Nee, die ander is dus doodquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ooooh zie je wel dat dat óók Hall is.![]()
Dacht dat deze meneer overleden was. Maar die andere herken ik toch ook wel.![]()
Ik volg het ook nog maar net 3 maanden ofzo en de laatste weken niet meer. Dus ja, ik weet een hoop niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef debb0r het volgende:
jij loopt echt vet achter schat :|
dan vergeef ik het je, tis namelijk best langdradigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik volg het ook nog maar net 3 maanden ofzo en de laatste weken niet meer. Dus ja, ik weet een hoop niet.![]()
Je bedoelt Days Of Our Lives..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef debb0r het volgende:
[..]
dan vergeef ik het je, tis namelijk best langdradig
kijk je een maand niet, weet je nog steeds waar het over gaat![]()
The Bold is nepheid tot de 10 machtquote:
Vind je het gek met zo'n moeder?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, alleen jammer dat hij ooit eens iemand in koele bloede heeft vermoord. Gut, hoe zou het komen?![]()
Baardje dacht ik niet. Dacht dat het een lelijke blonde "onduidelijke" snor was. TOen dacht ik nog: "goh, waarom zit die snor er, past niet bij hem. Hij zou er beter (lees: minder lelijk) uitzien zonder snor.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:25 schreef debb0r het volgende:
nee hij had geloof ik geen snore...wel een baardje?..oh nu begin ik ook te twijfelen.
maar inderdaad Keith is zo een nerd
Kon Lily niet wat beters ontvangen? Of konden ze niet iemand knapper casten? In ieder geval kanpper dan Holden, want die is ook niet mis(hij lijkt trouwens op Ronan Keating
)
Julia heeft donker haar, neem dan ook een donker harige lekker ding als broer, want Julia was best knappe vrouw...haha "was"
Sorry voor het zeuren ;}
Je heb helemaal gelijk,ik switch sneller naar een andere zender omdat ik het steeds meer boring gaat vinden.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:05 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zou het ook wel weten als ik moest kiezen tussen Holden en Keith..![]()
Nou moet ik zeggen dat ik het sowieso een langdradige en vervelende verhaallijn vind..
Eigenlijk vind ik geen ene verhaallijn echt spannend op dit moment..
Ik bedoel, Casey, Celia
, Gwen
, Keith
, Katie
en Mike word ook een watje man..
Het enige 'spannende' vind ik nog dat gedoe met Craig en Rosanna maar ja dat verhaal met Stenbeck is ook al zo uitgekauwd..![]()
DAmn ,zeg dat.!! die zouden verboden moeten worden..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:27 schreef Michellee het volgende:
Ja en ik vind die belspellen er tussendoor zoooo irritant...die duren soms langer dan ATWT zelf...
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja en met die belspellen he, ik moet zo lachen soms..
Is het jullie ook al opgevallen dat ze al een aantal keer dezelfde woordzoeker 'gemaakt' hebben?
Binnen 2 maanden tijd heb ik al zeker 3 keer die ene gezien met Damian Grimaldi erin..
Echt precies dezelfde..![]()
Dan denk ik ook 'verzin dan op zn minst wat nieuws, want dit is gewoon nog triester dan het al was'...
'Ja mensen hij is zo moeilijk vandaag, de redactie heeft dat ook door..
Ik ga daarom ook een hint geven...
Het is een vrouw, ze is getrouwd met Jack en ze heeft 2 kinderen genaamd Parker en Sage..
Nou jongens, ik vind hem nog steeds lastig hoor, dus verhoog de prijs maar'....![]()
T lijkt erop dat je j enieuwe baan hebt gevondenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja en met die belspellen he, ik moet zo lachen soms..
Is het jullie ook al opgevallen dat ze al een aantal keer dezelfde woordzoeker 'gemaakt' hebben?
Binnen 2 maanden tijd heb ik al zeker 3 keer die ene gezien met Damian Grimaldi erin..
Echt precies dezelfde..![]()
Dan denk ik ook 'verzin dan op zn minst wat nieuws, want dit is gewoon nog triester dan het al was'...
'Ja mensen hij is zo moeilijk vandaag, de redactie heeft dat ook door..
Ik ga daarom ook een hint geven...
Het is een vrouw, ze is getrouwd met Jack en ze heeft 2 kinderen genaamd Parker en Sage..
Nou jongens, ik vind hem nog steeds lastig hoor, dus verhoog de prijs maar'....![]()
Ja dat denk ik ook,maar juist omdat het er zo dik boven op ligt ,denk ik dat het toch in eens iemand anders blijkt te zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef debb0r het volgende:
zoow dan jah :|, maar bij rtl 5 is er soms zo'n jonge vent, en jongen...die is pas irritant
maar das off topic
voor zover ik denk is het tog keith ofzo..hij is verdacht typje :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ontzettend op Paul..![]()
![]()
Dat had ik eerst helemaal niet, maar sinds een paar weken is Mike heel erg in mijn aanzien gezakt en Paul juist steeds lekkerder geworden..![]()
En Rosanna is weer terug in Oakdale.. Sarcasme mode on Wat leuk.. Sarcasme mode off
Ik vind d'r nu alweer ontzettend irritant..
En arme Hal, eerst zijn vrouwtje half verliezen aan Chris en nu weer aan Paul.. Nou ja moet die maar is wat vaker thuiszijn..
Die belofte had hij toch aan Emily gemaakt nadat hij erachter kwam dat zij een affaire had met Chris? Dat hij van nu af een meer thuis zou zijn en tijd zou besteden aan haar..
Nou daar heeft die zich lekker aan gehouden zeg..Geen wonder dat ze elke keer bij een ander warmte etc zoekt..
Hal = een eikel...![]()
dat vroeg ik me laatst ook afquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef maril het volgende:
Vraag mij af of Lily een Nanny heeft, of laat ze de kinderen nu helemaal alleen?
Die is toch gewoon van Barbar en James? Wel volgens soapcentral iig..quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:21 schreef Michellee het volgende:
Hoorde ik nu dat Paul geadopteerd is?
Vanochtend vertelde Paul zijn levensverhaal aan Emily en toen zei hij dat hij geadopteerd was toen hij 4 was en dan hij toen bij Barbara en James kwam.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die is toch gewoon van Barbar en James? Wel volgens soapcentral iig..
Deed mij ook denken aan "Carrie"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik moest heel hard lachen toen Celia zo gilde.. Net een slechte horrorfilm met té veel bloed![]()
Kweenie, volgens mij wilde Gwen naar Celia om datgene te zeggen wat ze nu al máánden probeert te zeggen, en Casey wilde eerder zijn, dus die sprong op het toneel. Zoiets, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef Etcetera het volgende:
en wat voor aanval van waanzinwas hij dronken of gewoon gek aan het doen?
Klinkt als slechte horrorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef maril het volgende:
Verenigde Staten
Horror / Drama
98 minuten
geregisseerd door Brian De Palma
met Sissy Spacek, Piper Laurie en Amy Irving
Carrie White is een verlegen meisje dat niet snel vrienden maakt. Iedereen uit haar klas haat haar en pest haar altijd. Na een vernederend incident in de doucheruimte, straft de gymlerares al haar klasgenoten. Eén meisje vindt haar zielig en overtuigt haar vriend Tommy om met haar naar het schoolbal te gaan. Carrie is blij, maar mag niet van haar bezitterige moeder. Uiteindelijk gaat ze toch en wanneer het blijkt dat haar klasgenoten wraak willen nemen op het bal, ontwikkelt ze voor haar onbekende telekinetische krachten die ze tegen haar klasgenoten gebruikt.
Die kreeg dus ook op de bal een emmer over haar heen, alleen haar rezctie daarop was, horror.
dat begint ook saai te worden hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kweenie, volgens mij wilde Gwen naar Celia om datgene te zeggen wat ze nu al máánden probeert te zeggen, en Casey wilde eerder zijn, dus die sprong op het toneel. Zoiets, geloof ik.
Idd, hij viel van die stoel en die emmer kwam op zn schouder, een beetje kerel moet daar wel tegen kunnen toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:50 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat ik heel erg knap vond was dat Casey bewusteloos neerviel op de grond, alleen zo hard ging het toch allemaal niet!?![]()
Watje...![]()
Van míj mag je het spuien, want ik weet ook wat er aan de hand isquote:Op zondag 14 januari 2007 00:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat begint ook saai te worden hoor
ik weet wat er loos is, mag ik dat spuien of liever niet?
just speak up woman!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slimme Casey hoor..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:17 schreef Angelic_Rose het volgende:Is wel een beetje raar ja. Ze had niet eens een bh aan.. :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slimme Casey hoor..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |