abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44134417
vorige week werd hij pas op vrijdag bekend. ik had een cd van de foo fighters gewonnen .
Tap tap tap
pi_44143036
Krijg je dan een email ofzo als je iets gewonnen hebt?
Gek op mooie kleding.
pi_44147074
nee, je krijgt het gewoon thuisgestuurd.
Tap tap tap
pi_44147855
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vrijdag een lang weekeinde naar Berlijn, ik ga daar wel ff snuffelen .
Je zit in elk geval erg dicht bij één van de winkels in Berlijn
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44163797
Ik heb vanochtend voor het eerst Each Peach gebruikt ( m'n eerste Massage Bar nadat ik Black Magic vorig jaar heb weggegooid omdat hij verschrikkelijk begon te stinken), maar hij trekt niet echt in . Misschien kan ik hem voortaan beter 's avodns gebruiken, dit is een beetje lastig met m'n laarzen zo. Maar hij ruikt heerlijk . Voor m'n nicht had ik vorige week Mange Too gehaald, die ga ik morgen naar haar brengen, maar die ruikt ook heerlijk . Dus ik denk dat ik die neem als de mijne op is. Ik gebruik het als een soort body lotion omdat ik nogal droge onderbenen heb 's winters, of is dat niet de bedoeling? Tijdens de VIP-avond werd me Dream Cream aangeraden, maar dat vond ik nogal duur voor een potje waar ik waarschijnlijk niet zo lang mee ga doen aangezien het voor m'n benen is...
Tap tap tap
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 16:23:20 #256
43556 miss_dynastie
pi_44165877
Lush Nederland is goed bezig, ze geven nu een secret stash cadeau
Vandaag is de bestelling met kerstcadeautjes voor het werk binnengekomen, net heeeeerlijk zitten verdelen alles is heel aangekomen op een vleugeltje van Green Wing na, maar die was ook voor mezelf... maar dat zie ik allemaal pas onder de kerstboom
pi_44166008
secret stash .
Tap tap tap
pi_44166250
Ja idd, een stash waar je kans op maakt als je minimaal voor 75 euro besteld ja.... Niemand animo voor een uk order?
pi_44166287
erg verleidelijk...
Tap tap tap
pi_44166317
Wat ziet de engelse website er ontzettend blij uit trouwens .
Tap tap tap
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 16:38:27 #261
43556 miss_dynastie
pi_44166327
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef MissBehave het volgende:
Ja idd, een stash waar je kans op maakt als je minimaal voor 75 euro besteld ja....
Nou ja, het is in elk geval een stuk beter dan de afgelopen actie (5 cadeaus van een tientje )
Ze doen hun best
ik heb net wat kerstspul binnen en verwacht nog parfum, dus ik sla even over voor wat betreft een UK order
pi_44166373
ik heb vrijdag ook ingeslagen, maar volgens mij is m'n Lush verslaving na een korte afwezig weer terug .
Tap tap tap
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 16:41:22 #263
43556 miss_dynastie
pi_44166415
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:39 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vrijdag ook ingeslagen, maar volgens mij is m'n Lush verslaving na een korte afwezig weer terug .
ik had pas ook uit Duitsland besteld he ... ben er heel gek op, maar wil ook niet het risico lopen dingen weg te moeten gooien....
pi_44168994
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanochtend voor het eerst Each Peach gebruikt ( m'n eerste Massage Bar nadat ik Black Magic vorig jaar heb weggegooid omdat hij verschrikkelijk begon te stinken), maar hij trekt niet echt in . Misschien kan ik hem voortaan beter 's avodns gebruiken, dit is een beetje lastig met m'n laarzen zo. Maar hij ruikt heerlijk . Voor m'n nicht had ik vorige week Mange Too gehaald, die ga ik morgen naar haar brengen, maar die ruikt ook heerlijk . Dus ik denk dat ik die neem als de mijne op is. Ik gebruik het als een soort body lotion omdat ik nogal droge onderbenen heb 's winters, of is dat niet de bedoeling? Tijdens de VIP-avond werd me Dream Cream aangeraden, maar dat vond ik nogal duur voor een potje waar ik waarschijnlijk niet zo lang mee ga doen aangezien het voor m'n benen is...
Ik gebruik de massagebars onder de douche.... Tenminste eronder is een groot woord.
Meestal gebruik ik ze als ik de kraan heb dichtgedraait op mijn natte huid. En daarna droog ik mij gewoon af.
Soms douche ik er ook gewoon mee.
Scheelt een hoop wachttijd met intrekken.
Gek op mooie kleding.
pi_44177635
Onder de douche? Hm dat is ook nog wel een goed idee, want ik vind ze inderdaad ook wat langzaam intrekken..

En ik heb weer leuk een allergische reactie ergens op, dus dat is weer een boel dreamcream smeren omdat mijn benen anders constant jeuken en vol uitslag zitten.
  woensdag 6 december 2006 @ 10:58:59 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44187045
Ik was gisteren bij Lush voor een potje Retread. Komt de verkoopster zo van"'ja, goede keuze, vooral bij beschadigd haar". Ik zo van, oke...Kwam ik bij de kassa, zegt het kassameisje: "heb je Rehab welens geprobeerd? Da's goed voor behandeld haar", en gaf me een proefje. Nou het is wel duidleijk he
Ik ga het zometeen uitproberen. De shampoo dan, Retread is altijd al een favoriet geweest.
pi_44187058
is het zo erg met je dan .
Tap tap tap
pi_44187139
ik lees jullie over bestellen vanuit duitsland of engeland maakt dat nog zoveel verschil dan?

heb niet alles exackt gelezen hoor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 6 december 2006 @ 11:06:59 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44187227
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:59 schreef CherryLips het volgende:
is het zo erg met je dan .
Eigenlijk wel, na een verfbeurt ziet het er een beetje vermoeid uit ja
Maar goed ik ga het nu te lijf met Lush!
Was trouwens bijna een jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Wat me opviel is dat de prijzen flink zijn verhoogd. Er is ook een aantal nieuwe artikelen bij gekomen, zoals die busjes met deo in poedervorm. Heeft iemand die al geprobeerd?
  woensdag 6 december 2006 @ 13:15:56 #270
97348 Matness
Matt about you
pi_44190676
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, na een verfbeurt ziet het er een beetje vermoeid uit ja
Maar goed ik ga het nu te lijf met Lush!
Was trouwens bijna een jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Wat me opviel is dat de prijzen flink zijn verhoogd. Er is ook een aantal nieuwe artikelen bij gekomen, zoals die busjes met deo in poedervorm. Heeft iemand die al geprobeerd?
ik heb er 1 staan, maar nog niet geprobeerd, de Mr T.
zal het melden als ik 'm geprobeerd heb
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 13:20:48 #271
43556 miss_dynastie
pi_44190821
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik lees jullie over bestellen vanuit duitsland of engeland maakt dat nog zoveel verschil dan?
Bar, Engeland is stukken goedkoper, maar wel 18 euro verzendkosten, dus vooral interessant als je een grote bestelling doet of met meer mensen bent.
Duitsland is an sich even duur als Nederland of soms iets duurder, maar heeft leuke acties, zoals de tute met kerstspullen voor een lager tarief en nu de try it, love it, boxen met gewone spullen voor veel minder geld. Daarnaast krijg je als je de parole invult (staat in de nieuwsbrief, kun je je voor aanmelden) extra cadeautjes. De verzendkosten zijn vanaf 100 euro 12,95, ik geloof dat dat lager wordt bij 150 euro.
pi_44192736
boven de 100 euro kom ik al helemaal niet helaas
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44197619
Ik kon niet meer wachten en ben maar even naar Den Bosch gegaan... Ik heb gelijk maar 5 stukken Snowcake ingeslagen, een stuk OhLala zeep en een sweetie stack voor een vriendinnetje. Ik ben thuis gelijk weer onder de douche gesprongen met mijn Snowcake Nou vroeg ik me af of er nog meer producten zijn die een geur hebben vergelijkbaar met snowcake?

[ Bericht 41% gewijzigd door MissBehave op 06-12-2006 21:51:06 ]
pi_44216914
Ik ga vanmiddag lushen!!! (is lushen niet een goed nieuw werkwoord voor de van dale?)
Lekker mn zuurverdiende geldje uitgeven! Heb er nu al zin in!
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_44239554
* schopt omhoog *

Mensen, ons topic bloed dood, mag toch niet de bedoeling zijn lijkt me!
Ben erg nieuwsgierig naar mijn wundertüte, zal er denk ik volgende week zijn
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')