we willen jou er gewoon niet bij hebben joh, snap dat dan....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:20 schreef Troel het volgende:
Ja hallo, we hadden bij mij thuis afgesproken
Ik heb geen zin om de hele dag op een perron te gaan staan hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een Fok DnD (dungeons and dragons = fantasy roleplaygame) groepje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:19 schreef omearos het volgende:
wat is het voor iets dat je gaat doen? klinkt wel leuk
Maakt mij niet uit, misschien ook even handig een paar mobiele nummers uit te wisselen via pm?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:42 schreef teigan het volgende:
misschien is het op het perron van de sneltrein makkelijker, aangezien ik(en omearos) redelijk laat aankomen??
Niet het perron van de sneltram, dat vind ik nooitquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:36 schreef Levitation het volgende:
Spreken we in de hal onder het grote vertrektijdenbord af, of op het perron van de sneltram?
Zo weinig vertrouwen in Troels aanwijzingen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet het perron van de sneltram, dat vind ik nooit![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:44 schreef Troel het volgende:
Die is niet moeilijk te vindenVolg de bordjes Moreelse Park/Sneltram/Streekbusstation en dan moet je via een trap naar beneden en dan zie je aan je linkerhand de halte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |