Je zit in elk geval erg dicht bij één van de winkels in Berlijnquote:Op maandag 4 december 2006 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vrijdag een lang weekeinde naar Berlijn, ik ga daar wel ff snuffelen.
Nou ja, het is in elk geval een stuk beter dan de afgelopen actie (5 cadeaus van een tientjequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef MissBehave het volgende:
Ja idd, een stash waar je kans op maakt als je minimaal voor 75 euro besteld ja....
ik had pas ook uit Duitsland besteld hequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:39 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vrijdag ook ingeslagen, maar volgens mij is m'n Lush verslaving na een korte afwezig weer terug.
Ik gebruik de massagebars onder de douche.... Tenminste eronder is een groot woord.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanochtend voor het eerst Each Peach gebruikt ( m'n eerste Massage Bar nadat ik Black Magic vorig jaar heb weggegooid omdat hij verschrikkelijk begon te stinken), maar hij trekt niet echt in. Misschien kan ik hem voortaan beter 's avodns gebruiken, dit is een beetje lastig met m'n laarzen zo. Maar hij ruikt heerlijk
. Voor m'n nicht had ik vorige week Mange Too gehaald, die ga ik morgen naar haar brengen, maar die ruikt ook heerlijk
. Dus ik denk dat ik die neem als de mijne op is. Ik gebruik het als een soort body lotion omdat ik nogal droge onderbenen heb 's winters, of is dat niet de bedoeling?
Tijdens de VIP-avond werd me Dream Cream aangeraden, maar dat vond ik nogal duur voor een potje waar ik waarschijnlijk niet zo lang mee ga doen aangezien het voor m'n benen is...
Eigenlijk wel, na een verfbeurt ziet het er een beetje vermoeid uit jaquote:
ik heb er 1 staan, maar nog niet geprobeerd, de Mr T.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, na een verfbeurt ziet het er een beetje vermoeid uit ja
Maar goed ik ga het nu te lijf met Lush!
Was trouwens bijna een jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Wat me opviel is dat de prijzen flink zijn verhoogd. Er is ook een aantal nieuwe artikelen bij gekomen, zoals die busjes met deo in poedervorm. Heeft iemand die al geprobeerd?
Bar, Engeland is stukken goedkoper, maar wel 18 euro verzendkosten, dus vooral interessant als je een grote bestelling doet of met meer mensen bent.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik lees jullie over bestellen vanuit duitsland of engeland maakt dat nog zoveel verschil dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |