.
pi_45110995
Ik vind Keith toch geen uitstraling hebben. Vond Holden eerst een beetje een stoffig imago hebben, maar sinds hij weer achter Lily aan zit, vind ik hem wel cute...
pi_45113309
Ik zou het ook wel weten als ik moest kiezen tussen Holden en Keith..
Nou moet ik zeggen dat ik het sowieso een langdradige en vervelende verhaallijn vind..

Eigenlijk vind ik geen ene verhaallijn echt spannend op dit moment..
Ik bedoel, Casey , Celia , Gwen , Keith , Katie en Mike word ook een watje man..

Het enige 'spannende' vind ik nog dat gedoe met Craig en Rosanna maar ja dat verhaal met Stenbeck is ook al zo uitgekauwd..
pi_45115835
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:05 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zou het ook wel weten als ik moest kiezen tussen Holden en Keith..
Nou moet ik zeggen dat ik het sowieso een langdradige en vervelende verhaallijn vind..

Eigenlijk vind ik geen ene verhaallijn echt spannend op dit moment..
Ik bedoel, Casey , Celia , Gwen , Keith , Katie en Mike word ook een watje man..

Het enige 'spannende' vind ik nog dat gedoe met Craig en Rosanna maar ja dat verhaal met Stenbeck is ook al zo uitgekauwd..
Je heb helemaal gelijk,ik switch sneller naar een andere zender omdat ik het steeds meer boring gaat vinden.
en soms mis ik zelfs een aflevering...maar ja zodra je dan weer kijkt ben je weer helemaal bij..

En Holden ziet er ondanks zijn leeftijd prima uit..
Salsa Española
pi_45117817
Ja en ik vind die belspellen er tussendoor zoooo irritant...die duren soms langer dan ATWT zelf...
pi_45119252
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:27 schreef Michellee het volgende:
Ja en ik vind die belspellen er tussendoor zoooo irritant...die duren soms langer dan ATWT zelf...
DAmn ,zeg dat.!! die zouden verboden moeten worden.. ik irriteer me daar zo mateloos aan..
En men moet ook niet denken dat je ff naar een andere zender gaan gaan..want daar zitten ze ook meteen weer..

Belspellen
Salsa Española
pi_45119395
Ja en met die belspellen he, ik moet zo lachen soms..
Is het jullie ook al opgevallen dat ze al een aantal keer dezelfde woordzoeker 'gemaakt' hebben?
Binnen 2 maanden tijd heb ik al zeker 3 keer die ene gezien met Damian Grimaldi erin..
Echt precies dezelfde..
Dan denk ik ook 'verzin dan op zn minst wat nieuws, want dit is gewoon nog triester dan het al was'...

'Ja mensen hij is zo moeilijk vandaag, de redactie heeft dat ook door..
Ik ga daarom ook een hint geven...
Het is een vrouw, ze is getrouwd met Jack en ze heeft 2 kinderen genaamd Parker en Sage..
Nou jongens, ik vind hem nog steeds lastig hoor, dus verhoog de prijs maar'....
  zondag 7 januari 2007 @ 20:08:29 #263
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_45119637
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat ze al een aantal keer dezelfde woordzoeker 'gemaakt' hebben?
Binnen 2 maanden tijd heb ik al zeker 3 keer die ene gezien met Damian Grimaldi erin..
Echt precies dezelfde..
Dan denk ik ook 'verzin dan op zn minst wat nieuws, want dit is gewoon nog triester dan het al was'...

Het is een vrouw, ze is getrouwd met Jack en ze heeft 2 kinderen genaamd Parker en Sage..

Maar je hebt zo gelijk!!
Het is verschrikkelijk..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  zondag 7 januari 2007 @ 20:12:32 #264
160496 debb0r
.backstabber
pi_45119831
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Echt precies dezelfde..

T lijkt erop dat je j enieuwe baan hebt gevonden

maar serieus je hebt gelijk... Zijn di emensen nou echtzo dom, of doen ze dat alleen maar voor het geld?
Ik vind em lastig hoor jongens *friemel friemel aan dr koordje*
Pffft, volgens mij vinden die vrouwen alles lastig wat meer dan één lettergreep heeft... zielig hoor
pi_45120616
En het ergste is dat je een klokje bovenaan hebt, dus ik zap weg en zap na die tijd terug, en dan heeft die muts de klok gewoon stil gezet.....of er weer 5 minuten bovenop gegooit
  zondag 7 januari 2007 @ 21:03:19 #266
160496 debb0r
.backstabber
pi_45122066
zoow dan jah :|, maar bij rtl 5 is er soms zo'n jonge vent, en jongen...die is pas irritant
maar das off topic

voor zover ik denk is het tog keith ofzo..hij is verdacht typje :|
pi_45137035
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef debb0r het volgende:
zoow dan jah :|, maar bij rtl 5 is er soms zo'n jonge vent, en jongen...die is pas irritant
maar das off topic

voor zover ik denk is het tog keith ofzo..hij is verdacht typje :|
Ja dat denk ik ook,maar juist omdat het er zo dik boven op ligt ,denk ik dat het toch in eens iemand anders blijkt te zijn

Vind alleen dat alles zo langdradig word.
En wel grappig dat margo zo schrok dat haar zoontje lief seks zou willen toen ze die condoom vonden.
En dat die dus allang seks heeft gehad met Gwen.
Salsa Española
pi_45137709
Soapies
JOHNNY HEITINGA
pi_45137782
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:30 schreef Camplo het volgende:
Soapies
Zeg jij nu maar niets meneertje die gtst zo graag kijkt
Salsa Española
pi_45221790
Oh mijn god, ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo ontzettend op Paul..
Dat had ik eerst helemaal niet, maar sinds een paar weken is Mike heel erg in mijn aanzien gezakt en Paul juist steeds lekkerder geworden..

En Rosanna is weer terug in Oakdale.. Sarcasme mode on Wat leuk.. Sarcasme mode off
Ik vind d'r nu alweer ontzettend irritant..

En arme Hal, eerst zijn vrouwtje half verliezen aan Chris en nu weer aan Paul.. Nou ja moet die maar is wat vaker thuiszijn..
Die belofte had hij toch aan Emily gemaakt nadat hij erachter kwam dat zij een affaire had met Chris? Dat hij van nu af een meer thuis zou zijn en tijd zou besteden aan haar..
Nou daar heeft die zich lekker aan gehouden zeg.. Geen wonder dat ze elke keer bij een ander warmte etc zoekt..
Hal = een eikel...
pi_45239722
Hal en Emily heb ik altijd al een raar koppel gevonden, dat kan toch ook niet werken...
pi_45240549
Hoorde ik nu dat Paul geadopteerd is?
pi_45240668
Vraag mij af of Lily een Nanny heeft, of laat ze de kinderen nu helemaal alleen?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Redactie Frontpage donderdag 11 januari 2007 @ 10:31:01 #274
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45240793
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef maril het volgende:
Vraag mij af of Lily een Nanny heeft, of laat ze de kinderen nu helemaal alleen?
dat vroeg ik me laatst ook af maar toen hupte er een kindermeisje naar binnen, dus dat zal wel meevallen
With four other people
And aliens
pi_45242266
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:21 schreef Michellee het volgende:
Hoorde ik nu dat Paul geadopteerd is?
Die is toch gewoon van Barbar en James? Wel volgens soapcentral iig..
pi_45249807
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:24 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Die is toch gewoon van Barbar en James? Wel volgens soapcentral iig..
Vanochtend vertelde Paul zijn levensverhaal aan Emily en toen zei hij dat hij geadopteerd was toen hij 4 was en dan hij toen bij Barbara en James kwam.
pi_45250158
Ik kom dit tegen op soap central;
"Raymond Colfax (temporary adoptive stepfather; deceased)
Claudia Colfax (temporary adoptive mother)"

En

"Paul Ryan spent the first three years of his life being raised by Raymond and Claudia Colfax. A sweet boy in an unhappy home, Paul had no idea that his life would suddenly be uprooted by the arrival of Barbara Ryan and James Stenbeck. At the age of three, Paul was taken away from his adopted family and placed in the care of his real parents, Barbara and James. Unfortunately the marriage was not a happy one and his parents divorced soon after and Paul was denied access to his father."
pi_45255420
Ohh andere mensen hebben hem een geadopteerd.

YES Craig is weer in town!!
pi_45255887
Vind die Casey trouwens maar een slechte acteur. Hij moppeld maar wat en toont zo weinig emoties. Pff.

Btw, wat een kansloze en niet originele grap van het bal van die pubertjes. Dat zijn Carrie praktijken.

[ Bericht 36% gewijzigd door vencodark op 11-01-2007 17:51:30 ]
pi_45257419
Ik vind het hele verhaal om Casey vervelend en niet interessant!
pi_45257470
Nóg niet nee :p Maar het is en blijft een soap. Wacht maar af. ^_^
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:40:23 #282
160496 debb0r
.backstabber
pi_45298098
zoow dan jah, tword idd heel erg interessant...Ik volg DAT verhaal alleen maar omdat ik hoop dat er nou eens wat spectaculairs gaat gebeuren met Will.....knappe jongen, maar lijkt beetje verward in zn kop
pi_45312134
Wat ik heel erg knap vond was dat Casey bewusteloos neerviel op de grond, alleen zo hard ging het toch allemaal niet!?

Watje...
pi_45312893
Ik moest heel hard lachen toen Celia zo gilde.. Net een slechte horrorfilm met té veel bloed
  Redactie Frontpage zaterdag 13 januari 2007 @ 16:11:32 #285
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45315663
ohw, wat is er gebeurd op het bal? heb niet kunnen kijken
With four other people
And aliens
pi_45315850
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik moest heel hard lachen toen Celia zo gilde.. Net een slechte horrorfilm met té veel bloed
Deed mij ook denken aan "Carrie"
pi_45319355
Dat ken ik niet

@Etcetera; die twee tuthola's hadden een emmer met rood spul boven de stoel van de prom queen gehangen, zodat als Celia ging zitten ze die zooi over zich kreeg. Maar Casey had een aanval van waarzin en sprong op de stoel van de prom queen en toen kreeg hij die rode rotzooi overzich en hij viel flauw.. Celia en Will hysterisch, want die hadden niet gezien wat er gebeurde dus die denken dat het bloed is
  Redactie Frontpage zaterdag 13 januari 2007 @ 18:07:52 #288
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45319401

en wat voor aanval van waanzin was hij dronken of gewoon gek aan het doen?
With four other people
And aliens
pi_45319501
Verenigde Staten
Horror / Drama
98 minuten

geregisseerd door Brian De Palma
met Sissy Spacek, Piper Laurie en Amy Irving

Carrie White is een verlegen meisje dat niet snel vrienden maakt. Iedereen uit haar klas haat haar en pest haar altijd. Na een vernederend incident in de doucheruimte, straft de gymlerares al haar klasgenoten. Eén meisje vindt haar zielig en overtuigt haar vriend Tommy om met haar naar het schoolbal te gaan. Carrie is blij, maar mag niet van haar bezitterige moeder. Uiteindelijk gaat ze toch en wanneer het blijkt dat haar klasgenoten wraak willen nemen op het bal, ontwikkelt ze voor haar onbekende telekinetische krachten die ze tegen haar klasgenoten gebruikt.

Die kreeg dus ook op de bal een emmer over haar heen, alleen haar rezctie daarop was, horror.
pi_45319745
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef Etcetera het volgende:

en wat voor aanval van waanzin was hij dronken of gewoon gek aan het doen?
Kweenie, volgens mij wilde Gwen naar Celia om datgene te zeggen wat ze nu al máánden probeert te zeggen, en Casey wilde eerder zijn, dus die sprong op het toneel. Zoiets, geloof ik.
pi_45319786
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef maril het volgende:
Verenigde Staten
Horror / Drama
98 minuten

geregisseerd door Brian De Palma
met Sissy Spacek, Piper Laurie en Amy Irving

Carrie White is een verlegen meisje dat niet snel vrienden maakt. Iedereen uit haar klas haat haar en pest haar altijd. Na een vernederend incident in de doucheruimte, straft de gymlerares al haar klasgenoten. Eén meisje vindt haar zielig en overtuigt haar vriend Tommy om met haar naar het schoolbal te gaan. Carrie is blij, maar mag niet van haar bezitterige moeder. Uiteindelijk gaat ze toch en wanneer het blijkt dat haar klasgenoten wraak willen nemen op het bal, ontwikkelt ze voor haar onbekende telekinetische krachten die ze tegen haar klasgenoten gebruikt.

Die kreeg dus ook op de bal een emmer over haar heen, alleen haar rezctie daarop was, horror.
Klinkt als slechte horror
pi_45319938
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Klinkt als slechte horror
Het is een fantastische film echt waar
  Redactie Frontpage zondag 14 januari 2007 @ 00:58:48 #293
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45332654
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:16 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Kweenie, volgens mij wilde Gwen naar Celia om datgene te zeggen wat ze nu al máánden probeert te zeggen, en Casey wilde eerder zijn, dus die sprong op het toneel. Zoiets, geloof ik.
dat begint ook saai te worden hoor
ik weet wat er loos is, mag ik dat spuien of liever niet?

just speak up woman!!
With four other people
And aliens
  zondag 14 januari 2007 @ 01:11:56 #294
123170 alors
zlata1234
pi_45332979
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:50 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat ik heel erg knap vond was dat Casey bewusteloos neerviel op de grond, alleen zo hard ging het toch allemaal niet!?

Watje...
Idd, hij viel van die stoel en die emmer kwam op zn schouder, een beetje kerel moet daar wel tegen kunnen toch?
know'm sayin?
word? word.
pi_45335831
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:58 schreef Etcetera het volgende:

[..]

dat begint ook saai te worden hoor
ik weet wat er loos is, mag ik dat spuien of liever niet?

just speak up woman!!
Van míj mag je het spuien, want ik weet ook wat er aan de hand is Maar of de rest er zo gelukkig mee is..

Maar ze mag het idd wel even gaan zeggen, duurt wel eeeeeeeeeeeerug lang zo :S
pi_45337218
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slimme Casey hoor..
pi_45344024
SPOILER
pi_45345242
Ja ik denk dat ze een nieuw meid nodig hadden en haar toen halsoverkop op deze manier in de serie hebben geschreven ofzo..
Vond het zelf ook nogal vreemd, dacht dat ik iets gemist had omdat ik die hele Gwen nog nooit had gezien..
pi_45345867
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:17 schreef Angelic_Rose het volgende:
SPOILER
Slimme Casey hoor..
Is wel een beetje raar ja. Ze had niet eens een bh aan.. :S
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:27:01 #300
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_45430287
Is die Les nu dood of niet? Wie denkt dat het Keith was die lily's remkabels had doorgesneden? Ik geloof er niks van eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')