Precies. Net zoals op het plaatje in de OP.quote:Op maandag 6 november 2006 06:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Oke ... Ron Simmons dus:
[afbeelding]
Dat zeg ik ook wel eens, open je ook een topic voor mij?quote:
Hij heeft een zeer beperkt vocabulair, daarom.quote:
Als je Ron Simmons heet wel. En duizenden dollars verdient met alleen het zeggen van DAMN!quote:Op maandag 6 november 2006 07:01 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook wel eens, open je ook een topic voor mij?
Iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 04:26 schreef Filay het volgende:
Ja en volgens mij weet niemand hier wie hij is
Die ken ik ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 04:34 schreef Filay het volgende:
[..]
DAMN! Ik ga er zo ook maar eens eentje openen over Carlito Carribean Cool.
*Kijkt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 05:39 schreef Filay het volgende:
DAMN!
http://www.youtube.com/watch?v=k7phlHG78do
DAAR DOET IE HET! GA KIJKEN!
Ja zag ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 05:45 schreef Filay het volgende:
haha grandioos is het! GRANDIOOS!
Heb de OP ook aangepast (..)
Nou hij heeft ook gewoon als worstelaar gewerkt bij de WWE. Nu doet ie af en toe die "Damn" segments daar zal ie niet zo heeeeel veel voor krijgen. Gewoon geld voor zijn appearance. Enkele duizenden dollars misschien. Toen ie nog worstelde kreeg ie wel meer denk ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 05:51 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ja zag ik
Is ie er trouwens erg rijk mee geworden?
Toch lekker snabbelen op die manierquote:Op dinsdag 7 november 2006 05:53 schreef Filay het volgende:
[..]
Nou hij heeft ook gewoon als worstelaar gewerkt bij de WWE. Nu doet ie af en toe die "Damn" segments daar zal ie niet zo heeeeel veel voor krijgen. Gewoon geld voor zijn appearance. Enkele duizenden dollars misschien. Toen ie nog worstelde kreeg ie wel meer denk ik.
Done. En inderdaad DAMN!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:41 schreef Zrtlrnc het volgende:
Dat zei je wel/niet
Streep door wat niet van toepassing is.
Tevensch DAMN!
Goed ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hij zou eigenlijk naar JBL toe moeten gaan en DAMN zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |