Nou, dan moet je de linkerhelft paars verven, en de rechterhelft oranje. Ik garandeer je, dat heeft NIEMAND!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:52 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
Drop dead gorgeous natuurlijk. Net als alles eigenlijk.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, dan moet je de linkerhelft paars verven, en de rechterhelft oranje. Ik garandeer je, dat heeft NIEMAND!![]()
Moet je nagaan, ik logeerde vannacht in Den Haag, op een 9e verdieping. Probeer dan maar eens lekker te slapen met die fluitende wind...quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:02 schreef Dave het volgende:
Daar was ik weer. Ik voel het gebouw al trillen, van de wind..
Goedemorgen!
Ach, op je werk is het toch niet de bedoeling dat je slaapt...quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:01 schreef Dave het volgende:
We zitten hier op de hoek van het gebouw. De wind giert rondom het gebouw. De hele dag dat gefluit..
Ja, ook een goedemorgen voor jou, Q. Had je al gezien dat je door de Fok!ker van de week wordt genoemd?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:20 schreef Q. het volgende:
Wie?
quote:Op maandag 6 november 2006 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
altijd al afgevraagd hoe je dat deed
Eigenlijk niet helemaal, want via een niet-fokker was ik in de eerste plaats bij cu2 terecht gekomen...quote:Op maandag 15 januari 2007 09:27 schreef DennisMoore het volgende:
And I seem to be the cause of it all..?.
Duh.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, ook een goedemorgen voor jou, Q. Had je al gezien dat je door de Fok!ker van de week wordt genoemd?
Verdorie, had ik net alle herinneringen verdrongen, haal jij ze weer naar boven...quote:Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, weet je nog dat jij bij een bedrijf werkte waar het bedrijf waar ik werkte mee samenwerkte?.
Heb jij FOK!ker van de week: Twoflower niet gelezen?quote:
Ja, ik ook,quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:24 schreef Twoflower het volgende:
Dave, waar ben je?Ik wil je goedemorgen wensen!
Goeiemorgen Dave! En nu weer wat vaker proberen langs te komen hoor!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:03 schreef Dave het volgende:
Ja hallo, ik ben er nog hoor. Alleen een beetje druk..
Toch een goedemorgen..
Topics worden nooit weggegooid hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:12 schreef Dave het volgende:
Bestaat dit nog?
Goedenmorgen Dave,quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:12 schreef Dave het volgende:
Bestaat dit nog?
gefelicitaart!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:42 schreef Dave het volgende:
Ja, ik dacht, laat ik even langs komen om m'n 7-jarig Fok-jubileum te vieren..
Zei er iemand wat dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:43 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, wat zij zeiden.
Ik heb geen idee wát het was. Ik herkende het in ieder geval niet. Maar ja, een schijtende lama zou ik ook niet herkennen...quote:
Ja, doe dat eens.quote:Op maandag 2 april 2007 23:52 schreef Sitethief het volgende:
Ik woon in Zwolle, zal ik ff checken?,
.
das bijna 3 maanden.................................................quote:Door Dave op donderdag 22 februari 2007 @ 14:42
Goedemorgen Deefquote:
DAVE!!!!!!!! Goedemorgen!quote:Op maandag 23 april 2007 08:56 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen, vriendjes en vriendinnetjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |