Nu ja, over dat plezier doen valt nog te twisten in het geval van het aanbod van Arma natuurlijk.quote:
Ik hoop het wel, ligt aan mijn vriendin!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ha lekker ding.
zeg, vrijdag... gaat door he.
Hé, da's toevallig. Daar werk ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef Joene het volgende:
Mogguh Brossers I was naar de gemeente.
Whehehe , Had me dan gvd eergister ff vertelt dat als je je vriendin naar de gemeente stuurt om voor jouw een verklaring omtrent gedrag aantevragen dat ik haar had moeten machtigen man.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, da's toevallig. Daar werk ik.
Ben trots op je.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:27 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh Allen...
Heb maar ff besloten om wat koffie te gaan halen voor mijn collega's, normaal laat ik dit altijd voor me doen!
haha viswijf!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ligt aan mijn vriendin!
Mooie foto he?
Gelukkig is er nog iemand die het een beetje voor me opneemt, JKquote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, nou, om R. nou te bejegenen met termen als "vis" en "wijf" vind ik ook weer zo wat.
Ach ja, immer ridderlyck en zulks.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Ripley het volgende:
Gelukkig is er nog iemand die het een beetje voor me opneemt, JK
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, immer ridderlyck en zulks.
Begrijpelijk na al dat MSN-verkeer.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Begrijpelijk na al dat MSN-verkeer.
nou, nou, JK, vis is omdat ze zit te hengelen en wijf omdat iedereen vrouwen in amsterdam toch zo noemt?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, nou, om R. nou te bejegenen met termen als "vis" en "wijf" vind ik ook weer zo wat.
Rare lui, die Amsterdammers.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:05 schreef Jerruh het volgende:
nou, nou, JK, vis is omdat ze zit te hengelen en wijf omdat iedereen vrouwen in amsterdam toch zo noemt?.
mogge trouwens!.
Precies. Dat neemt maar fruit mee naar kantoor voor collega's en zo. Gekken.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rare lui, die Amsterdammers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |